Jo oli taas romurautaa liikkeellä perjantaina tikkulan ABC:llä! oon pannu merkille et on joka kuun eka perjantai siellä tukkimassa tiet.
ROMURAUTAA liikkeellä
50
2803
Vastaukset
- ovat niitä
teinien jäteläjiä joita on joskus autoiksi sanottu.Nyt on jo aika ajanut niiden ohitse ja öljyä vuotavat pitkin pihoja ja teitä
- ....
Että te jaksatte...;) No, kuinka monta öljyvanaa löyty? Yksi pyyntö: älkää viitsikö sekoittaa niitä tikkareita jenkkitouhuun.
- kakarat
.... kirjoitti:
Että te jaksatte...;) No, kuinka monta öljyvanaa löyty? Yksi pyyntö: älkää viitsikö sekoittaa niitä tikkareita jenkkitouhuun.
kaivanut taas jenkkiromunsa esiin. miksi näitä romujen näyttöjä pitää olla kerran kuussa? menkää baariin ryyppäämään niin kuin isot miehet!
- ;)...
kakarat kirjoitti:
kaivanut taas jenkkiromunsa esiin. miksi näitä romujen näyttöjä pitää olla kerran kuussa? menkää baariin ryyppäämään niin kuin isot miehet!
Mistä lähtien kakarat ovat laillisesti saaneet autoa ajaa? Mielenkiintoista nimittäin että käsket kakarat baariin ryyppäämään mutta autolla ajelun kiellät...;) Että näitä juttuja on hauska lukea! :D
- lähtien
;)... kirjoitti:
Mistä lähtien kakarat ovat laillisesti saaneet autoa ajaa? Mielenkiintoista nimittäin että käsket kakarat baariin ryyppäämään mutta autolla ajelun kiellät...;) Että näitä juttuja on hauska lukea! :D
aikuiset ihmiset ovat alkaneet liimailemaan hihamerkkejä takkiinsa?
- lähtien
lähtien kirjoitti:
aikuiset ihmiset ovat alkaneet liimailemaan hihamerkkejä takkiinsa?
kun tiesivät että se ottaisi sinua suunnattomasti päänuppiin!
- alko joku
lähtien kirjoitti:
kun tiesivät että se ottaisi sinua suunnattomasti päänuppiin!
uhma ikäinen avautumaan? Menes keräämään lisää niitä hihamerkkejä siihen takkiis.
- sentään...
alko joku kirjoitti:
uhma ikäinen avautumaan? Menes keräämään lisää niitä hihamerkkejä siihen takkiis.
Ikävä tuottaa pettymys, en ole uhmaikäinen. Nakertaako?
- jou
sentään... kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, en ole uhmaikäinen. Nakertaako?
Kieltäminen on paras puolustus.. Ei muuta kun tötterö päähän ja baanalle.
- hiphei!
jou kirjoitti:
Kieltäminen on paras puolustus.. Ei muuta kun tötterö päähän ja baanalle.
Kyllä! Nyt sä alat ymmärtää jutun juonen! ;D
Joka kuun ensimmäisenä perjantaina on http://www.overdrive.fi "kokoontumisajot"
- toyotaco
kummallista. Zetoritkin on heränny horroksestaan.
- V8 Heartbeat of the world
voit viedä sen kierrätysmuovista prässätyn riisikuppis vaikka suoraan ongelmajätelaitokselle.
- toyotaco
V8 Heartbeat of the world kirjoitti:
voit viedä sen kierrätysmuovista prässätyn riisikuppis vaikka suoraan ongelmajätelaitokselle.
Sieltä saapui kauhu! Taitaa tossa V8 toi 8 kertoa aivosolujen määrän päässäsi.
- V8 Heartbeat of the world
toyotaco kirjoitti:
Sieltä saapui kauhu! Taitaa tossa V8 toi 8 kertoa aivosolujen määrän päässäsi.
mutta oikeasti se tarkoittaa toimivien sylinterien määrää siellä pellin alla. Sullahan se tarkoittaa sixpäkkiä takalaatikossa ja loput kaksi on ne toimivat sylinterit siellä kierrätysmuovisen nokkasuojuksen alla. Meinasin vahingossa kirjoittaa että keulapellin mutta sitten yhtäkkiä muistin että ainoa metalli sun kotterossas on sun lompsassa oleva 5 sentin kolikko.
