Vastustajat

Hypoteesi

Tehdään vastustajat hypoteesi ja otetaan vastaan vain rakentavia kommentteja! OK?

Movenetworks Oy:n ja siihen liittyvät yritykset saavat syytteen. Käräjäoikeudesta tulee vapautus. Hovioikeus päättää jutun moven hyväksi. Jne...

Move voittaa kaikilla oikeusasteilla (ei ole julistus vaan hypoteesi).

Mitä te teette?
Tyydyttekö oikeuden päätösiin?
Jatkatteko taistelua?
Liityttekö Moveen?
Otatteko uuden kohteen?

Asettukaa rohkeasti tulevaisuuden uhkakuvaan ja kertokaa mielipiteenne kysymykseen; mitä jos?

14

1329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jxx

Oli Move laillinen tai ei, 99% ei saa koskaan rahojaan takaisin.

• minä

verkostoalalla löytyy paljon parempiakin yrityksia kuin move ennenmin kannattaa katsoa niitä. Onhan sillä iso ero jos jollakin yrityksellä ikää 50v ja edustajia lähes 4 milj tuotteita miljoona, maita mukana lähes 100 ja suuri joukko ihmisiä jotka ovat saaneet toimeentulonsa siitä vuosikymmeniä

• huomannut
        minä kirjoitti:

verkostoalalla löytyy paljon parempiakin yrityksia kuin move ennenmin kannattaa katsoa niitä. Onhan sillä iso ero jos jollakin yrityksellä ikää 50v ja edustajia lähes 4 milj tuotteita miljoona, maita mukana lähes 100 ja suuri joukko ihmisiä jotka ovat saaneet toimeentulonsa siitä vuosikymmeniä

että nekin aloittaneet joskus.

Olleet yhtä nuoria ja pieniä kuin Move nyt. Eikö vain?

Nokiakin on ollut 6 neliömetrin autotallissa kun on aloittanut.

• minä
        huomannut kirjoitti:

mutta näissä isoissa on nimenomaan tieto&taito siitä kuinka sinä saat siitä rahaa oikeasti sun apuna on alan miljonäärit

• Suomessa
        minä kirjoitti:

mutta näissä isoissa on nimenomaan tieto&taito siitä kuinka sinä saat siitä rahaa oikeasti sun apuna on alan miljonäärit

ei ole yhtään miljonääriä suurien ulkomaisten verkostojen avulla syntynyt!!

Jos on, niin kerro heti kuka!!

• verkosto-pena
        huomannut kirjoitti:

Itse asiassa silloin kun Nokia aloitti toimintansa ei tässä maassa montaa autotallia ollut... Firman juuret johtavat 1800-luvulla perustettuun sahaan...

• IndigoLibra

1. Jatkan elämääni normaalisti ja säälin ihmisraukkoja, jotka liittyvät moveen.

2.Oikeuden päätös on oikeuden päätös, mutta jokainen ihminen voi omalta osaltaan tehdä myös päätöksiä liittyäkö vai ei.

3.En ole koskaan taistellut.

4. En liity Moveen, minulla on parempaakin tekemistä, esim. töitä.

5. Uuden kohteen ?? Ei minulla varsinaisesti ole ollut mitään kohteita

Siinäpä vastauksia

• Kauppatieteiden kandi

Minä mietin esim. Moven perustajajäsentä, joka ASUU ULOSOTTOVIRASTOLLE tuntemattomassa osoitteessa ulkomailla niskallaan yli 60 miljoonan € verorästit..

Että sellasta, ja jätkä on varmaan just ja just 30v. hieno tulevaisuus edessä :)

• libäck

Tää Libäckin juttu on hyvä. Luuletteko että Staffania oikeasti paljoa heilauttaa verovelat Suomeen.
        Jos itse tietäisit ettet koskaan tulisi takaisin asumaan Suomeen niin maksaisitko jotain rästejä, jotka vanhenevat 10 vuodessa. Tuskinpa.

• se velka

viikko sitten se oli 8000€ maanataina 16 000€ keskiviikkona 36 000 nyt jo "yli 60 miljoonan € verorästit..
        "

Voiko verovelka noin nopeasti kasvaa. Viikossa 59,992milj. lisää.

Aikamoinen korko on verovelalle. Taisi kandilla joku vipata. Pettikö laskukone?

• mursis
        se velka kirjoitti:

viikko sitten se oli 8000€ maanataina 16 000€ keskiviikkona 36 000 nyt jo "yli 60 miljoonan € verorästit..
        "

Voiko verovelka noin nopeasti kasvaa. Viikossa 59,992milj. lisää.

Aikamoinen korko on verovelalle. Taisi kandilla joku vipata. Pettikö laskukone?

Keskiviikkona 45 minuuttia -ohjelmassa erään taustalla olevan henkilön ulosotossa oleviksi veloiksi mainittiin noin 65 000. (Voihan tuon vielä nauhalta tarkistaa.) Aiemmin julkitulleen protestin mukaan eräällä Moven taustahenkilöllähän on vähän yli 13 000 euroa verovelkaa. Samalla henkilöillä voi olla velkaa sekä verottajalle että myös muualle.

• opettavaista
        libäck kirjoitti:

Tää Libäckin juttu on hyvä. Luuletteko että Staffania oikeasti paljoa heilauttaa verovelat Suomeen.
        Jos itse tietäisit ettet koskaan tulisi takaisin asumaan Suomeen niin maksaisitko jotain rästejä, jotka vanhenevat 10 vuodessa. Tuskinpa.

Kyse ei olekaan tuosta, vaan siitä, että miksi hänellä ylipäänsä on nuo verovelat ja, että niitä pitää paeta Thaimaaseen. Hän on Thaimaassa maanpaossa.

• kyselen
        mursis kirjoitti:

Keskiviikkona 45 minuuttia -ohjelmassa erään taustalla olevan henkilön ulosotossa oleviksi veloiksi mainittiin noin 65 000. (Voihan tuon vielä nauhalta tarkistaa.) Aiemmin julkitulleen protestin mukaan eräällä Moven taustahenkilöllähän on vähän yli 13 000 euroa verovelkaa. Samalla henkilöillä voi olla velkaa sekä verottajalle että myös muualle.

mistä se velka on lähtöisin?

Välttämättä verovelkaan ei tarvitse olla koijari eikä huijari, eikä välttämättä tarvitse jättää veroja maksamatta.

On olemassa sellainen vero johon ei voi varautua. Sellainen vero joka erääntyy ylläättäen ja siinä on maksuaikaa runsaat 30 päivää. Summa saattaa olla mitä hyvänsä. Veron perusteena saattaa olla vaikka varaston suuruus. Tai tappiollinen tilinpäätös, tai mikä vaan...

Se vero on arvioverotus- nimeltään. Ennen se vastaava vero oli harkintaverotus, se kiellettiin laissa mutta kehitettin samalla tilalle samansuuntainen vero eri nimellä, Arviovero.

Tämä vero arvioidan tiettyjen muuttujien mukaan täysin verovalmistelijan mileivaltaan perustuen. Voi perustua vastaavan toimialan keskimäräiseen verotettavaan tuloon tai yrittäjän varaston määrään.

Eli en olisi niinkään tuomitsemassa kun en tiedä taustoja.

TERV: Yksityisyrittäjä.

• sama Kandi

eli siis yli 60 tuhannen € velat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe