sanoin värvääjälleni olevani huolissani hänestä ja että hänen olisi parempi erota Movesta heti. Häntä tietenkin oltiin kielletty käymästä millään sivustolla liittyen näihin Moven vastaisiin keskusteluihin, kuten minuakin oli. Hän uskalsi tulla väittämään, että syytetutkinta on vain hyvä asia! En voinut uskoa, että hän tuli minulle väittämään tuollaista paskaa.
Kysyin perusteluja ja hän sanoi, että sitten ainakin saadaan päätös asialle tavalla tai toisella. Sanoin, että päätös tulee olemaan, että hän häviää kaiken, minkä on tähän asti "tienannut". Hän kysyi, helpottaisiko minun huoltani, jos hän eroaisi sitten jos Move todetaan syylliseksi? Sanoin siihen, että silloin on jo liian myöhäistä.
Eroaminen vuoden päästä?
35
2829
Vastaukset
- opettavaista
Olin itse mukana melkein kolme kuukautta en tienannut mitään ja värvääjäni on tienannut jo 1. tilinsä. Vähän siis taustoja.
- pelottelua€
Poliisitkin oli vain naureskellu että kaikkeahan sitä tutkitaan.
Lähtivät tekemään juuri bisnestä.
Poliisit tietävät mitä tutkinta tarkoittaa käytännössä. Ei mitään. Syytekään ei vielä tarkoita mitään, mutta tuomio on sitten se ratkaiseva, ja sitäkään ei tule yhdellekään verkotossa mukana olevalle.
turhaa pelottelua tuo.
Mutta pitäähän jotkin kieroa yrittää että ihmiset saa pois tästä "pahasta".
Hehehehhhhhhheeeeeeh. - kusipää
pelottelua€ kirjoitti:
Poliisitkin oli vain naureskellu että kaikkeahan sitä tutkitaan.
Lähtivät tekemään juuri bisnestä.
Poliisit tietävät mitä tutkinta tarkoittaa käytännössä. Ei mitään. Syytekään ei vielä tarkoita mitään, mutta tuomio on sitten se ratkaiseva, ja sitäkään ei tule yhdellekään verkotossa mukana olevalle.
turhaa pelottelua tuo.
Mutta pitäähän jotkin kieroa yrittää että ihmiset saa pois tästä "pahasta".
Hehehehhhhhhheeeeeeh.Saa nähdä, lähteekö tutkinnan johtaja mukaan Moveen kun on varmasti nähnyt kuinka hyvin movettajat tienaa!!
- Moveout
Kerro lisää keskustelupalsta kiellosta. Mitä he sanoivat ja kuinka perustelivat?
- opettavaista
Moven pukutyypit sanovat oikeastaan, ettei todellakaan kannata mennnä katsomaan mitään netissä olevaa tietoa, koska se sekoittaa pään ja movettaja voi pelästyä ja näin ollen eroaa. Kuten minä tein.
- opettavaista
He sanovat, että vain ylälinjan neuvoja kannattaa kuunnella. He osaavat antaa asiallista ja oikeaa tietoa.....Joopa joo
- kaiken
opettavaista kirjoitti:
He sanovat, että vain ylälinjan neuvoja kannattaa kuunnella. He osaavat antaa asiallista ja oikeaa tietoa.....Joopa joo
Kyllähän tuo jo kertoo kaiken moveen lähtijöistä. Jos on niin tyhmä että uskoo ylälinjaa eikä uskalla ottaa asioista selvää. Vaikea uskoa että sellainen ihminen saa tuottavaa bisnestä aikaiseksi. Kuullostaa hieman lammaslaumalta joka seuraa johtajaansa ihan mihin vaan.
- mieluummin ylälihjaa
opettavaista kirjoitti:
Olettapas te taas näsäviisaita. Voi olla hyvinkin että on kerrtottu tästä suomi24.fi palstasta jossa pyritään selvästi aivopesemään kieroilulla, valehtelulla jne. Kylläkään kukaan ei varmasti ole kieltänyt etteikö saisi mennä lukemaan näitä viestejä. Tässäkin on vain kysymys siitä että tällä palstalla verkostomarrkinointia vastusvat henkilöt yrittävät saada kaikki asiat näyttämään totuuden vastaiselta.
Onneksi ylläpito poistaa törkeimpiä viestejä täältä, mutta jakatapauksessa heikkohermoisempi vähemmän asiaatunteva saattaa säikähtää näin kovaa tekstiä.