- GranT
V8 Heartbeat of the world kirjoitti:
mutta oikeasti se tarkoittaa toimivien sylinterien määrää siellä pellin alla. Sullahan se tarkoittaa sixpäkkiä takalaatikossa ja loput kaksi on ne toimivat sylinterit siellä kierrätysmuovisen nokkasuojuksen alla. Meinasin vahingossa kirjoittaa että keulapellin mutta sitten yhtäkkiä muistin että ainoa metalli sun kotterossas on sun lompsassa oleva 5 sentin kolikko.
.. jos ei puhuta näistä jenkkiromujen flotkottavasta kasista.
- estuirdlg.
GranT kirjoitti:
.. jos ei puhuta näistä jenkkiromujen flotkottavasta kasista.
Voi että sä oot hauska!! ;D Ei kai korviisi koske se ääni kun niin vastaan olet...
- GranT
estuirdlg. kirjoitti:
Voi että sä oot hauska!! ;D Ei kai korviisi koske se ääni kun niin vastaan olet...
Kerroin vain oman mielipiteeni. Sinä et kovinkaan hauska.
- GranT
GranT kirjoitti:
Kerroin vain oman mielipiteeni. Sinä et kovinkaan hauska.
Et ole.
- hihhii
GranT kirjoitti:
Et ole.
Sinäkään et kovin hauska!
oho...siis et ole
- ........
Määrittelisitkö sanan "romurauta"?
- toyotaco
romurauta->jenkki.
- .........
toyotaco kirjoitti:
romurauta->jenkki.
Eipä taida sulla olla edes niitä kahdeksaa aivosolua...taitaapi poika olla katkera kun ei ole saanut ostettua itselleen edes polkupyörää... Kysynpä niin että varmasti ymmärrät.
1) Mikä tekee jenkistä romuraudan?
2) Kuinka monta romua jenkkiä olet nähnyt?
3) Kuinka monta esim. japsiromua olet nähnyt?
4) Ja vielä kerran: määrittele romurauta.
Ikävää joutua toistamaan itseään, mutta toivottavasti nyt osaat vastata hieman laajemmin. - toyotaco
......... kirjoitti:
Eipä taida sulla olla edes niitä kahdeksaa aivosolua...taitaapi poika olla katkera kun ei ole saanut ostettua itselleen edes polkupyörää... Kysynpä niin että varmasti ymmärrät.
1) Mikä tekee jenkistä romuraudan?
2) Kuinka monta romua jenkkiä olet nähnyt?
3) Kuinka monta esim. japsiromua olet nähnyt?
4) Ja vielä kerran: määrittele romurauta.
Ikävää joutua toistamaan itseään, mutta toivottavasti nyt osaat vastata hieman laajemmin.1)se mitä on etu ja takapuskurin välissä
2)noin 1000
3)muutamia esim. purku auto.
4)rauta (FE), romu (hävitykseen/kierrätykseen määriteltyä tavaraa, materiaalia, ainetta)
Romurauta=jenkki.
joko on laajemmin vastattu. - ...;D...
toyotaco kirjoitti:
1)se mitä on etu ja takapuskurin välissä
2)noin 1000
3)muutamia esim. purku auto.
4)rauta (FE), romu (hävitykseen/kierrätykseen määriteltyä tavaraa, materiaalia, ainetta)
Romurauta=jenkki.
joko on laajemmin vastattu.Vai että olen poikakin vielä...!! ;D Kovin olet tietoinen asioista. Mikähän musta pojan tekee?
Että oikein muutaman romun olet nähnyt, joka ei ole jenkki...huoh...en mä jaksa enää, naurattaa liikaa. Enkä varmasti ole ainoa joka nauraa. Annetaan olla, en mä jaksa. Taitaapi tämä keskustelu olla sulle huomattavasti rankempi juttu kun mulle :)
Ai niin, vastaus kysymykseesi ( kysymyksen jälkeen yleensä muuten laitetaan kysymysmerkki ): Ei. - joo
...;D... kirjoitti:
Vai että olen poikakin vielä...!! ;D Kovin olet tietoinen asioista. Mikähän musta pojan tekee?
