mun mielestä kun arvet on 1 200 000 kertaa PAHEMPI ja kaikinpuolen ikävämpi ongelma kuin finnit..Finnit pystyy peittämään, arpia ei..finnit saa pois, arpia ei...ja mitä vielä!!! mulla alkoi tulemaan finnejä lähes puol vuotta sitten, nyt brevoxylin jälkeen niitä on enää muutama, mutta arpia siitäkin edestä..jos saisin valita, niin ennemmin ottaisin ne finnit kun nämä arvet!! niistä pääsin muutamassa kk eroon, mutta arvet vaan pahenee..hyvältä tuntuu lähtee johoki niiden siloposkien kans (joka itsekin OLIN) kun et millää saa arpia piiloon, edes meikkivoiteella eikä sitä aina haluis laittaa! KOKO naama erit. otsa, toinen poski ja leuka ovat pahimmat..siinä ei tervettä ihoa edes näy..
jos joku on saanut naaman takaisin samanväriseksi kuin ennenkin eli arvet vaalenemaan punavioletista sellaiseksi, ni kertokaa mullekin. leikkauksia en edes ajattele, olen alaikäinenkin jne. kosmetologiltakaan ei ole apua tähän. neuvot ovat kultaakin kalliimpia. joka päivä katson vanhoja kuviani ja itken miten olen ollut kaunis..nykyisin en kehtaa lähteä mihinkään, paitsi kouluun on pakko mennä, olen lopettanut harrastukset jne...yrittäkää ymmärtää!!
ikävämpi ongelma!!!
31
4972
Vastaukset
- sadsadddd
jeez.. tapa ittes
- khyyll
sekin käynyt mielessä..ei tästä syystä vaan muista
- .-masentunut!!
äskeisestä jäi sanomatta; aikaisemmin mulla oli poikaystävä, nykyisin ei..ja sillon ennen poikia oli kaverinakin, nykyisin ovat kadonneet johonkin, samoin useat tytöt..jos menen lähellekkään, nään vain pahoja katseita ja muutaman sanan saattaa joku sanoa..ei tunnu hyvältä sillä en ole itse aiheuttanut ongelmaa, mutten pääse siitä eroon!! :'(
- linda__
mulla on sama ongelma!! iho on vaalentunu voiteiden takia ja arvet näkyy entistä selvemmin! erit luonnon valossa. =// ei auttanut wicnevitit tai muut..samat arvet ja jopa pahempaha..todellakin jos on neuvoja ni kiitos mielellään! ja huom! kyse ei ole parista pienestä arvesta vaan koko naaman käsittävästä alueesta!!
- Tököttejä
Nyt on montakin asiaa, mitkä täytyy muistaa:
aurinkovoidetta täytyy laittaa - toataalisuojaa - joka päivä, sillä säteitä siroaa myös pilvistä ja ne arpipaikat erottuu ihosta, jos muu iho päivettyy. Siispä uloilet vain aamulla ja illalla ja aina silloinkin laitat sen tostaalisuojan. Itselleni sopii parhaiten Widmerin Ecran solapre, SUN BLOCK Creme (apteekista) 25 . Sen voit laittaa suoraan HTH-kosteusemulsion päälle, mutta katso, että se toinen on ensin imeytynyt kunnolla. Käytä sateenvarjoa aina, kun vänkin tihkuttaa - se toimii samalla auringonsuojavarjona:-)
Lenkille mennessä ei kannata laittaa mitään peitevoiteita, sillä ne ovat todella hyvin kalliita. Niistä paras on tietysti tuo, josta täytyy käyttää juuri sitä, missä on eniten pigmenttiä:
http://www.joeblasco.fi/jb/index.php
Tuo tökötti ei lähde pois vesipesulla - ja juuri siksi se onkin hyvä esim uimaan mennessä tai tanssimaan, missä hikoillaan, tosi hyvä sellaisiin tilanteisiin. Toisaalta se on saatava pois hyvin aina lepoon ja varsinkin saunaan mennessä, käytä silmämeikinpoistoemulsiota, joista yhtä hyvää saa ruokakaupoista: Nivea visage waterproof eye & lip makeup remover. Pieni pullo, mutta ehdottomasti paras, mitä tähänastisista olen kokeillut - ja niitähän riittää... Peitevoiteena eli meikkivoiteena ruokakaupasta löytyy myös hyvä tuubi: Nivean SKIN LIKE. Vaalein väri on 04, Natual beige. Jos sun arvet on valkoisia pilkkuja, tuo häivyttää ne aika hyvin ja on halvempaa kuin Blascomeikki. Ei kela korvaa mitään, mutta pyytäkää reilusti sukulaisilta rahaa - sitä varten ne on, mutta eivät varmaan osaa auttaa. Harvalla mummulla tulee mieleen, et veis tuliaiseksi silmämeikinpoistovoidetta, mutta karkkipussin kyllä vie niin helposti jokainen:-(
Ja muista nukkua joka päivä enemmän, kuin haluaisit tai ehtisit;-) - Gina25
Minullakin on uskokaa tai älkää täsmälleen SAMA ONEGELMA. Teitä kohtalotovereita en ole pahemmin kadulla nähny,en tiedä mistä johtuu.