Sitten itse asiaa. Kumman neuvoja kannattaa mieluummin kuunnella. Sinun joka luovutit ja tulit tänne vuodattamaan omaa epäonnistumistaan vai henkilöä joka on jo menestynyt(just se ylälinjan kaveri)???
Suurin ryhmä tämän palstan lukijoista ja kirjoittelijoista näyttää olevan sitä sakkia joka mieluummin uskoo "yleisövessan seinäkrijoituksiin".
näin on asiat sille te että mitään voi... - opettavaista
kaiken kirjoitti:
Kyllähän tuo jo kertoo kaiken moveen lähtijöistä. Jos on niin tyhmä että uskoo ylälinjaa eikä uskalla ottaa asioista selvää. Vaikea uskoa että sellainen ihminen saa tuottavaa bisnestä aikaiseksi. Kuullostaa hieman lammaslaumalta joka seuraa johtajaansa ihan mihin vaan.
Vahinko vain, että meille juurrutettiin kalloon sitä samaa mantraa:" Tämä on mahdollisuus rakentaa itsellesi oma itsenäinen yritys, jolla voit ansaita tosi hyvin rahaa". Lopulta en jaksanut enää kuunnella heidän löpinöitään ja kuuntelin mieluummin omaatuntoani.
- jakt
mieluummin ylälihjaa kirjoitti:
Olettapas te taas näsäviisaita. Voi olla hyvinkin että on kerrtottu tästä suomi24.fi palstasta jossa pyritään selvästi aivopesemään kieroilulla, valehtelulla jne. Kylläkään kukaan ei varmasti ole kieltänyt etteikö saisi mennä lukemaan näitä viestejä. Tässäkin on vain kysymys siitä että tällä palstalla verkostomarrkinointia vastusvat henkilöt yrittävät saada kaikki asiat näyttämään totuuden vastaiselta.
Onneksi ylläpito poistaa törkeimpiä viestejä täältä, mutta jakatapauksessa heikkohermoisempi vähemmän asiaatunteva saattaa säikähtää näin kovaa tekstiä.
Sitten itse asiaa. Kumman neuvoja kannattaa mieluummin kuunnella. Sinun joka luovutit ja tulit tänne vuodattamaan omaa epäonnistumistaan vai henkilöä joka on jo menestynyt(just se ylälinjan kaveri)???
Suurin ryhmä tämän palstan lukijoista ja kirjoittelijoista näyttää olevan sitä sakkia joka mieluummin uskoo "yleisövessan seinäkrijoituksiin".
näin on asiat sille te että mitään voi...On täällä muitakin kun niitä 2 viikon edustajia...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000013906192
Rikos ei vain kannata... - opettavaista
näin on asiat sille te että mitään voi...Olin tippua tulilta kun luin viestisi. Aivopesu tehosi sinuun paremmin kuin minuun.
- nevermove
näin on asiat sille te että mitään voi...En ole ikinä movessa ollut enkä tule ikinä siihen liittymään. Oma vaatimaton firmani tuo minulle kohtuulisen toimeentulon kohtuullisella työmäärällä. Täällä näköjään ei saa arvostella moven toimintaa. Tuskin sitä kukaan arvostelisi jos ei olisi aihetta? Vai haukkuuko täällä kukaan esim. Anttilaa tai Sokosta?
- kukaan kieltänyt
Kuten olette huomanneet.
Ei kyllä vaikutakaan mitenkään muuten kuin vahvistaa vain uskoa tuohon lailisuuteen.
Moven vastustajat perustelevat kantaansa niin ilmiselvillä valheilla että ei niitä voi uskoa kukaan selväjärkinen joka pikkuisenkaan tuntee Moven markkinointijärjestelmää. Kirjoittelvat aivan hyvin perusteltua sontaa jossa ei ole ollenkaan Moven markkinajärjestelmästä otettua fakta tietoa. Oletukset ja Haipolan valheet ovat perusteluna.
Minä tiedän nämä asiat koska teen Move- liiketoimintaa joka päivä. Joka jutussa paljastuu että ei ole tietoa pätkänkään vertaa koko yrityksestä. - arkalasta
opettavaista kirjoitti:
Moven pukutyypit sanovat oikeastaan, ettei todellakaan kannata mennnä katsomaan mitään netissä olevaa tietoa, koska se sekoittaa pään ja movettaja voi pelästyä ja näin ollen eroaa. Kuten minä tein.
Parempi onkin että et haittona pyöri.