Että oikein muutaman romun olet nähnyt, joka ei ole jenkki...huoh...en mä jaksa enää, naurattaa liikaa. Enkä varmasti ole ainoa joka nauraa. Annetaan olla, en mä jaksa. Taitaapi tämä keskustelu olla sulle huomattavasti rankempi juttu kun mulle :)
Ai niin, vastaus kysymykseesi ( kysymyksen jälkeen yleensä muuten laitetaan kysymysmerkki ): Ei.hohohoo,hihihiii, en mä jaksa enää naurattaa aahaahhahaaaa,apariiiiii!
- jipii
joo kirjoitti:
hohohoo,hihihiii, en mä jaksa enää naurattaa aahaahhahaaaa,apariiiiii!
Hienoa, sullakin on hauskaa! Eikö olekin mukavaa kun ihmisillä on hyvä mieli? ;)
- CSTO
Ovat asia erikseen. Ikävä kyllä, heidätkin rinnastetaan näihin ABC:lla hilluviin, tuuttitukkaisiin wannabe-pelleihin, jotka örveltävät niiden tuhannen euron mattamustaksi maalattujen Caprice Classicien keskellä.
Aikuisia miehiä; mikähän on mennyt kasvatuksessa pieleen.- paikkaansa
"ABC:lla hilluviin, tuuttitukkaisiin wannabe-pelleihin, jotka örveltävät niiden tuhannen euron mattamustaksi maalattujen Caprice Classicien keskellä"
Pidätkö näitä kaikkia tuuttitukkia pelleinä?
Kuinka monen olet nähnyt örveltävän ABC:lla?
Etpä kovin tarkkaan ole autoja katsellut jos mielestäsi siellä ei ole muita kuin "mattamustiksi maalattuja Caprice Classiceja"... - CSTO
paikkaansa kirjoitti:
"ABC:lla hilluviin, tuuttitukkaisiin wannabe-pelleihin, jotka örveltävät niiden tuhannen euron mattamustaksi maalattujen Caprice Classicien keskellä"
Pidätkö näitä kaikkia tuuttitukkia pelleinä?
Kuinka monen olet nähnyt örveltävän ABC:lla?
Etpä kovin tarkkaan ole autoja katsellut jos mielestäsi siellä ei ole muita kuin "mattamustiksi maalattuja Caprice Classiceja"..."Pidätkö näitä kaikkia tuuttitukkia pelleinä?"
Kyllä pidän. Ymmärrän kyllä nuorison keskuudessa, että jotkut yksilöt hakevat huomiota valitsemalla jonkin 'tyylilajin', mutta että aikuiset miehet. Hoh-hoijjaa.
"Kuinka monen olet nähnyt örveltävän ABC:lla?"
En ole laskenut. Kaiken huippu oli kuitenkin joskus aikoinaan Tiilimäen Nesteellä, jossa olin eräs kesäilta tankkaamassa silloista harrastejenkkiäni. Huoltoaseman takana nämä järjen jättiläiset hyppivät tukevassa humalassa perseet paljaina. Tankatessa tunsin suurta häpeää. Ei ollut kovinkaan hieno tunne, että minutkin saatetaan yhdistää näihin "sankareihin". Todellista vihaa aiheutti myös se, kun näin erään pojan tulevan moposkootterillaan huoltsikalle tankkaamaan. Hän jätti moponsa oven edustalle mennessään maksamaan. Muutaman metrin päässä olleet nuoret, noin parikymppiset tuuttitukka-kusipäät päättivät mennä 'hyppimään' pojan skootterin päälle - hauskaa näytti olevan. Minä en tällaista touhua pysty käsittämään.
"Etpä kovin tarkkaan ole autoja katsellut jos mielestäsi siellä ei ole muita kuin "mattamustiksi maalattuja Caprice Classiceja"..."
Kovin tarkkaan minua ei enää kiinnosta heitä, tai heidän autojaan katsella. - johan on...
CSTO kirjoitti:
"Pidätkö näitä kaikkia tuuttitukkia pelleinä?"
Kyllä pidän. Ymmärrän kyllä nuorison keskuudessa, että jotkut yksilöt hakevat huomiota valitsemalla jonkin 'tyylilajin', mutta että aikuiset miehet. Hoh-hoijjaa.
