vauva on nyt kolmatta päivää aika hiljanen masussa...muutamia hentoja liikkeitä tuntee harvakseltaan alhaalla,mut potkuja ei ollenkaan.minkä ajan kuluttua ootte yleensä soittanu /menny äitipolille katsastaa tilanteen...?
vähäiset liikkeet
3
662
Vastaukset
- ---------
Mulle neuvolassa sanottiin, että jos pariin päivään ei ole tuntunut liikkeitä vaikka on yrittänyt tunnustella niin soitto sinne ja sydänäänien kuunteluun. Silloin olin rv26.
Mulle ainakin on käynyt niin, että tein pari kertaa hiukan pitempiä ja raskaampia päiviä töissä niin vauvakaan ei jaksanut liikkua ja tietty huolestuin, mut kyllä sydän vielä löi. - kuin jää odottamaan
Eli jos niitä liikkkeitä ei oikein tahdo kuulua, mene äitipolille katsomaan onko kaikki niinkuin olla pitää...meillä ainakin äitipolilla sanoivat,että heillä on päivittäin tarkistuskäyntejä tietty prosentti ja se on parempi tulla ns.turhaan kuin liian myöhään.
Sitten niitä liikkeitä voi myös laskea,menet vaikka lepäämään ja tunnin sisään pitäs semmoset 10 liikettä tuntua.
Mutta jos sinua huolestuttaa ja liikkeet selvästi vähentyneet, niin älä odottele vaan mene äitipolille, ne tarksitaa ultralla,että kaikki kunnossa. Ole vaikka hysteerinen,kunhan saat huolen pois ja sinut otetaan vakavasti.
Itselläni synnytys käynnistettiin liikkeiden hidastumisen vuoksi ja siksi minulla nyt onkin niin reipas pieni... - rauhallinen tyttö
Mun puolivuotias tyttö oli tosi rauhallinen mahassa olessaan, etenkin loppuraskaudesta kun tilaa liikkua oli vähemmän. Harvassa oli kunnon potkut koko raskausaikana. Joskus kun oli päivän touhunnut ja illalla pysähtyi miettimään, että onko vauva tänään liikkunut ollenkaan alkoi tietysti pelottamaan. Pari kertaa oli vähällä, että soitanko äitipolille, mutta sitten alkoikin mylläys mahassa.
Terve ja iloinen tyttö kuitenkin saatiin vaikka sydänsyrjällä sai ollakin, onko elossa enää vai ei. Vauva on ollut syntymän jälkeenkin rauhallinen ja kiltti.
Tietysti kannattaa mennä äitiyspolille kuuntelemaan sydänääniä, jos asia askarruttaa. Saat mielenrauhan. Meillä kuitenkin kaikki meni hyvin, vaikka joskus vähän turha rauhallinen olikin.
Onnellista loppuodotusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762