Jään hänen armonsa varaan ja kehoitan muitakin Hänen turviinsa!
Jeesus on voittaja!
6
275
Vastaukset
- ole...
...paitsi korkeasti koulutettu ja jo valmiiksi rikas menestysteologijuppi.
- veliRiepu
Kysymys ei ole nyt taloudellisista saavutuksista, ei edes urheilutuloksista, vaan ihan jostakin muusta...
- sun-glasses
Olen täysin samaa mieltä tästä asiasta.
Jeesus olkoon meille kaikkein tärkein. Olkoon sydämemme täynnä rakkautta Jeesusta kohtaan ja antakoon Jumala meille rakkautta myös lähimmäisiämme kohtaan. Kiitos Jeesuksesta, kiitos pelastuksesta, kiitos Jumalan rakkaudesta ja hyvyydestä.
Hyvää yötä ja siunattua uutta huomista. - on.
Näin on! Ja HALLELUUJA, HALLELUUJA !!! Aamen!! *kohottaa kätensä kohti kattoa ja huitoo"
Kiitos aiheellisesta kehoituksesta! Jeesus on voittaja juuri niinkuin sanot. Ja kun itseensä katsoo ei voi muuta tehdä kuin laskea Hänen varaan.
Elämme ja Hän elää meissä.; iankaikkisesti!- hansutuulia
Saamme olla voittajan puolella, kun olemme Hänen puolellaan, niin kuka voi olla meitä vastaan.
Siunaannuin tänään valtavasti ehtoolliskokouksen julistuksesta, Herramme tulee takaisin, oletko valmis. Hän tulee kuin varas yöllä, eli emme tiedä aikaa emmekä päivää, mutta voimme kyllä seurata ajanmerkkejä, se ei voi olla kaukana.
Pidetään matkavaate puhtaana ja emmekä anna sijaa vilhollisen juonille. Siunausta kaikille, veljille ja sisarille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814