Olen kohta 25v ja paha akne alkoi kun oli 14.v..eli kauan sain kärsiä kunnes sain aknen kuriin lääkkeillä,todella pahat KUOPPA arvet jäi.
lääkäri sanoi lohdutukseksi n.6v sitten että kyllä ne arvet parissa vuodessa lähtee,mutta totuus on ollut toinen,ei ne mihkään lähteny vaikka kävin kemiallisessa kuorinnassa,eli poltettiin ihon ylimmäinen kerros.
ei kukaan voi ymmäträä miltä tuntuu kun kadulla/joka paikassa katsotaan vaan ihoa kummaksuen ja halveksien,minun sanomisilla ei sitten ole varmaan mitään merkitystä kun puhekumppanin mielessä on vaan "miten jollain voi olla noin kauhee iho,eikö se hoida sitä" !!! ;(
Olen ollut ihoni kanssa masentunut jo monia vuosia,eikä mikään ole auttanut.
meikeistä ei ole MITÄÄn hyötyä kun iho ei ole tasainen.jos arvet olisivat punasia läiskiä mutta tasasia,ei olisi ongelmaa.
KEsä on mulla henk koht pahinta aikaa.sillon kun ei voi pitää hattuakaan. En ole ruskettunut kasvoista enään 10vuoteen.
Olisin kiva tietysti nähdä teidän ihostanne kuvia,vaikka toisesta poskesta tms niin tietäisin muiden ongelmien vakavuuden.
voin uvitella että joillekin on KAMALA onegelma ja "HIRVEÄT" arvet jos on pieni punainen TASAINEN läiskä naamassa.
ja lisättäköön vielä että rahaa on palanut kaikenmaailman kosmetologi sarja hoitoihin,lääkäriin,plastikkakirurgille helsingistä saatavan kaksion verran ;( eikä tulosta. - rusketusta
Gina25 kirjoitti:
Minullakin on uskokaa tai älkää täsmälleen SAMA ONEGELMA. Teitä kohtalotovereita en ole pahemmin kadulla nähny,en tiedä mistä johtuu.
Olen kohta 25v ja paha akne alkoi kun oli 14.v..eli kauan sain kärsiä kunnes sain aknen kuriin lääkkeillä,todella pahat KUOPPA arvet jäi.
lääkäri sanoi lohdutukseksi n.6v sitten että kyllä ne arvet parissa vuodessa lähtee,mutta totuus on ollut toinen,ei ne mihkään lähteny vaikka kävin kemiallisessa kuorinnassa,eli poltettiin ihon ylimmäinen kerros.
ei kukaan voi ymmäträä miltä tuntuu kun kadulla/joka paikassa katsotaan vaan ihoa kummaksuen ja halveksien,minun sanomisilla ei sitten ole varmaan mitään merkitystä kun puhekumppanin mielessä on vaan "miten jollain voi olla noin kauhee iho,eikö se hoida sitä" !!! ;(
meikeistä ei ole MITÄÄn hyötyä kun iho ei ole tasainen.jos arvet olisivat punasia läiskiä mutta tasasia,ei olisi ongelmaa.
KEsä on mulla henk koht pahinta aikaa.sillon kun ei voi pitää hattuakaan. En ole ruskettunut kasvoista enään 10vuoteen.
Olisin kiva tietysti nähdä teidän ihostanne kuvia,vaikka toisesta poskesta tms niin tietäisin muiden ongelmien vakavuuden.
voin uvitella että joillekin on KAMALA onegelma ja "HIRVEÄT" arvet jos on pieni punainen TASAINEN läiskä naamassa.
ja lisättäköön vielä että rahaa on palanut kaikenmaailman kosmetologi sarja hoitoihin,lääkäriin,plastikkakirurgille helsingistä saatavan kaksion verran ;( eikä tulosta.sanoit ettei naamasi rusketu koska sinulla on kuoppa-arpia...entes jos iholla on punaisia arpia, muuttaako asiaa?! ajattelin kysyä kun sanoit et jos sulla olis pun. arpia, niin se ei olisi ongelma..tuo on ikävintä muilta kun ne ajattelee ettei hoida ihoaan hyvin, mut ei se ihan niinkää mene..pesut ja muut jopa pahentaa!!
