Sattailetteko te Keskustan palstalla kaikki, kun siellä oli 104 uutta viestiä ja täällä vain 10.
Missäs nyt mättää? Kai nyt suurimmaksi leimattu puoue tulisi muistaa myös Suomi24 keskusteluissa.
Korjatka nyt nopeasti tilanne ja haukkukaa toisanne, jos ette sa toisten puolueiden konakreita linjalle!
Missä olette demarit
5
299
Vastaukset
- MiracleMike
Pari riviä skeidaa ja sitten taas lisää tyypillistä Uutispäivä KOMMARIn ärsyttävää vittuilua. No, ei se mitään. Pellit auki sitten vaan.
Demut haisee pahalle, vanhan muumio-mummon löysälle nahalle. No, eivät ne siis todella innostuneetkaan Halosesta presidenttinä. Huonoja voittajia. Voitto maistuu demareille katkeralta. Se oli Pyrrhoksen voitto, joka tuli kalliiksi paitsi heille, sekundapunikeille, myös koko maalle ja kansalle. Ensin piti saada "Suomi liikkeelle" ja sitten kun valhekampanja oli ohi, mentiin taas nakkikioskille syömään paskaa. Maha kasvaa muumio-mummolla, no hyvä: se tietää vanhuuden vaivojen tuloa entistä aikaisemmin. Ja Tarja tulee keskeyttämään. Jo sillä kauan sitten alkoi kuulokin reistailemaan. Alright, alright.. - juho
Oletko miettinyt mikseivät kiinalaiset ja intialaiset dominoi koko internet-verkkoa. Heitä olisi määrällisesti eniten. Todellisuus on kuitenkin tarua ihmeellisempää.
Ymmärtäväthän kaikki, ettei tämän tapainen keskustelu ole edustuksellinen otos suomen kansan tuntemuksista. Ongelmia mm. vain tietyn ikäiset ja tietyn sosioekonomisen aseman omaavat ihmiset osallistuvat näihin keskusteluihin.
Oman näkemykseni mukaan suurin osa suomi24 politiikka-palstan keskustelijoista on kokoomuslaisia Hymypoika-elokuvan (http://fi.wikipedia.org/wiki/Hymypoika) kaltaisia naiveja, vastuuttumia ihmisiä, joilla vain yksinkertaisesti on liikaa aikaa ja rahaa.
Joidenkin meistä täytää tehdä työtä (ei pelkästään harrastaa sitä).- höpötä, höpötä
Olen hyvin koulutettu, juuri jäänyt eläkkeelle, erittäin tarkkaan politiikkaa seuraava vireä seniori. On minulla nyt aikaa ja haluan seurata, mihin tämä omituisten otusten maa menee tällä menolla.
- juho
höpötä, höpötä kirjoitti:
Olen hyvin koulutettu, juuri jäänyt eläkkeelle, erittäin tarkkaan politiikkaa seuraava vireä seniori. On minulla nyt aikaa ja haluan seurata, mihin tämä omituisten otusten maa menee tällä menolla.
Henkilökohtaiselta koulutustaustaltani kuulun sosioekonomisesti korkeampaan tuloluokkaan. Olen onnelinen siitä että tämä yhteiskunta on luonut järjestelmän, jossa myös alemmista tuloluokista tulevat voivat kouluttautua hyvinkin korkealle.
Olen käynyt monia henkilökohtaisia keskusteluita ihmisten kanssa, joilla omassa nuoruudessan ei esimerkiksi ollut taloudellisia mahdollisuuksia lukioon. Ole onnellinen että omilla vanhemmillasi/suvullasi on ollut mahdollisuus tukea sinua kouluttautuessasi ammattiisi. - tilanteessa
höpötä, höpötä kirjoitti:
ja kiitollinen siitä, että maassamme on jo pitkään ollut koululaitos, joka on mahdollistanut minunlaiselleni työläiskodin lapselle mahdollisuuden hankkia koulutusta ja ammatti. Eläkejärjestelmämmekin on kohtuullisen hyvä, samoin terveydenhoito ja monet yhteiskunnan palvelut, kuten kirjastot. Politiikkaa en juuri seuraa, mutta huomasin, että Tarja Halonen voitti presidentinvaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603