Olen harkinnut uuden Coronet 21 Playmaten hankkimista. Todella hyvän näköinen laite. Onko kellään kokemuksia? Ovatko ne maineensa veroisia? Valmistaja väittää rakenteen olevan yhtä lujan, kuin 70-luvulla. Löytyykö Suomesta käytettyjä?
Coronet 21
11
1942
Vastaukset
- Speedy
Kävin kokeilemassa ja voin sanoa, että on maineensa veroinen! Hieno vene ja erittäin siistiä työtä.
- Veno
Sillä rahalla saa jo veneenkin ettei tarvitse leluja ostaa
- tko
Joku aika (vuosi?) sitten Kippari-lehdessä oli siitä esittely. Tilaa toimituksesta artikkelin kopio, niin saat lisäinfoa.
- HR
Luin juuri hiljattain tuosta veneestä artikkelin. Katsoppa Vene 7/02
- tri
jos haluaa oikean keskipulpettiveneen, eikä mitään pyöreää muovista tai alumiinista pesusoikkoa niin osta playmate!
- made
Olin kuskina (omistaja nauttinut alkohomaalia)kyseisellä
botskilla joskus 80 luvun lopussa.
Ihan ok paatti.
Omistaja oli tyytyväinen veneeseen vasta kun oli
asentanut siihen trimmit (selvinpäin).
Hyvä vene ajaa. Vaatii paljon tehoja.
Siis:Ajajan botski. - Reijo
Playmate ja Daycruiser ovat kaksi eri mallia. Runko on kylläkin sama.
- perttipaasikivi
ruma ja onnettoman keltainen gelcoat
- tuntematon
Hieman ihmettelisin jos ei 30 vuodessa olisi opittu mitään veneensuunnittelusta eli vaikea uskoa siinä olevan mitään sellaisia ominaisuuksia, joita ei olisi moderneissa veneissä.
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Lasku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368