- likka24_
Gina25 kirjoitti:
ja lisättäköön vielä että rahaa on palanut kaikenmaailman kosmetologi sarja hoitoihin,lääkäriin,plastikkakirurgille helsingistä saatavan kaksion verran ;( eikä tulosta.olisi kiva nähdä muiden kuvia..jos jollain on esim. tyyliin "ennen ja jälkeen" kuvia..ja kertokaa samalla mitä hoitoa käytitte jos tulokset ovat hyvät!! :)
- Dolphin
Itselläni on täysin sama ongelma. Kyllähän noita finnejäkin vielä joitakin tulee, mutta niistä tosiaan pääsee eroon. Valitettavasti ne kuitenkin jättävät poikkeuksetta jonkinlaisia jälkiä ihoon. Sen takia jokainen uusi finni masentaa aina kovasti.
Onneksi nykypäivänä on edes jonkinlaisia hoitokeinoja, joilla voi saada arpia pois. Kenelle sitten mikäkin tehoaa onkin eri asia. Jos minä pääsisin kokonaan eroon itse aknesta, niin sitten voisinkin alkaa todella taistella noita arpia vastaan. Mutta kun en tiedä, että millä aknestakaan pääsee eroon. Yhden Roaccutan-kuurin olen syönyt. Ilmeisesti pakko mennä lähiaikoina vaatimaan ihotautilääkäriltä uutta kuuria. Sitten menee taas noin puolisen vuotta itse kuuriin ja toiset puoli vuotta siihen, että voi mennä noihin arpihoitoihin, jos Roa-kuuri ylipäätänsä auttaa. On se kyllä ihme, ettei mitään sellaista kunnollista hoitoa ole olemassa, joka auttaisi sekä itse akneen että arpiin.
Aknen sairastaminen on yhtä helvettiä. Kukaan ei vaan tunnu ottavan aknepotilaita tosissaan, vaan ongelmaa vähätellään. Akne voi pahimmillaan ajaa pahaan masennukseen, joka voi sitten maksaa yhteiskunnalle vaikka kuinka paljon. Lisäksi se minua ottaa päähän kovasti, että ihmisten sairauksilla rahastetaan. Potilas joutuu kärsimään ikävästä sairaudesta ja jotkut käyttävät sitä hyväkseen. Sitähän tämä elämä tietysti on. Toisen epäonni on toisen onni. En minä nyt sitä tarkoita, että kaiken pitäisi olla ilmaista, mutta joku tolkku asioissa pitäisi sentään olla.
Ymmärrän viestiketjun aloittajaa täysin. Itse olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa jo kauan. Viimeisetkin voimavarat alkavat oikeasti loppua. Jotain omaan tilanteeseeni pitäisi keksiä, mutta en tiedä mitä. Alkuun olisi vaikkapa kiva saada joku juttukaveri, joka kärsii samanlaisista ongelmista, jonka kanssa voisi jakaa asioita.- ketjun aloittaja
siis mulla nimenomaan on niitä punaisia arpia naama täynnä eikä ne todellakaan peity meikkivoiteella!! käytän lumenen meikkivoidetta nro 2 joka on nyt liian tumma iholleni sillä se on vaalentunut suunnilleen valkoiseksi!! aikaisemmin sävy oli sopiva!! se on sellanen sininen pikku purkki, n. 11€ öljytön ja vedenkestävä, mut ei peitä puoliakaan ongelmastani..mulla ei ole kuoppa-arpia kuin ehkä 5..punaisia ISOJA läiskijä sentään 125000 ja läiskien kohdalla vielä paljon tummempi kohta keskellä..loistavaa!! mitenhän ulkomaanmatka tehoaisi tällaisiin arpiin. (ei kuoppiin) ruskettuuko iho enää niiltä kohdilta missä on punaisia arpia,eli koko naama??aikaisemmin sain upean rusketuksen muutamassa päivässä ja vartalon muu iho on loistavassa kunnossa..kesällä saattaisin päästä etelään, mutta jos siitä ei ole apua, niin inhottavaa mennä tällä naamalla!! kertokaa ruskettuuko vielä?! tulevaisuudessa voisin mennä laser leikkaukseen jos sillä saisin saman ihon värin takaisin ILMAN arpia..maksaa mitä maksaa, mut tää todella on sellaista helvettiä että!! mulle jotkut vaan sanoo et "älä aina ajattele oletko kaunis" mut muuten sitä en ajatteliskaan jos iho olis hyvä!! hienoa että jotkut muutkin ymmärtävät tuskan!
