olen tyytyvänen Suomen virallisen ulopolitiikan linjauksiin, kun katsoo maailmaa viimepäivien tapahtumien valossa. Tarkoitan islaminuskoisten ihmisten reaktioita meidän mielestämme viattomiln pilakuviin sekä Iranin ydinohjelma ja länsimaiden reaktiot siihen, näemme kuinka ohuen langan varassa maailmanrauha on tällä hetkellä.
Mielestäni sotilaallinen liittoutuminen (Nato) veisi Suomenkin mukaan tuleviin mahdollisiin selkkauksiin.
Minä
18
601
Vastaukset
- Liturgia hallusssa
Poliittinen liturgia on KUOLLUT- me vietämme nyt sen HAUTAJAISIA. Lakki pois päästä!
- vastata minulle
tähän viestiin ja kertoa mitä itse ajattelet Suomen ulkopolitiikasta!
- käydä...
Ulkoaopitut värssyt väsyttävät mielen ja estävät näkemästä todellisuuden, hetken; tässä ja nyt - ei 30 vuotta sitten..
- lakki
pois päästä - ja hetken hiljaisuus - liturgia on poissa.
- tuollaiset
kirjoitukset pääsee kyllä läpi mutta, jos puhuu asian oikeilla nimillä silloin tulee teksti, Olet lähettänyt jo samanlaisen tekstin. Sensuuri toimii vain toisinpäin.
- PA-DAMPPA-DAMPPA-DAM
sinun kannanottosi ulkopolitiikkaan?
- en ole
PA-DAMPPA-DAMPPA-DAM kirjoitti:
sinun kannanottosi ulkopolitiikkaan?
sota-asiantuntija, vain huutavan ääni erämaassa. Herättelen, jos joku vielä nukkuu tässä tilanteessa ja toimin kuten sydämeni sanoo.
- muuta kuin, että
joku roskalehti Suomessa julkaisee samat pilakuvat ja ollaan samassa veneessä mm. puolueettoman Ruotsin kanssa. Tämä on se muka uhka, jota mm. Tarja Halonen kyseli Sauli Niinistöltä vaalikeskusteluissa. Aivan sama, mikä on Suomen virallinen kanta, jos hullut tekevät johtopäätöksiään lehdistön yllyttäminä.
- suomalaisella
lehdistöllä pysyy homma paremmin hyppysissä kuin Suomi24 kirjoittajilla.
- varmaankin
on kuten sanot. Suomessa on toiminut tietynlainen itsesensuuri (suomettuminen)itään päin mutta näyttää, että sitä pitäisi harrastaa myös muihin suuntiin. Itse en kyllä kannata sensuuria, mutta Tanskan esimerkki osoittaa, että lehdistöllä ja muullakin medialla pitäisi pitää kieli keskellä suuta ja olla tarkkana mitä julkaistaan ja mitä ei.
Mielestäni sivistysvaltion medialta tätä voidaan edellyttää.
- pääministerimme on
Matti Vanhanen.
- paavo lipponen
Olis se kauhiata kun mooses lähtis yhdessä
taran kanssa retkelle muslimimaihin.
Japani olisi parempi paikka heille, siellä
ei tulisi tappelua lautasista, syövät kuulemma
lattialta. - on onneksi
Tarja Halonen
- joidenkin onnettomuudeksi
on onneksi kirjoitti:
Tarja Halonen
mutta samapa tuo, kun ihmiset eivät ymmärrä
muutoksen tuulia. Onko kivaa kuulua menneisyyden
joukkoihin, joita halosen leiri edustaa kaikessa
karmeudessaan.
Venäjältäkin katoaa viimeiset kommunismin
rippeet, ennen kuin suomesta, on se niin ihanaa,
muistaen naapurin jonot joka paikkaan. - KATOS KUN TIETO LISÄÄ TUSKAA
on onneksi kirjoitti:
Tarja Halonen
Täältä sais kyllä kaikki noi demari-hörhöt posauttaa taivaan tuuliin. Menee vaan bittejä niiden surkeisiin näpytyksiin ja meiltä aikaa rollaamiseen.
- pitänyt suunsa kiinni
on onneksi kirjoitti:
Tarja Halonen
!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073