En ole laskenut. Kaiken huippu oli kuitenkin joskus aikoinaan Tiilimäen Nesteellä, jossa olin eräs kesäilta tankkaamassa silloista harrastejenkkiäni. Huoltoaseman takana nämä järjen jättiläiset hyppivät tukevassa humalassa perseet paljaina. Tankatessa tunsin suurta häpeää. Ei ollut kovinkaan hieno tunne, että minutkin saatetaan yhdistää näihin "sankareihin". Todellista vihaa aiheutti myös se, kun näin erään pojan tulevan moposkootterillaan huoltsikalle tankkaamaan. Hän jätti moponsa oven edustalle mennessään maksamaan. Muutaman metrin päässä olleet nuoret, noin parikymppiset tuuttitukka-kusipäät päättivät mennä 'hyppimään' pojan skootterin päälle - hauskaa näytti olevan. Minä en tällaista touhua pysty käsittämään.
"Etpä kovin tarkkaan ole autoja katsellut jos mielestäsi siellä ei ole muita kuin "mattamustiksi maalattuja Caprice Classiceja"..."
Kovin tarkkaan minua ei enää kiinnosta heitä, tai heidän autojaan katsella."nämä järjen jättiläiset"
Kaikkiko? Eipäs yleistetä... Vai oletko sitä mieltä, että kun esim. joku hoppari tekee jotain, mistä et pidä, kaikki hopparit ovat kusipäitä?
"Kovin tarkkaan minua ei enää kiinnosta heitä, tai heidän autojaan katsella."
Silti olet sitä mieltä ettei heillä ole muita kuin mattamustia Caprice Classiceja... - CSTO
johan on... kirjoitti:
"nämä järjen jättiläiset"
Kaikkiko? Eipäs yleistetä... Vai oletko sitä mieltä, että kun esim. joku hoppari tekee jotain, mistä et pidä, kaikki hopparit ovat kusipäitä?
"Kovin tarkkaan minua ei enää kiinnosta heitä, tai heidän autojaan katsella."
Silti olet sitä mieltä ettei heillä ole muita kuin mattamustia Caprice Classiceja..."Kaikkiko? Eipäs yleistetä... Vai oletko sitä mieltä, että kun esim. joku hoppari tekee jotain, mistä et pidä, kaikki hopparit ovat kusipäitä?"
Kaikki hopparit, jotka liikkuu samassa seurassa kuin se hoppari "joka tekee jotain, mistä en pidä" ovat kusipäitä.
"Silti olet sitä mieltä ettei heillä ole muita kuin mattamustia Caprice Classiceja..."
Mitä nyt olen ABC:n ohi ajellut "kokouksen" aikaan, niin eipä siellä juurikaan kummempia autoja ole näkynyt kuin noita Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja sun muita.. - viitsi
CSTO kirjoitti:
"Kaikkiko? Eipäs yleistetä... Vai oletko sitä mieltä, että kun esim. joku hoppari tekee jotain, mistä et pidä, kaikki hopparit ovat kusipäitä?"
Kaikki hopparit, jotka liikkuu samassa seurassa kuin se hoppari "joka tekee jotain, mistä en pidä" ovat kusipäitä.
"Silti olet sitä mieltä ettei heillä ole muita kuin mattamustia Caprice Classiceja..."
Mitä nyt olen ABC:n ohi ajellut "kokouksen" aikaan, niin eipä siellä juurikaan kummempia autoja ole näkynyt kuin noita Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja sun muita.."Kaikki hopparit, jotka liikkuu samassa seurassa kuin se hoppari "joka tekee jotain, mistä en pidä" ovat kusipäitä."
Mikä niistä muista sitten tekisi kusipäitä?
"Mitä nyt olen ABC:n ohi ajellut "kokouksen" aikaan, niin eipä siellä juurikaan kummempia autoja ole näkynyt kuin noita Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja sun muita.."
Ehkäpä pitäisi katsoa tarkemmin, kyllä siellä löytyy muitakin kuin mainitsemiasi autoja... - CSTO
viitsi kirjoitti:
"Kaikki hopparit, jotka liikkuu samassa seurassa kuin se hoppari "joka tekee jotain, mistä en pidä" ovat kusipäitä."
Mikä niistä muista sitten tekisi kusipäitä?
"Mitä nyt olen ABC:n ohi ajellut "kokouksen" aikaan, niin eipä siellä juurikaan kummempia autoja ole näkynyt kuin noita Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja sun muita.."