- Gina25
ketjun aloittaja kirjoitti:
siis mulla nimenomaan on niitä punaisia arpia naama täynnä eikä ne todellakaan peity meikkivoiteella!! käytän lumenen meikkivoidetta nro 2 joka on nyt liian tumma iholleni sillä se on vaalentunut suunnilleen valkoiseksi!! aikaisemmin sävy oli sopiva!! se on sellanen sininen pikku purkki, n. 11€ öljytön ja vedenkestävä, mut ei peitä puoliakaan ongelmastani..mulla ei ole kuoppa-arpia kuin ehkä 5..punaisia ISOJA läiskijä sentään 125000 ja läiskien kohdalla vielä paljon tummempi kohta keskellä..loistavaa!! mitenhän ulkomaanmatka tehoaisi tällaisiin arpiin. (ei kuoppiin) ruskettuuko iho enää niiltä kohdilta missä on punaisia arpia,eli koko naama??aikaisemmin sain upean rusketuksen muutamassa päivässä ja vartalon muu iho on loistavassa kunnossa..kesällä saattaisin päästä etelään, mutta jos siitä ei ole apua, niin inhottavaa mennä tällä naamalla!! kertokaa ruskettuuko vielä?! tulevaisuudessa voisin mennä laser leikkaukseen jos sillä saisin saman ihon värin takaisin ILMAN arpia..maksaa mitä maksaa, mut tää todella on sellaista helvettiä että!! mulle jotkut vaan sanoo et "älä aina ajattele oletko kaunis" mut muuten sitä en ajatteliskaan jos iho olis hyvä!! hienoa että jotkut muutkin ymmärtävät tuskan!
Kai se on ihan yksilöllistä että ruskettuuko vai ei.mulla on ollu 3 rankkaa roa-kuuria niin kai se johtuu siitä.Ennen rusketuin minakin suomen kesässä paahtuvan pavunväriseksi,oli kyllä upeeta aikaa.mutta se on muisto vain.
Kyllähän se on niin että jos on aknea esim selässä,niin mitä ***** se haittaisi,pitäsi vaan selän peittäviä paitoja/toppeja,mutta milläs peität naamasi,pitäskö alkaa muslimiksi niin sais naaman/posket peittoon huntuun :O
Ei mutta vakavasti,arvet on vieny mun elmänilon TÄYSIN,ei mikään tunnu oikein enään miltään.
Uusi kämppä,uusi duuni,ihana pikkusisko,ei mitään väliä millään.tuntuu että ainut mikä tuo todellista iloa elämään on se,jos jonakin aamuna iho näyttää vähänkään hehkeämmältä,on niin iloinen olo!
en tiedä minäkään kauan jaksan enää,vaikka en todellakaan ole pinnallinen ihminen.
mutta jos saat 140 000 ihmeellistä/sääliviä katseita ohikulkijoilta,on siitä onni kaukana.
kaikki muut vammaiset/oudon näköiset jätetään kohteliaisuudesta katseilta rauhaan.mutta jos nuoren ihmisen,varsinkin naisen iho on todella pilalle mennyt,niin kyllä tuijotetaan ja säälitään.
Laserista vielä;
lääkäri sanoin ainakin minulle että sillä YRITETÄÄN nopeuttaa solun uusiutumista,MUTTA se on ei yhtään varmaan että se tehoaisi kaikille,ja hintaa operaatiolle tulisin n.5000e ja päälle 3kk piileskely sisällä,kun ihoahan laitetaan siteisiin ym.. voi tulla komplikaatioita tms.
ei ole helppoa. kun jaksais vaan elää! - lukijatyttö
Gina25 kirjoitti:
Kai se on ihan yksilöllistä että ruskettuuko vai ei.mulla on ollu 3 rankkaa roa-kuuria niin kai se johtuu siitä.Ennen rusketuin minakin suomen kesässä paahtuvan pavunväriseksi,oli kyllä upeeta aikaa.mutta se on muisto vain.
Kyllähän se on niin että jos on aknea esim selässä,niin mitä ***** se haittaisi,pitäsi vaan selän peittäviä paitoja/toppeja,mutta milläs peität naamasi,pitäskö alkaa muslimiksi niin sais naaman/posket peittoon huntuun :O
Ei mutta vakavasti,arvet on vieny mun elmänilon TÄYSIN,ei mikään tunnu oikein enään miltään.
Uusi kämppä,uusi duuni,ihana pikkusisko,ei mitään väliä millään.tuntuu että ainut mikä tuo todellista iloa elämään on se,jos jonakin aamuna iho näyttää vähänkään hehkeämmältä,on niin iloinen olo!
en tiedä minäkään kauan jaksan enää,vaikka en todellakaan ole pinnallinen ihminen.
mutta jos saat 140 000 ihmeellistä/sääliviä katseita ohikulkijoilta,on siitä onni kaukana.
kaikki muut vammaiset/oudon näköiset jätetään kohteliaisuudesta katseilta rauhaan.mutta jos nuoren ihmisen,varsinkin naisen iho on todella pilalle mennyt,niin kyllä tuijotetaan ja säälitään.