- oikein€
kaiken kirjoitti:
JOS täältä vain SAISI sitä OIKEAA tietoa, mutta kun sitä ei saa. Valheita ja penettlua.
- onon€
jakt kirjoitti:
On täällä muitakin kun niitä 2 viikon edustajia...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000013906192
Rikos ei vain kannata...niitä luusereita jotka nielevät ensimmäisen valheen joka vastaan tulee. Totuus on vain se että ei kantti kestä.
Yleisin syy on ripkauhu jolle haetaan täältä syytä miksi ei tee enää.
Ei uskalleta tunnusta itselleenkään tosiasioita. Se sama ripakauhu se vaivaa joskus minuakin, mutta se pitää oppia hallitsemaan. Siitä kannattaa keskustella avoimesti koska kukaan ei ole sen kansa yksin. Jokaisella se joskus tulee.
Movessa se on paljon helpompi hallita kuin muissa koska Movessa ei tehdä koskaan yksi töitä.
Sitä pidän vain luuserin hommana että tullaan sitten tänne valehtelemaan suut silmät täyteen kun ei uskalleta myöstää että itsessä on vähän hankinen kantti pettänyt, vaikka ei se ripakauhu mikään ihmeellinen häpeän asia ole. Sen voi tunnustaa ihan vapaasti. - saisi?
nevermove kirjoitti:
En ole ikinä movessa ollut enkä tule ikinä siihen liittymään. Oma vaatimaton firmani tuo minulle kohtuulisen toimeentulon kohtuullisella työmäärällä. Täällä näköjään ei saa arvostella moven toimintaa. Tuskin sitä kukaan arvostelisi jos ei olisi aihetta? Vai haukkuuko täällä kukaan esim. Anttilaa tai Sokosta?
mutta pysytään totuudessa.
Valheilla vain vahingoitetaan tahallisesti toisia. - jakt
onon€ kirjoitti:
niitä luusereita jotka nielevät ensimmäisen valheen joka vastaan tulee. Totuus on vain se että ei kantti kestä.
Yleisin syy on ripkauhu jolle haetaan täältä syytä miksi ei tee enää.
Ei uskalleta tunnusta itselleenkään tosiasioita. Se sama ripakauhu se vaivaa joskus minuakin, mutta se pitää oppia hallitsemaan. Siitä kannattaa keskustella avoimesti koska kukaan ei ole sen kansa yksin. Jokaisella se joskus tulee.
Movessa se on paljon helpompi hallita kuin muissa koska Movessa ei tehdä koskaan yksi töitä.
Sitä pidän vain luuserin hommana että tullaan sitten tänne valehtelemaan suut silmät täyteen kun ei uskalleta myöstää että itsessä on vähän hankinen kantti pettänyt, vaikka ei se ripakauhu mikään ihmeellinen häpeän asia ole. Sen voi tunnustaa ihan vapaasti.Et tainnut kuppis lukea minun tarinaani ollenkaan. Minä uskottelin itselleni aika monen "valheen" kohdalla, ettei ne voi olla totta...
Tuntuu, että me "pelkurit" emme ole ainoita, jotka lopettelee hommia valheiden edessä. Mihin katosi kauniit naiset? Entä sympaattinen merilohiparka? Mihin Move on vienyt ne?
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/
Ehkä Pontus on ymmärtänyt, että hänen "storessaan" ei voida pitää tuotteita valikoimassa ilman lupaa...
Minulla oli kuppis 60 henkilön alalinja.
"Ei uskalleta tunnusta itselleenkään tosiasioita."
Toki tunnustin tosiasiat itselleni. Siksi lopetin homman. Kuka tahansa selväjärkinen tajuaa, ettei epäeettisessä hypetyksessä ole mitään tavoiteltavaa.
Nyt kun puhun näistä asioista, niin olo helpottuu kummasti.
Haluan lopuksi pyytää anteeksi koko alalinjaltani, että en tajunnut kupletin juonta ajoissa. Jos tätä luette, niin voitte vielä saada kaiken takaisin. Mursis osaa neuvoa oivallisesti miten teidän tulee toimia huijattujen rahojenne takaisinsaamiseksi.
[email protected]
jakt - opettavaista
kukaan kieltänyt kirjoitti:
Kuten olette huomanneet.
Ei kyllä vaikutakaan mitenkään muuten kuin vahvistaa vain uskoa tuohon lailisuuteen.