Ehkäpä pitäisi katsoa tarkemmin, kyllä siellä löytyy muitakin kuin mainitsemiasi autoja..."Mikä niistä muista sitten tekisi kusipäitä?"
Tuskin kusipään seuravassa viihtyy muut kuin kusipäät.
"Ehkäpä pitäisi katsoa tarkemmin, kyllä siellä löytyy muitakin kuin mainitsemiasi autoja..."
Joo. On siellä tainnut jokunen Van:kin olla. - tilulilu
CSTO kirjoitti:
"Mikä niistä muista sitten tekisi kusipäitä?"
Tuskin kusipään seuravassa viihtyy muut kuin kusipäät.
"Ehkäpä pitäisi katsoa tarkemmin, kyllä siellä löytyy muitakin kuin mainitsemiasi autoja..."
Joo. On siellä tainnut jokunen Van:kin olla."Tuskin kusipään seuravassa viihtyy muut kuin kusipäät."
Ja poikkeuksiahan ei löydy, eihän?
"On siellä tainnut jokunen Van:kin olla."
Kyllä on tainnut olla myös aika pimeää jos et ole nähnyt tosiaan muita kuin vaneja, dartteja ja classiceja... - CSTO
tilulilu kirjoitti:
"Tuskin kusipään seuravassa viihtyy muut kuin kusipäät."
Ja poikkeuksiahan ei löydy, eihän?
"On siellä tainnut jokunen Van:kin olla."
Kyllä on tainnut olla myös aika pimeää jos et ole nähnyt tosiaan muita kuin vaneja, dartteja ja classiceja..."Ja poikkeuksiahan ei löydy, eihän?"
Miksi joku normaali ihminen viihtyisi kusipään kanssa?
"Kyllä on tainnut olla myös aika pimeää jos et ole nähnyt tosiaan muita kuin vaneja, dartteja ja classiceja..."
Joko et hallitse täysin lukemista, tai olet tyhmä.
Lainaus viestistäni: "Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja SUN MUITA.." - .....
CSTO kirjoitti:
Kovin tarkkaan minua ei enää kiinnosta heitä, tai heidän autojaan katsella.kiukuttelemast on meil iha omaki elämä!!
- ....
CSTO kirjoitti:
Kovin tarkkaan minua ei enää kiinnosta heitä, tai heidän autojaan katsella.vaa katkera ku ittelläs ei oo elämää!!! et osaa ottaa asioita rennosti stanan uuno!!
- !!!
CSTO kirjoitti:
"Ja poikkeuksiahan ei löydy, eihän?"
"Kyllä on tainnut olla myös aika pimeää jos et ole nähnyt tosiaan muita kuin vaneja, dartteja ja classiceja..."
Lainaus viestistäni: "Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja SUN MUITA.."sääki oot tommone yks huithapeli koko tyttö!!! oot vaa katkera tuuttitukil, ku et itte kehtaa/osaa/uskalla pitää tuuttia vaikka niin sitä tahtoisitkin... oot aika hassu epeli!! :D
- ....................
CSTO kirjoitti:
"Ja poikkeuksiahan ei löydy, eihän?"
Lainaus viestistäni: "Capriceja, ruosteen raiskaamia Darteja SUN MUITA..""joskus aikoinaan Tiilimäen Nesteellä"
Taitaapi täällä joku muukin olla tyhmä tai muuten vaan lukutaidoton. Jossain aikaisemmassa viestissä kysyttiin kuinka monen olet nähnyt örveltävän ABC:llä. Sinä alat kertomaan jotain tarinaa, joka on tapahtunut luultavasti sinun nuoruusvuosiesi aikana nesteellä. Ketä se kiinnostaa?
Sun muita...ja kaikki SUN MUUT eivät ole mistään kotoisin? - CSTO
.... kirjoitti:
vaa katkera ku ittelläs ei oo elämää!!! et osaa ottaa asioita rennosti stanan uuno!!
Tuuttitukka Ry:kö laittoi sinut porukan 'fiksuimpana' pitäämään teidän puolianne? :) Neljä viestiä kuuden minuutin sisällä (tai viisi, jos nimim. "V8 Heartbeat of the world" on yksi persoonasi - tuskin kuitenkaan, hän sentään omasi edes kohtuullisen kirjoitustaidon), jokaisen sisältö täyttä shittiä. :)
Tämä oli minun henk.koht. suosikkini:
"oot vaa katkera tuuttitukil, ku et itte kehtaa/osaa/uskalla pitää tuuttia vaikka niin sitä tahtoisitkin..."