Laserista vielä;
lääkäri sanoin ainakin minulle että sillä YRITETÄÄN nopeuttaa solun uusiutumista,MUTTA se on ei yhtään varmaan että se tehoaisi kaikille,ja hintaa operaatiolle tulisin n.5000e ja päälle 3kk piileskely sisällä,kun ihoahan laitetaan siteisiin ym.. voi tulla komplikaatioita tms.
ei ole helppoa. kun jaksais vaan elää!luin jostain että laser leikkauksen hinta aknenaamalle/arville olisi 400-500€..sen jälkeen pari viikkoa sairaslomaa ja pari vuotta pitäisi välttää aurinkoa ja olisit taas normaali.??? ihmettelen tuon jälkeen voiko näin oikeasti tapahtua muuta kuin tv shopin mainoksissa?!?
muuten samaa mieltä.mitä sitten jos akne olisi selässä, niinkun mulla aikasemmin oli..ulos mennessä käytin t-paitaa ja kesän tultua akne hävisi itsestään!! naamasta se ei häviä eikä sitä voi peittää!! - Gina25
lukijatyttö kirjoitti:
luin jostain että laser leikkauksen hinta aknenaamalle/arville olisi 400-500€..sen jälkeen pari viikkoa sairaslomaa ja pari vuotta pitäisi välttää aurinkoa ja olisit taas normaali.??? ihmettelen tuon jälkeen voiko näin oikeasti tapahtua muuta kuin tv shopin mainoksissa?!?
muuten samaa mieltä.mitä sitten jos akne olisi selässä, niinkun mulla aikasemmin oli..ulos mennessä käytin t-paitaa ja kesän tultua akne hävisi itsestään!! naamasta se ei häviä eikä sitä voi peittää!!no ainakin siluetin sairaalassa tämä laser hoito maksaa koko kasvoille n.5000e KAIKKIEN nukutusten ja toimenpiteiden kanssa.sisältää yön sairaalassa.
kai kosmetologitkin tekee "laserhoitoja" mutta eihän ne ole yhtään sama kuin tuo oikea laserhionta.varmaan vaan joku tehokkaampi kuorinta voiteella tms.
Miten paljon mua masentaa se että olen uskonut sokeasti lääkäreitä ja kosmetologeja siitä mitkä tuotteet (KALLIIT SELLAISET) auttaisi muka arpiin,kun ei niihin mikään ole tehonnut.
Miten mun omaisuus on mennyt "huijareille".
Mun mielestä kosmetologeillakin pitäisi olla jonkunlainen moraali siinä että jos KÖYHÄ opiskelija tyttö tulee hoitoon,niin sille uskotellaan kaikenmaailman voiteet että näillä pääset varmasti hyvään tulokseen jos ostat koko sarjan ja hirveet perustelut päälle.
Kai sen nyt tyhmäkin tietää että esim syöpä (sairaus kun sairaus) ei lähde voiteella,vaikka se joka siitä kärsii niin tekee ja maksaa kaikkensa että olisi jostain edes vähän hyötyä! - tämänkin takia
Gina25 kirjoitti:
no ainakin siluetin sairaalassa tämä laser hoito maksaa koko kasvoille n.5000e KAIKKIEN nukutusten ja toimenpiteiden kanssa.sisältää yön sairaalassa.
kai kosmetologitkin tekee "laserhoitoja" mutta eihän ne ole yhtään sama kuin tuo oikea laserhionta.varmaan vaan joku tehokkaampi kuorinta voiteella tms.
Miten paljon mua masentaa se että olen uskonut sokeasti lääkäreitä ja kosmetologeja siitä mitkä tuotteet (KALLIIT SELLAISET) auttaisi muka arpiin,kun ei niihin mikään ole tehonnut.
Miten mun omaisuus on mennyt "huijareille".
Mun mielestä kosmetologeillakin pitäisi olla jonkunlainen moraali siinä että jos KÖYHÄ opiskelija tyttö tulee hoitoon,niin sille uskotellaan kaikenmaailman voiteet että näillä pääset varmasti hyvään tulokseen jos ostat koko sarjan ja hirveet perustelut päälle.
Kai sen nyt tyhmäkin tietää että esim syöpä (sairaus kun sairaus) ei lähde voiteella,vaikka se joka siitä kärsii niin tekee ja maksaa kaikkensa että olisi jostain edes vähän hyötyä!olen miettinyt mielummin jotain poppakonsteja tai arpivoidetta kuin kalliita leikkauksia...kosmetologi ei kai voi auttaa punaisiin arpiin, vaan pienimpiin kuoppa-arpiin..sinne en edes yritä mennä..muut sairaudet otetaan kyllä tosissaan ja annetaan parhaat hoidot, joskus ilmatteeks ja maksetaan tuet ja muut, mut ei kukaa tajuu et akne on sairaus!!! ja kaiken lisäks sellanen jonka muut huomaa,,ittellä on 2 muuta sairautta,mut oikeen hoidon ansiosta kukaan ei niitä edes huomaa!!
