ystävänpäiväruno kummille

mammamia*

olisiko teillä tiedossa ja jaettavaksi kivoja ja kauniita runoja kummeille?
yritin etsiä netistä mutten löydä..kiitos

myös muita ystävänpäivärunoja saa kirjotella!

27

154785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo

      sun ystäväsi armaasi
      mä aina olla tahtoisin.
      En koskaan olla tahtoisi
      sull´uskötön ja petturi.
      Se olis suurin iloni
      jos aina oisit luonani,
      Jos kuolo sinut kohtaisi
      niin murhe minut murtaisi.
      Jos ystävä et olekaan
      lue joka toinen rivi vaan.

    • neljän lapsen kummitäti..

      OLENKOHAN MINÄ KERTONUT, ETTÄ KUINKA PALJON MINÄ PIDÄN SINUSTA? JA SITÄKIN, ETTÄ SINÄ OLET MINUN ELÄMÄSSÄNI HYVIN TÄRKEÄ. JA SITÄKIN VIELÄ, ETTÄ ILMAN SINUA EI TAITAISI MEIKÄ OIKEIN PÄRJÄTÄKÄÄN. EI AINAKAAN SILLEEN KUNNOLLA...

    • kati

      ojenna oikea käsi eteen, tee sama vasemmalla. Kierrä oikea kätesi itsesi ympäri, tee sama vasemmalla. RUTISTA. Halaukseni on tullut perille.

    • Tällanen pantiin omiin kort...

      Kuuletko kuiskauksen kaukaisen,
      joka korvallesi kiirii?
      Tunnetko lämmön tuulahduksen,
      joka luoksesi hiipii?
      Jos et kuule kuiskaustain,
      kuuntele tarkemmasti vain...
      Jos et tuntenut halaustain,
      tule lähemmäksi vain!

    • Taikka vaikka...

      Nalle karvatassu,
      iloinen ja hassu,
      löysi pienen sydämen,
      punaisen ja lämpöisen.
      Luokse hyvän ystävän,
      sydämen mä lähetän!

      • mdsglkönölksgj

        Kiitos tuosta nalle-runosta!!! Passaa ihan sika hyvin korttiin jonka olen ystävälleni lähettämässä!!! Korttini on just punainen, ja sydämen muotoinen ja siinä on nallepuhin kuva! aivan kuten runossakin sanottiin että nalle löysi punaisen sydämen, jonka nyt kamulleni lähetän! jes!!!


      • Sopii munkin korttiin, kun nakutettu! :) KIITOS!


      • Miksu1993
        InsQ kirjoitti:

        Sopii munkin korttiin, kun nakutettu! :) KIITOS!

        Jos olisit kakka minun pyllyssäni, en koskaan enää halusisi kakata, koska menettäisin sinut. Ystävät ovat parhatia, varsinkin tuollaiset pökäleet niinkuin sinä


      • Parju

        Justiinsa sopiva! kiitos paljon, lähetän just tollasia punasia sydän kortteja.. :)


      • InsQ kirjoitti:

        Sopii munkin korttiin, kun nakutettu! :) KIITOS!

        Entäs nunnan?


      • Anonyymi

        Ihania runoja😍❤❤❤❤❤


    • mutta kuitenkin

      Tuhansia taivaan tähtiä
      mun piti tänään sulle antaa.
      Yhden niistä vain kiinni sain,
      enkä sitäkään jaksanut kantaa.
      Palautin sen takaisin taivaalle vain,
      sieltä loistakoon se meille ain.

      Hyvää ystävänpäivää tai mitä päivää sitten ikinä voi toivottaakaan... =)

      Ihan ikiomaa tuotantoani
      t: Hansu

      • Marjaana4-

    • miimi

      Ystävyys on kuin perhosen lento, niin kaunis, niin hauras ja ihmeen hento. Vaan hoivaapa sitä ja huolta kanna, sen suurempaa iloa ei elämä anna.

    • elluu!<3

      Oltaisko ystäviä jookos?,
      niin kuin ananas ja kookos,
      oltaisiin rypäle ja rusina,
      syötäisiin pipareita tusina,
      olet uskomattoman tärkeä!,
      EI kukaan saa sydäntäsi särkeä!.

      Hyvää ystävänpäivää kaikille!

      • Viekku Vierailija

        Kiitti tosta runost se sopii täydellisesti mun korttii! Kiitti kiittti kiitti kiitti!! HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!


    • OLEN_PAHA

      Kuolon portit avautuu
      zombit haudoissa maatuu
      antakaa mulle hiihtolatuu
      tai kerron teille pari satuu.

      • mkkkgang

        jnm


    • Totododo :PP

      Ollaan ystäviä, jookos?
      Ollaan ananas ja kookos.
      Ollaan rypäle ja rusina,
      syödään pipareita tusina,
      olet uskomattoman tärkeä
      = ei kukaan saa sydäntäsi särkeä!

    • ♥Ystävä♥

      Haluaisin jonkun ihanan ystävänpäivä runon minkä vois lähettää ihanalle ystävälle♥
      Jonkun et se ei koskaan unohtais mua♥ Kiitti jos keksit♥

      • Anonyymi

        Jos se on niin hyvä ystävä, niin ei se unoha sua! ❤️


    • mkhauj

      Oles kodes

    • Aatu4

      Kakkaseni olet kultaseni

      • aatu5

        Jepulisjep


      • mxcjdhfmdxjemchsmcjuhe

        jeeppelijeppuliganggangskyrraganggang


    • KUMMISKIN KUMMI

      Sinä olet kummiskin kummini
      Siskosta tuli jo kummi ja veljestä pummi
      Maailma pyörii pyöreisiin summiin
      Uomissaan, juomissaan,
      kummissakin kummi
      Jummi jammi ja ihmeinen juttu
      Kummissa kampi, se on ilmestys
      Siskosta tuli kummi ja enosta kummi...tus

      Arkussa kampi ja aarresaari
      Merirosvoradion kummitusbaari
      Ranskassahan on se riemukaari
      Isokummi on kummivaari

    • Anonyymi

      Kiitos kun olet elämässäni olet minulle aina todella tärkeä/tärkeitä kiitos että olette minun kummit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe