Hei,
Mikäs olisi Kreikan saarista paras parikymppiselle parille joilla suunnitelmissa moottoripyörän vuokraaminen, historialliset nähtävyydet sekä sopivasti rantaa ja ostosmahdollisuuksia ?
Olen työnpuolesta käynyt Kos:lla ja Rodoksella käynyt ja varsinkin Rodos on jo liiankin tuttu, mutta kaikki muut saaret on tuntemattomia :)
Kaikenlainen neuvonanto olisi mukavaa !
Mikä Kreikan saarista paras nuorelle parille
4
1103
Vastaukset
- kreetafani
Sopiskohan Kreeta ja siellä Ag.Nikolaus. Sieltä ajaa kätevästi pyörällä Iraklioniin ja siellähän on kuuluisa nähtävyys eli Knossos ja hyvä käyntikohde on myös Spinalongan saari toisessa suunnassa. Maisemat on seudulla mahtavat ja kaupingista löytyy myös menopaikkoja.
- giotis
on minustä erikoisempi kuin muut,mutta kun kyse on moottoripyörästä,ehkä Kreetta on parasta koska se on iso saari siela löytty paljon historialisia nähtävyksiä ja isoja ostoskeskuksia,ja pääsette suomesta helposti koska on aika paljon vaihtoehtoja siihen,esim.Iraklion on sopiva paikka.kreikassa on niin paljon saaria mutta riipu mitä jokainen ihminen halua lomasta.
mä itte olen kotoisin kreikasta ja unelmäni on että joskus pääsen Santoriniin saareen.
toivoisin että ymärsitte mun viestini kun en osa hyvin suomea.- minunkin haave
?vuosia sitten.. Äkkilähdön sain Santorini/Naxos matkalle
ja totta toki paikan päällä sain hotellin nimen joka oli Naxosella... olin : (
Matkatavarat laivaan, ja sieltä katselin kaunista Santorinia ja olin vielä enemmän : (
Laivamatkalla tapasin saaria kierrelleen matkaajan
joka lohdutteli matkan onnistuneen, kohdaltani. Samalla laivalla oli myös kohtalontoveri,
Niinpä kohtalotoverin kanssa otimme laivareissun takaisin Santorinille,
skoottereilla ajoimme saaren päästä päähän päivässä, välillä meri näkyi molemmin puolin...
Aamulaiva saapui satamaan yhdeksältä, taksi toiselle reunalle Kamariin
(ajattelitomina kävimme kahvilla ja linja-auto meni.)
Kamarista vuokrasimme skootterit. (kohtalon toverin toverit olivat siellä!) ja sitten etelä kärkeen Akrotinille.
Akrotinilla kävimme ja monta valokuvaa kaivaus alueesta. ja sen jälkeen uimassa,
Akrotiniltä kovaa vauhtia Firaan, sain napsittua samat valokuvat kuin matka esitteissä näkyy : )
Kohtalon toveri jäi vielä saarelle, itse palasin takaisin Naxosselle iltalaivalla.
Naxossen pääkadulla tapasin Kreikan reissaajan, hän oli onnellinen siitä kun Kreikassa löytyy vielä `VOLTA´? ??? Onko perinteinen lauantai iltaa viettämässä, perheelliset vaunuineen ja lesket käsikädessä.
Ja niin kuin tämä saaret kolunnut turisti sanoi, ei ole verrattavaa, kaikki saaret upeita omalla tavallaan, mutta mitä etsii? Paikallinen elämän olo ei löydy varmastikkaan Santorinilta.
Lähtöpäivänä saimme aikaa myös Kamarin rannalle, ja mikäs ei. Niinkuin tämä kreikan reissaaja sanoi, pellolle rakennettuja hotelleja, ei aitoa kreikkaa! ..lopuksi suomen kielellä muusi ja lihapullat?
Naxos oli upea, hienot pitkät hiekkarannat ja Santorini oli kaunis laivalta.. : )
P.s. hyvin kirjoitat suomea, paremmin kuin moni suomalainen. : ) - paremmin
minunkin haave kirjoitti:
?vuosia sitten.. Äkkilähdön sain Santorini/Naxos matkalle
ja totta toki paikan päällä sain hotellin nimen joka oli Naxosella... olin : (
Matkatavarat laivaan, ja sieltä katselin kaunista Santorinia ja olin vielä enemmän : (
Laivamatkalla tapasin saaria kierrelleen matkaajan
joka lohdutteli matkan onnistuneen, kohdaltani. Samalla laivalla oli myös kohtalontoveri,
Niinpä kohtalotoverin kanssa otimme laivareissun takaisin Santorinille,
skoottereilla ajoimme saaren päästä päähän päivässä, välillä meri näkyi molemmin puolin...
Aamulaiva saapui satamaan yhdeksältä, taksi toiselle reunalle Kamariin
(ajattelitomina kävimme kahvilla ja linja-auto meni.)
Kamarista vuokrasimme skootterit. (kohtalon toverin toverit olivat siellä!) ja sitten etelä kärkeen Akrotinille.
Akrotinilla kävimme ja monta valokuvaa kaivaus alueesta. ja sen jälkeen uimassa,
Akrotiniltä kovaa vauhtia Firaan, sain napsittua samat valokuvat kuin matka esitteissä näkyy : )
Kohtalon toveri jäi vielä saarelle, itse palasin takaisin Naxosselle iltalaivalla.
Naxossen pääkadulla tapasin Kreikan reissaajan, hän oli onnellinen siitä kun Kreikassa löytyy vielä `VOLTA´? ??? Onko perinteinen lauantai iltaa viettämässä, perheelliset vaunuineen ja lesket käsikädessä.
Ja niin kuin tämä saaret kolunnut turisti sanoi, ei ole verrattavaa, kaikki saaret upeita omalla tavallaan, mutta mitä etsii? Paikallinen elämän olo ei löydy varmastikkaan Santorinilta.
Lähtöpäivänä saimme aikaa myös Kamarin rannalle, ja mikäs ei. Niinkuin tämä kreikan reissaaja sanoi, pellolle rakennettuja hotelleja, ei aitoa kreikkaa! ..lopuksi suomen kielellä muusi ja lihapullat?
Naxos oli upea, hienot pitkät hiekkarannat ja Santorini oli kaunis laivalta.. : )
P.s. hyvin kirjoitat suomea, paremmin kuin moni suomalainen. : )kuin sinä.Ette kovasti kaahanneet skootterillanne,siellä santorinilla jos saitte menemään päivän,saaren päästä päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779