- arpi..
hei!
olen ajatellut mennä lääkärille pyytämään reseptiä arpivoiteeseen (esim. avitcid) mutta tätä ketjua lukiessani mietin vielä..jos arpivoiteet kerran vaalentavat arpia..täällä sanottiin ettei sellainen iho enää rusketu..tapahtuuko näin arpivoiteen käytön jälkeen? kyse on minullakin koko naamasta!! mitä tapahtuu jos en käytä arpivoidetta, vaan annan ihon uusiutua itsestään??- ................
heippa!
mikä tää tälläinen arpivoide on?
auttaako se todella? vai samaan malliin kuin kaikki uutkin arpivoiteet,eli ei mitenkään! - ei kokenut
................ kirjoitti:
heippa!
mikä tää tälläinen arpivoide on?
auttaako se todella? vai samaan malliin kuin kaikki uutkin arpivoiteet,eli ei mitenkään!jotkus ovat kehuneet reseptillä saatavaa avitcid voidetta..en sitten tiedä miten se vaikuttaa tai parantaako, olen itse ajatellut kokeilla, mutta täytynee vielä miettiä..ilmeisesti se joillakin vaalentaa, mutta käykö siinä sitten niin että iho ei enää ainakaan rusketu sen jälkeen..mulla on muutamia leikkausarpia, selässä ja vatsassa..ne eivät rusketu vaan ovat vaaleita jo monta vuotta vanhoja, eivätkä häiritse koska eivät ole naamassa!! toisin kuin punaiset isot arvet täyttää koko naaman! sitten joidenkin tapaturmien jälkeitä arpia olen saanut auringossa aivan normaaliksi!! mistä johtuu?! saisinko punaiset aknearvetkin pois auringossa?
- toiv näkyy
tämmöinen mulla on ,mutta NAAMASSA!!! toivottavasti kuva näkyy, ei ole oma, vaan googlesta löytyi..hakusana "akne" ja kuvia siis etsikää!!
eli kivat arvet on joo...ja vielä naamassa ni hip hei!!
http://www.derma.ee/images/db/7.jpg- --------
no tosiaan aika paha,mutta niin on mullakin!
jos kerta oikeasti tollanen KOKO naama sulla on!!
mulla on posket ihan täys tollasia,toiset kuopalla,toiset ei. eikä niihin auta mikään!
On todella loukkaavaa jos joku siloposki kaveri valittaa että on huono itsetunto koska on yksi iso finni naamassa,ei haloo!! - Peittää hyvin
-------- kirjoitti:
no tosiaan aika paha,mutta niin on mullakin!
jos kerta oikeasti tollanen KOKO naama sulla on!!
mulla on posket ihan täys tollasia,toiset kuopalla,toiset ei. eikä niihin auta mikään!
On todella loukkaavaa jos joku siloposki kaveri valittaa että on huono itsetunto koska on yksi iso finni naamassa,ei haloo!!http://www.joeblasco.fi/shoplib/secure/po_menu.php?mid=14&op=o&s=a&a=a&SL[ha]=Vay1vt8MT969R76J /P3qKYPyxo&SL[hat]=mid,op,s,a&LSFW=jb&SL[st]=1139147424&SL[sk]=jti0gkTgUqKDPmiD94Z1x lcoDQ&SL[sh]=xU oYovKmDdJ4Nchxm8xUX/vrTo
- tyttönen___
Peittää hyvin kirjoitti:
http://www.joeblasco.fi/shoplib/secure/po_menu.php?mid=14&op=o&s=a&a=a&SL[ha]=Vay1vt8MT969R76J /P3qKYPyxo&SL[hat]=mid,op,s,a&LSFW=jb&SL[st]=1139147424&SL[sk]=jti0gkTgUqKDPmiD94Z1x lcoDQ&SL[sh]=xU oYovKmDdJ4Nchxm8xUX/vrTo
mitähän tollanen meikkivoide sit maksaa ja mistä sitä saa? koskaan en oo tollasesta kuullutkaan..
jos se todella peittää arvet ja luomet ja kaikki, ni saattaa olla sellanen pakkeli et eiköhän siitä saa vaan lisää finnejä --> arpia!!?? ja voisin kuvitella et jos se peittää noin tehokkaasti ni se myös näkyy kilometrien päähän et on ainaki 5cm meikkikerros naamassa..sekin aika törkeen näköstä mut tietty aina parempi vaihtoehto!! - __tyttönen
tyttönen___ kirjoitti:
mitähän tollanen meikkivoide sit maksaa ja mistä sitä saa? koskaan en oo tollasesta kuullutkaan..
jos se todella peittää arvet ja luomet ja kaikki, ni saattaa olla sellanen pakkeli et eiköhän siitä saa vaan lisää finnejä --> arpia!!?? ja voisin kuvitella et jos se peittää noin tehokkaasti ni se myös näkyy kilometrien päähän et on ainaki 5cm meikkikerros naamassa..sekin aika törkeen näköstä mut tietty aina parempi vaihtoehto!!laitetaanko tätä normaalin meikkivoiteen tapaan sienellä että saa parhaan tuloksen ja kuinka paljon yhdessä purkissa on jos se kerran maksaa omaisuuden?
