Heips..oisin kysynyt et onko normaalia et pelitilissä näkyy pelattu veto, oikeet tulokset siinä alla ja riviin ne keltaset merkit eli kaikki 5 kohdetta pelattu oikein, mutta voittoa ei ole vieläkään maksettu?
Vakiosta tuli jo ne pienet voitot, ja pitkävedostakin pitäisi kyllä tulla nopeammin kuin vakiostakin voitot.
Ei ole tullut.
Lisäksi veto poistui eilen jo avoimien vetojen listasta vaikka tänään oli kaks peliä viel pelaamatta.
En viitsi suoraan toitottaa vielä etteivät ole maksaneet, kun on kuitenkin valtion firma...*iik*..
Mut onko muilla kokemuksia et maksut viivästyneet?
Tosi kurjaa kun saa erikseen jännittää sitä et maksaako veikkaus ne voitot =(
Ois kivaa jos joku vastais..
Voittoa ei maksettu..
8
3394
Vastaukset
- Veikkaus =(
Niin ja viimeinen kohde oli tuo Newcastle-Portsmouth: 1, joka päättyi samaan aikaan kun vakiokin..mutta vain vakiosta on tullut rahat..
Huomasin tän ongelman vasta kymmenen maissa nyt illalla, ja ei oo veikkauksen puh palvelu auki enään..
Kiits. - C-C-C-P
kestää yleensä aikas kauan maksaminen voitoissa.. yleensä kun voitat niin ne maksetaan yöllä... merkit että kohteet ovat menneet oikein tulevat heti sinne mutta raha vasta yöllä... näin ainakin mulla tapahtuu melkein aina.
- Veikkaus =(
on kuitenkin mainostettu Veikkauksella, ja tosiaan vakiovoitot on tulleet jo hyvin ajoissa, siksi huolissani olen.
Vielä viime vuonna vakiovoitotkin tulivat usein vasta yöllä.
Ja tosiaan kun avoimissa vedoissa näkyy polit vähän miten sun sattuu.
Lähetin sinne postia, aamulla sitten puhelimella. - pantiksi-
Veikkaus =( kirjoitti:
on kuitenkin mainostettu Veikkauksella, ja tosiaan vakiovoitot on tulleet jo hyvin ajoissa, siksi huolissani olen.
Lähetin sinne postia, aamulla sitten puhelimella.että veikka maksaa sulle klo 1.15-1.30 mennessä saatavasi.
- Veikkaus =((
pantiksi- kirjoitti:
että veikka maksaa sulle klo 1.15-1.30 mennessä saatavasi.
Kiitos kuitenkin tuesta.
Lievästi sanottuna hermostuttaa :D
Harvemmin ne koskaan 04-06 niitä maksaa, et saas nähä miten käy. - muka
voittanut.
- pilleri
Veikkaus =( kirjoitti:
Lähetin sinne postia, aamulla sitten puhelimella.voitin eile tulosvedossa ja ei ainakaan viel klo23 ollu tlille siirretty...nordicille ku pelaa ni voitot paukahtaa tilille todella nopeesti.
- Veikkaus =)
Jottei veikkaukselle ylimääräistä lokaa niskaan niin kerrotaan tuo että voitto oli kuin olikin tullut vähän yli kolmen maissa yöllä.
Harvinaisen kauan kesti, ehkäpä syynä..niin, mikä.Tekniikka?
Palautteesta odottelen mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584