:D Näinhän se on. :)
Kaikkiin avautumisiisi en vaivaudu vastaamaan, mutta otetaan nyt yksi lainaus:
"Jossain aikaisemmassa viestissä kysyttiin kuinka monen olet nähnyt örveltävän ABC:llä. Sinä alat kertomaan jotain tarinaa, joka on tapahtunut luultavasti sinun nuoruusvuosiesi aikana nesteellä."
Et näemmä osaa lukea. Minä vastasin tuohon kysymykseen: "En ole laskenut."
Neste-juttu oli jo asia erikseen.
Joka tapauksessa; sen lisäksi, että olette pellejä, niin nämä viestit osoittavat aivotoimintanne olevan myös todella vähäistä. Jos sitä nyt ylipäätään on lainkaan. - OOLAAAAAAAA
..nii mitä?Menkää la kaikki Clubille kattoo bändii!!!
- ...
CSTO kirjoitti:
Tuuttitukka Ry:kö laittoi sinut porukan 'fiksuimpana' pitäämään teidän puolianne? :) Neljä viestiä kuuden minuutin sisällä (tai viisi, jos nimim. "V8 Heartbeat of the world" on yksi persoonasi - tuskin kuitenkaan, hän sentään omasi edes kohtuullisen kirjoitustaidon), jokaisen sisältö täyttä shittiä. :)
"oot vaa katkera tuuttitukil, ku et itte kehtaa/osaa/uskalla pitää tuuttia vaikka niin sitä tahtoisitkin..."
"Jossain aikaisemmassa viestissä kysyttiin kuinka monen olet nähnyt örveltävän ABC:llä. Sinä alat kertomaan jotain tarinaa, joka on tapahtunut luultavasti sinun nuoruusvuosiesi aikana nesteellä."
Joka tapauksessa; sen lisäksi, että olette pellejä, niin nämä viestit osoittavat aivotoimintanne olevan myös todella vähäistä. Jos sitä nyt ylipäätään on lainkaan.Mää rakastan sua!
- ...;D...
CSTO kirjoitti:
Joka tapauksessa; sen lisäksi, että olette pellejä, niin nämä viestit osoittavat aivotoimintanne olevan myös todella vähäistä. Jos sitä nyt ylipäätään on lainkaan.Nyt taitaa poikaparka luulla että täällä kirjoittelee hänen lisäkseen vain yksi henkilö...mahtaa sekin olla rankkaa.
- Harrastaja myös
Puhut täyttä asiaa! Näkyvin osa on se perse paljaana reuhaava tuuttitukka kansa. Ikävä, että leimaavat kaikki harrastajat.
- kerho
Harrastaja myös kirjoitti:
Puhut täyttä asiaa! Näkyvin osa on se perse paljaana reuhaava tuuttitukka kansa. Ikävä, että leimaavat kaikki harrastajat.
taisi tehdä konkurssin muutama vuosi sitten isojoenrannalla? Taisivat rikkoa toistensa autotkin niissä rähinöissä.
- olisin...
kerho kirjoitti:
taisi tehdä konkurssin muutama vuosi sitten isojoenrannalla? Taisivat rikkoa toistensa autotkin niissä rähinöissä.
...sinä, olisin hiljaa asioista joista en mitään tietäisi!
- tuntuu
siltä että tää sama keskustelu käydään kerran kuussa. tuutit kokoontuu joka kuun eka perjantai, eli älkää ensi kuussa taas aloittako tätä!
Ja mieluummin niitä "romurautoja" kuin juppiteinien "hienoksi" laitettuja opeleita takaspoilereineen -> yök ja isien työsuhdeautoilla pelleilijöitä! - sinähän
näppärä vakoilija oot...
- Go Go Rocker
...Noilta "TOSI HARRASTAJILTA" niiltä jotkajostain jotain tietää!! HEHHEE VITUN TAVIKSET =) SQUARES!!!!!!!!! KALKKIS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423970Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal423585- 703178
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913030Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882026- 351998
- 241849
- 311801
- 331789
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231734