- epätoivonen
__tyttönen kirjoitti:
laitetaanko tätä normaalin meikkivoiteen tapaan sienellä että saa parhaan tuloksen ja kuinka paljon yhdessä purkissa on jos se kerran maksaa omaisuuden?
ei kuule millään blascollakaan peitetä kuoppa-arpia jotka näkyy valossa vaikka sulla ois 1mm blascoa naamassa.
joten jos joku tietää jotain erittäin hyviä kosmetologi/lääkärihoitoja kuoppa-arpiin jotka oikeesti tehoaa,niin oiss ihanaa! - keski-ikäinen rva*
__tyttönen kirjoitti:
laitetaanko tätä normaalin meikkivoiteen tapaan sienellä että saa parhaan tuloksen ja kuinka paljon yhdessä purkissa on jos se kerran maksaa omaisuuden?
Olen tuota tuotetta käyttänyt vuosia kirjavien kasvojeni (couperosa) tasaväriseksi saamiseksi. On hyvä. Nyt en ole aikoihin ostanut, koska olen pois työelämästä muutaman vuoden enkä tarvitse päivittäistä ehostusta. "Puteli" on melkoisen pienen näköinen, mutta ihan päivittäisessä käytössä riitti yli vuodeksikin. Hintava kyllä, ei paljon kai heitä jos sanon että siinä 40-50 €. Sävyjä on paljon, joten täytyy ammattitaitoisen myyjän valita / katsoa / kokeilla oikea sävy. Tuotetta löytyy hyvin varustetuista suurista tavarataloista joissa kosmetiikkaosasto tai joistain kosmetologi-liikkeistä. Tuotetta laitetaankin ohuelti kuivalla tai hitusen kostutetulla sienellä. Kostealla sienellä saa paksumman kerroksen, mutta ohutkin kerros hyvin tasaa kasvojen punaisuutta ja kirjavuutta. Ennen asuin Hesassa ja tuotetta sai sieltä hyvin hankittua, nyt asun pienellä paikkakunnalla ja paikallinen kosmetologi hankkii kyllä tuota minulle tarpeen mukaan kun jo tiedän tarkan sävyn, vaikkei hänellä ole sitä myynnissä muuten.
- käyttäjä
__tyttönen kirjoitti:
Itse käytin Blackoa, mutta nyt noissa mineraalimeikeissä on myös tosi hyvät tuotteet eikä niissä ole talkkia eikä mineraaliöljyjä. Jane Ireladella on tosi hyvät kaksi tuotetta: Disappear peittää sekä myös vaalentaa aknen jättämiä arpia sekä hoitaa ihoa. Siinä on antioksidantteja, merileväuutetta ja vihreää teetä 100 % pigmentti. Blascossa pigmentti n. 60%. Toinen Janen tuote on Cover Care, joka peittää paloarpia, syntymämerkkiä ja kosmeettisten leikkausten tulleita mustelmia. Pysyy paikoillaa, ei sisällä öljyjä.Siinä mielessä myös kivoja tuotteita, ettei niistä tule sellaista paksua oloa kasvoille kuin noista muista peittävistä.Ovat kyllä arvokkaita Dissappearesta maksoin siinä 40 e.
- tytteli_
käyttäjä kirjoitti:
Itse käytin Blackoa, mutta nyt noissa mineraalimeikeissä on myös tosi hyvät tuotteet eikä niissä ole talkkia eikä mineraaliöljyjä. Jane Ireladella on tosi hyvät kaksi tuotetta: Disappear peittää sekä myös vaalentaa aknen jättämiä arpia sekä hoitaa ihoa. Siinä on antioksidantteja, merileväuutetta ja vihreää teetä 100 % pigmentti. Blascossa pigmentti n. 60%. Toinen Janen tuote on Cover Care, joka peittää paloarpia, syntymämerkkiä ja kosmeettisten leikkausten tulleita mustelmia. Pysyy paikoillaa, ei sisällä öljyjä.Siinä mielessä myös kivoja tuotteita, ettei niistä tule sellaista paksua oloa kasvoille kuin noista muista peittävistä.Ovat kyllä arvokkaita Dissappearesta maksoin siinä 40 e.
kumpi näistä on riittoisampi ja parempi nuorelle iholle (17v)? hinta-laatu-suhdetta ajattelen
- minäpä:
tytteli_ kirjoitti:
kumpi näistä on riittoisampi ja parempi nuorelle iholle (17v)? hinta-laatu-suhdetta ajattelen
"Jos ihossa on kirjavuutta, värieroja tai värivirheitä, joita Joe Blascon meikkivoide ei peitä, saadaan ne helposti näkymättömiin Joe Blascon kehittämillä häivyttäjillä. Red Neutralizerit häivyttävät punaista (couperosa, punastuminen, akne, arvet yms.)"