Moven vastustajat perustelevat kantaansa niin ilmiselvillä valheilla että ei niitä voi uskoa kukaan selväjärkinen joka pikkuisenkaan tuntee Moven markkinointijärjestelmää. Kirjoittelvat aivan hyvin perusteltua sontaa jossa ei ole ollenkaan Moven markkinajärjestelmästä otettua fakta tietoa. Oletukset ja Haipolan valheet ovat perusteluna.
Minä tiedän nämä asiat koska teen Move- liiketoimintaa joka päivä. Joka jutussa paljastuu että ei ole tietoa pätkänkään vertaa koko yrityksestä.Minä tiedän nämä asiat, mistä puhun, koska puhun myös KOKEMUKSESTA ja siitä mitä minulle on sanottu. Muuten en kirjoittelisi tänne. Jos en olisi koskaan kuullut saati ollut mukana Moven toiminnassa minun olisi turha kirjoitella täällä.
- opettavaista
opettavaista kirjoitti:
Minä tiedän nämä asiat, mistä puhun, koska puhun myös KOKEMUKSESTA ja siitä mitä minulle on sanottu. Muuten en kirjoittelisi tänne. Jos en olisi koskaan kuullut saati ollut mukana Moven toiminnassa minun olisi turha kirjoitella täällä.
Yhdessä BPS:ssä sanottiin, että tämä on tavallaan aivopesua, saada teidät toimimaan konseptin mukaan, koska ilman tiettyjä toimia, ette ikinä tule tienaamaan kunnolla, ja voi itku. Silloin nauroin, nyt yritän saada kaikkien muiden kanssa nämä vannoutuneet Move-nuoret näkemään, että älkää tuhlatko enempää elämäänne.
- valehtelet
opettavaista kirjoitti:
Yhdessä BPS:ssä sanottiin, että tämä on tavallaan aivopesua, saada teidät toimimaan konseptin mukaan, koska ilman tiettyjä toimia, ette ikinä tule tienaamaan kunnolla, ja voi itku. Silloin nauroin, nyt yritän saada kaikkien muiden kanssa nämä vannoutuneet Move-nuoret näkemään, että älkää tuhlatko enempää elämäänne.
suoraa.
BPS:ssä ovat asialla ammattilaiset. Vaikka ajattelisivatkin noin ei ne ääneen sitä sano.
SEhän on sama tilanne jos pitäisivät tuunni n luennon ja sanoisivat sitten perään että no älkä uskoko minä van puhuin omiani.
Eli näin kieroa porukkaa siitä Movesta lähtee. Onnekis ette ole enää pilaamassa hyvää liiketoimintaa.
Olen tuullut siihen tuloksen että joka lähtee tekee oikean ratkaisun. Nimenomaan siksi että muut saavat tehdä rauhassa okeaa duunia.Valehetelulla ja kieroilulla ei pitkälle pötkitä kuten olet huomannut. Sinäkään et pötkinyt.
Olet tehnyt meidän muiden kannalta oikean ratkaisun.
Ei sinun kitenkaan tarvitse jatkaa sitä valehtelua, nyt siitäei sinulle ole mitään hyötyä. Vai maksaako joku sinulle siitä. - opettavaista
valehtelet kirjoitti:
suoraa.
BPS:ssä ovat asialla ammattilaiset. Vaikka ajattelisivatkin noin ei ne ääneen sitä sano.
SEhän on sama tilanne jos pitäisivät tuunni n luennon ja sanoisivat sitten perään että no älkä uskoko minä van puhuin omiani.
Eli näin kieroa porukkaa siitä Movesta lähtee. Onnekis ette ole enää pilaamassa hyvää liiketoimintaa.
Olen tuullut siihen tuloksen että joka lähtee tekee oikean ratkaisun. Nimenomaan siksi että muut saavat tehdä rauhassa okeaa duunia.Valehetelulla ja kieroilulla ei pitkälle pötkitä kuten olet huomannut. Sinäkään et pötkinyt.
Olet tehnyt meidän muiden kannalta oikean ratkaisun.
Ei sinun kitenkaan tarvitse jatkaa sitä valehtelua, nyt siitäei sinulle ole mitään hyötyä. Vai maksaako joku sinulle siitä.Missä olet vuoden päästä. Et ainakaan täällä kertomassa kuinka paljon rahaa sinulla on, mutta et myöskään kertomassa kuinka päin mäntyä kaikki meni.
Enkä minä valehtele, on minun sanani sinun sanaasi vastaan, totta. Ja eikö sinulla pitäisi olla kiire rakentaa organisaatiotasi? Vai mitä?:)
- voi olla
vaikeaa vuoden päästä kun ei ole mitään mistä erota?
