mistä johtuu et oljyn täyttökorkkiin kertyy jäämöhnää,ruskeeta ja jäänsekasta.samoin tukkii huohotin putken venttiilikopasta ilmanputsariin samanlaisella töhnällä.kone lämpenee ihan normaalisti.ei syö jäähdytysnestettä,mut öljy kelpaa.haihtuuko öljy vai mikä.halvoilla öljyillä ajellu ku syö niin paljon sitä.
mistä johtuu
7
957
Vastaukset
- öljystä
Ainakin Shell Helix teke tuota Chrysleriin. Itse ajan Elfillä, Mobil ykkösellä tai Teboil Diamond täyssynteettisellä eikä vastaa ilmene. Tutun Grand Voyagerissa 3,3l koneella teki tota vaahdottamista (ja nakutusta)
- Neon2002
koneessa jotain mätää.Öljymerkki tai laatu ei tee tuommoista.
- tekee!!!!
Neon2002 kirjoitti:
koneessa jotain mätää.Öljymerkki tai laatu ei tee tuommoista.
Se on omin silmin nähty (ei, en tarvitse optikkoa). 2003 Grand Voyager joka on just hiljakkoin ostettu käytettynä. Sinne meni Helix öljyt ja täyttökorkki ja huohotin ym totaali vaahdossa. Kokeile huviksesi omaasi jos et usko!
- Neon2002
tekee!!!! kirjoitti:
Se on omin silmin nähty (ei, en tarvitse optikkoa). 2003 Grand Voyager joka on just hiljakkoin ostettu käytettynä. Sinne meni Helix öljyt ja täyttökorkki ja huohotin ym totaali vaahdossa. Kokeile huviksesi omaasi jos et usko!
joka kerta laittaneet Helixiä,eikä ole vaahdonnut.
- minä
Ei ole öljyssä vikaa.Menee vedet joukkoon,ittellä 3,3l eikä vaahtoo vaikka laitan aina jotain edullista öljyä,oon ajanut n225,000tkm
- sekaan
minä kirjoitti:
Ei ole öljyssä vikaa.Menee vedet joukkoon,ittellä 3,3l eikä vaahtoo vaikka laitan aina jotain edullista öljyä,oon ajanut n225,000tkm
ei mene vedet sekaan.huomasin että vaikka normaali lämpöinen kone ni venttiilikoppa ei lämpene hirveän paljon.kone 2,5bensa. se varmaan kondensoituu vettä tuohon venttiilikoppaan ku se ei lämpene kunnolla,sekottuu öljyihin ja se tekee tämän.liekö koppa alumiinia ku ei lämpene kovin paljon.kovat pakkaset osa syynä.
- ajotyyli
ajatko lyhyttä matkaa jatkuvasti? töihin ja takaisin ja alle 20km pätkissä? öljyt vaahtoo kun kone ei lämpene kuitenkaan kunnolla vaikka lämpömittari näyttää jo normaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554379Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824069- 703538
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963460Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1082479- 352338
- 242219
- 362209
- 382189
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232084