eli voimmeko todeta ettei tämäkään ihmetuote auta näihin ongelmiin..tarkoitan pelkkää meikkivoidetta..?? taitaa siis olla et kaikista mainoksista huolimatta tämä ei ole niin ihmetuote kun voisi joidenkin kommenttien ja hinnan perusteella luulla..
toinen asia: jos tämä todella peittäisi kaikki, kestää uinnin, pesun, saunan jne., niin eiköhän ole sellanen pakkeli, joka aiheuttaa vaan lisää finnejä eikä sovi ainakaan nuoren iholle? 10 vuoden päästä naama on yhtä ryppynen ku mopsilla, pitääkö paikkaansa? itse en ole kokeillut ja olin jo hankkimassa tätä kunnes huomasin yllä olevan tekstin!
kommentteja!! - sitä mieltä
tytteli_ kirjoitti:
Itse olisin Jane Ireladen kannalla, koska siinä peittävyys on 100 % pigmentti eikä siinä ole tukkivia, talkkia tai mineraaliöljyjä ja itse molempia käyttäneenä on tosi Jane tosi ihanan ohut, mutta peittää sekä siinä on myös ihoa hoitavia aineita .Ei niissä hirveitä hintaeroja ole.
- .....................
sitä mieltä kirjoitti:
Itse olisin Jane Ireladen kannalla, koska siinä peittävyys on 100 % pigmentti eikä siinä ole tukkivia, talkkia tai mineraaliöljyjä ja itse molempia käyttäneenä on tosi Jane tosi ihanan ohut, mutta peittää sekä siinä on myös ihoa hoitavia aineita .Ei niissä hirveitä hintaeroja ole.
ei tämän meikkivoide keskusteluksi pitänyt mennä.
puhutaan pahasta aknesta.kiitos =) - täällätaas!!
..................... kirjoitti:
ei tämän meikkivoide keskusteluksi pitänyt mennä.
puhutaan pahasta aknesta.kiitos =)puhutaan vaan niistä pahoista arvista, mut siihen vaan liitty toi meikkivoide, ku niitä olis ihan kiva peittää!! :) mut ärsyttävintä on et nää ei tahdo millään lähtee tai vaalentuu..ja koska käytän jotain aknevoiteita, niin iho vaalenee niiltä osin, eli koko naaman alueelta..näin ollen arvet näkyvät entistä selvemmin.. ='( en haluaisi peittää niitä aina vaan kulkea taas ilman meikkiä..voisin käydä uimassa ja olla rauhassa paikassa kuin paikassa ilman meikkiä, joka ei sekään peitä kuin 1/5!! parempi kuin ei mitään..täällä oli joku viesti jossa joku sanoi että ne punaiset arvet, EI kuoppia!! joita minullakin on, oli hänellä parantunut parissa viikossa..tämä on kuitenkin yksilöllistä..siis 2 vko?! mulla on ollut jo 4kk eikä oo parantunut, mielummin pahentunut ja uusia finnejäkin alkaa taas tulemaan, ei näköjään enää brevoxyl tehoa, millä sain aikaisemmat finnit pois..lääkkeitä en haluaisi, koska
1. elimistölle haitallisia
2. suurin ongelma, punaiset ARVET ei kuulema lähde pois
3. hinta
4. lääkärissä käynnit
ei oikein sopis mulle..ja jotkut sanoo et akne palaa takas pahempana..kuitenkin ihmettelen erästä asiaa:
olen lukiolaistyttö (toista vuotta lukiossa) ja yhdellä "tutulla" oli vakavuusasteella ehkä puolet siitä mitä mulla oli ja mun mielestä myös arpia, kuten minulla. viikonlopun jälkeen se tyttö tuli taas kouluun ja naama oli sileä kuin vauvan pylly eikä siinä ollut yhtään finniä tai arpea?!?! ja ilman meikkiä!! nyt hän on kuitenkin lukulomalla, joten en nää häntä enkä muuten tunne..mikä voi auttaa muutamassa päivässä sekä finneihin että arpiin?!? olen lievästi sanottuna kateellinen!!!
kaikki vinkit niihin punaisiin arpiin!!KIITOS!!
1. auttaako pelkkä ihon uusiutuminen kun ei ole kuppia?
2.auttaisko aurinko jos joskun olis ulkomailla?
3.jos käytän arpivoidetta, aiheuttaako se sen, etten voi enää ruskettua?
YRITTÄKÄÄ VASTATA KAIKKIIN, KIITOOSS!!! =)
jaksamista kaikille ja toiv. muutkin sais näistä apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228