Herätkää jo!

Et saadaan juttua

Oon tässä venaillut jo pari tuntia et joku tulis jutteleen tän pvän monarista, ja muutenkin monivetopelaamisen taktiikasta ja periaatteista ;)
Ja haluisin mielipiteen Chelsea-pelin..tai no ei teiltä kannata kysyä x)

4

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldsaljfjdsalkjflkajf

sitä mieltä et tekis miel paljonkin jutella taktikoista ja antaa vinkkejä mut se ei kannata ku kaikki on itseltään pois : )Samat rivit kun teet kun minä ja sit jos se osuu ni saan ja saat vähemmän rahaa ni pitää olla vaan ihan hiljaa. Tänään kyl luulisin et Chelsea eikä Liverpool tee yli kahta maalia kumpanenkaan ja toi voi olla vähämaalinen 1-0 0-0 tai jotain sellasta itse taisin nähnä unta et toi päättyi Liverpoolin 0-2voitttoon, se se nostais kerrointa hirveesti ja muutenkin on hyvä tulos pelattavaks. Chelseahan on kämmänny muutamia viime pelejä pelannu tasan. Onhan niillä siihen varaa mutta toivottavast ne olis kadottanu otteen ja ManU tulis ja voittais valioliigan. Sen takia nyt voin puhua etten meinaa tonne ulos lähteä palelemaan ja viemään jotain kuppasta parin euron supermonaria.

• Jee§

Niinhän tuo on, julmaa ku joutuu pitään omana tietonaan kalliit salaisuudet =( =)
        Eli tajuan pointtisi.
        Mut toisaalta jos kaks voittavaa pelaajaa keskustelee keskenään, niin siitä ei liene haittaa kummallekaan, tai siis ei muuta mitään..etenkin jos molemmat on semmosia et mielummin omien päätelmien mukaan menee kun kuuntlee muita(siis monaris) =)

Mut toki tänne julkisille palstoille ei viitsi, kun massaan aina vaikuttaa hieman kaikkien mielipiteet varmasti, varsinkin fiksut mielipiteet, että se varmasti vaikuttaa jo kertoimiin jos tänne alkaa selitteleen.

Mutta toi on hyvä juttu et jengi laittaa jo vedettyjä vetoja tänne, saadaan sentään jotain keskustelua, jos jengi viel perustelis niitä et miks ovat päätyneet semmoseen tms ni ois hyvä.

• että ei saada juttua

...eikä sulle kannata vastata mitään.

• jee§

Itseasias heräsin just taas..
        0kei myönnän, olin ehkä vähän ylpee tuossa kommentissani, sori =)
        Mut joo kuten edellinenkin tuossa sanoi niin ei ehkä vihjeistä jaksa tänne kirjotella, mut ois kivaa jos keskustelu ois vilkkaampaa pelien ollessa meneillään.
        Jep.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe