Moikka, ongelma olis sellanen ku äiti toivoo että olisin aivan normaali lapsi. Kertookaa minulle mikä on normaali lapsi, minä kun luulin että kaikki ovat omalaatuisia ja että meistä pidettäisiin sellaisina kuin olemme. Äiskä aina valittaa että miks otit alkoholii, ei kukaa muu nuori juo. Miks poltit tupakkaa, ei kukaa muu sun ikänen polta. Miks et lue läksyi, kaikki muut lukee. Miks et siivoo huonetta, kaikki muut siivoo. Onko tuttu juttu? kertokaa omia stooreja ja jos olette keksineet joitain ratkaisuja tähän tapaukseen :/ T:toivoton
Äiti toivoo että olisin "normaali" lapsi
6
1100
Vastaukset
- Evermoon
En nyt tiedä, kenessä vika oikein on, joten sanon ainakin, että äitisi tulisi olla ylpeä siitä lapsesta, joka hänellä on, eikä siitä, jonka hän olisi halunnut saada.
- ON KAIKKI
WTF ??
Miks oot niin pölijä että pittää porukoille näyttää "mä vedän röökii tässä" "kohta mä kulautan alakohoolia" ookko noin pöhölö??
Mä juon, lintsaan, siivoon oman kämpän, mä EN lue läksyjä ko ei kerta tule koskaan enkä mä OTA niitä JOS tulee, ei kiinnosta koulu paska, ja kaikki mun ikäset ON samanlaisii.
ELI oo VITUN SAATANAN MÄRISEVÄ LAPSELLINEN PASKA RUNKKARI VITTU PÄÄ KII !!! !! !!! !!! !! !!! !! !!! !! !! KÄÄPIÖ- hutch
Voooi, pikkunen on oppinnu Caps Lockin käytön :) rauhottuisit nyt kuitenkii vähä, epäilen ettei toi sun elämän asentees oikee auta mua täs tilantees. Ehkä jos narkkariks meinaisin ruveta.
- *TranceEnergie*
hutch kirjoitti:
Voooi, pikkunen on oppinnu Caps Lockin käytön :) rauhottuisit nyt kuitenkii vähä, epäilen ettei toi sun elämän asentees oikee auta mua täs tilantees. Ehkä jos narkkariks meinaisin ruveta.
on kyllä pakko lisätä, että edes suurimmalla osalla narkkareista ei ole tuollaista asennetta. :D :D :D Ja nyt puhun täysin henk'koht kokemukset pohjana.
Kaveripiiriini kun sattuu kuulumaan muutama piripää & yks katkasussa tällä hetkellä oleva heroiini riippuvainen - maailman.herra
*TranceEnergie* kirjoitti:
on kyllä pakko lisätä, että edes suurimmalla osalla narkkareista ei ole tuollaista asennetta. :D :D :D Ja nyt puhun täysin henk'koht kokemukset pohjana.
Kaveripiiriini kun sattuu kuulumaan muutama piripää & yks katkasussa tällä hetkellä oleva heroiini riippuvainensitä että et juo ja polta. Sit teet läksyt kiltisti, siivoot ja teet kaikkee muuta ihkua mist vanhemmat diggaa. Näin sinusta kasvaa vastuullinen kunnon kansalainen ja saavutat hyväksyttävän yhteiskunnallisen statuksen ynnä valtavat summat rahaa, jotka tienaat lepposalla duunilla. Tämän jälkeen voit olla tyytyväinen siitä ettet nuorena pehmentänyt päätäsi viinalla, röökillä, huumeilla ja telkkarin katselulla.
- hutch
maailman.herra kirjoitti:
sitä että et juo ja polta. Sit teet läksyt kiltisti, siivoot ja teet kaikkee muuta ihkua mist vanhemmat diggaa. Näin sinusta kasvaa vastuullinen kunnon kansalainen ja saavutat hyväksyttävän yhteiskunnallisen statuksen ynnä valtavat summat rahaa, jotka tienaat lepposalla duunilla. Tämän jälkeen voit olla tyytyväinen siitä ettet nuorena pehmentänyt päätäsi viinalla, röökillä, huumeilla ja telkkarin katselulla.
Tämäpä on aika fakta. Mutta et silti tajunnut kaiken ydintä ;S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706