Vain kateus ja oma itsetunnonkohotuksen tarve pistää kiusaamaan kauniinpia tai hiljaisia ja tunnollisia.
KAROLIINAN kiusaajat
10
1553
Vastaukset
- sen edestään
löytää, eikös se näin ole...
- Kuka sille nyt olis
kateellinen!!? Ei varmasti kukaan...yksi kisojen rumimmista nartuista! Hyh hyh hyi...pisti muuten se mojova kaksoisleuka silmään sillon kun ne ekaa kertaa esiteltiin viihdeuutisissa! Jo sillon purskahdin nauruun kun näin se ilmestyksen!! Missikisat ei oo läheskään oikea paikka hänelle...aivan liian tanttamainen eikä mitään toivoa pärjätä maailmalla! Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä... :D
Rumuudessa hänen taakseen jäävät vain Outi ja Rosa-Mari...samalla viivalla jöröttää Ninni ja Julita!! Kaikki muut ovat kauniimmalla puolella...- nytten
..On näitä ihan tavallisen näköisiä tyttöjä. Kohtalaisen nätti, mutta ohuthuulinen ja ei jää kenenkään mieleen. Samat sanat Sinistä ja Suvista. Ei mitään siivua millään kansainvälisellä foorumilla, sääli jos Suomessa.
- vain kauneimmat pääsevät...
...karsintojen läpi kisaamaan. Huomaahan tuo ettei Karoliina ole tavallinen pulliainen, joka luulee vain olevansa kaunis. Kauniit kasvot, ei ole kaksoisleukaa. Tosi kisassa on kauniimpikin nainen ( vaalea).
- Tea
yksi pahimmista......
- MINÄ
EN TIIÄ TOSTA KAROLIINASTA. IHAN OK..MUTTEI HIRVEESTI MUN TYYPPIÄNI
- ferrrrreerr
Mun mielestä Karoliinan hiukset pilaa aika paljon kokonaisvaikutelmaa. Mikseihän hän pidä noita hiuksia suoristettuina tai vähän pitempinä. Tuon mittaisena ja mallisena korostaa jotenkin vaan pientä pyöreää päätä.
Ois kiva nähdä muuttaako paljon jos hiukset oisivat missimäisemmät. - anteeksi...
valitettavasti se vain on totta mitä jotkut ovat uskalkatutuneet tänne kirjoittamaan..Karoliina kuului suosittuun jengiin joka pani matalaksi valittujaan..
olin hiljainen hyväksyjä , sivustaseuraaja enkä uskaltanut menna kiusatun rinnalle..olen katunut ja hävennyt sitä , etä olin niin heikko..
on väärin että jotkut kaatavat täällä sivuilla kiusattujen päälle loan...eikö he koskaan voi vapautua ja kisaajat aina voittavat..ja heidän tukijoukkonsa..miettikääpä!!!
ei kiusatuksi tuleminen moniksi tärkeiksi kouluvuosiksi, jolloin oman identiteetin pitäöisi muodostua,...ole ihan mikään pikkujuttu...pikkujuttu, vaan nyt olen itsekin käsittänyt että se vaikuttaa koko elämään...... - minä
huvittavaa nähdä otsikko "karoliinan kiusaajat".. Hahhah!!eiköhän kaikki samassa koulussa olleet tiedä kuka se kiusaaja oikeestaan olikaan.. hauska juttu. hiljainen ja tunnollinenko?..pliis.
- !!!!!!!!!!!!!!!
Varmaankin Karoliina itse tai joku hänen hurahtanut faninsa teki tuon otsikon. Heidän kannattaisi olla vaan ihan hiljaa, ettei ärsytä muita korjaamaan julkisuudessa selittämiään asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168