- opettavaista
Mutta hän ei enää kuuntele mitään mitä yritän sanoa. Pahassa jamassa hän on, mutta kieltää sen. Uskoisin, että juuri sen takia, että pelkää minun olevan oikeassa.
- jakt
Kerro hänelle, että eroaminen ei ole loppujenlopuksi vaikeata.
oma tarinani:
lisätietoja eroamisesta:
[email protected]- toimintaa
Olet melkoinen sankari. Vaikka sinulla oli noinkin suuri organisaatio, näit valheiden läpi ja uskalsit lopettaa.
Onnea ja menestystä sinulle oikeassa työelämässä! - TODENNÄKÖISESTI
toimintaa kirjoitti:
Olet melkoinen sankari. Vaikka sinulla oli noinkin suuri organisaatio, näit valheiden läpi ja uskalsit lopettaa.
Onnea ja menestystä sinulle oikeassa työelämässä!ei ole moven kanssa ollut koskaan missään tekemisessä.. korkeintaan vastustanut tällä foorumilla alusta alkaen ja hankkinut tietonsa sitä kautta..
- jakt
TODENNÄKÖISESTI kirjoitti:
ei ole moven kanssa ollut koskaan missään tekemisessä.. korkeintaan vastustanut tällä foorumilla alusta alkaen ja hankkinut tietonsa sitä kautta..
...pyysin jo ottamaan yhteyttä sähköpostitse, jotta voisimme tavata. Kertoisin samalla miten Bystedt opetti minulle niksit miten pääsee nopeimmin Dex tasolle.
[email protected] - dexiä enään..
jakt kirjoitti:
...pyysin jo ottamaan yhteyttä sähköpostitse, jotta voisimme tavata. Kertoisin samalla miten Bystedt opetti minulle niksit miten pääsee nopeimmin Dex tasolle.
[email protected]miettiä.. Kuten sanoin olen ollut jonkin aikaa mukana:)
- jakt
dexiä enään.. kirjoitti:
miettiä.. Kuten sanoin olen ollut jonkin aikaa mukana:)
...tiedämme nyt kuka olet, sillä Dex tasoisia on suomessa tasan 2 kpl ja Dir tasoisia 1 kpl.
Veikö kissa kielen? - laita nimeä
jakt kirjoitti:
...tiedämme nyt kuka olet, sillä Dex tasoisia on suomessa tasan 2 kpl ja Dir tasoisia 1 kpl.
Veikö kissa kielen?jakt: laitapas nimeä tulemaan niin tiedämme kuka johdosta täällä kirjoittelee lapsellisuuksia... :P
- vauuuuu!!
jakt kirjoitti:
Veikö kissa kielen?Sanoin kyllä että olen ollut niin kauan mukana, että tiedän mitä dex-tasoon vaaditaan. Tienaa ihan kivasti, vaikkei ihan sillä tasolla vielä ollakaan.
- jakt
vauuuuu!! kirjoitti:
Sanoin kyllä että olen ollut niin kauan mukana, että tiedän mitä dex-tasoon vaaditaan. Tienaa ihan kivasti, vaikkei ihan sillä tasolla vielä ollakaan.
...ei tavoitteet olekkaan vielä siellä Dex tasolla?
Kyllähän sinun pitäisi pitkänlinjan verkostomarkkinoijana tietää, että pitää osata unelmoida paljon. Yhtään enempää et saa, mutta helposti alle tavoitteen kuitenkin jää... - opettavaista
jakt kirjoitti:
[email protected]Kukaan, joka on ollu mukana ei ole voinut olla tapaamatta Bystedtiä. Mahtavia herätyspuheita piti.
OLEN NYKYÄÄN NIIN TÄYNNÄ VIHAA HEITÄ KOHTAAN. Vaikka kaikkein eniten olen helpottunut ja kiitollinen niille, jotka onkivat minut pois tuosta Move-suosta - opettavaista
TODENNÄKÖISESTI kirjoitti:
ei ole moven kanssa ollut koskaan missään tekemisessä.. korkeintaan vastustanut tällä foorumilla alusta alkaen ja hankkinut tietonsa sitä kautta..
Olen ollut Movessa, enkä koskaan käynyt näillä sivuilla. Olen vasta näiden kolmen viikon aikana kiinnostunut näistä keskusteluista ja jos joiltakin, niin movettajilta saa väärää tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697