löytyykö 25-65 v,vapaata naista joka

tykkää punaisista

kontio kumisaappaista.
Nyt myös sexsistä voitaisiin nauttia ne kumisaappaat jalassa sänkyhommissa. ET PETY,!!!

Olen 45 poikamies vapaa kaikinp.OK.
Minä viihdyn kontion kumiksaappaissa etsin tosi
naista sinua uskollinen ihminen,

laita vaikka mailios, niin kirjoitan sinulle lisää RAKAS.

19

7997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

itse ensin kuva itsestäsi pukeutuneena vain mustiin Kontioihin, niin katsotaan kannattaako vaivautua sen pidemmälle. ; )

• (.)Y(.)

Oikeen takuuki.. :DDDDDDDDDDD

Kalleeee, nyt tarviin niit Tena - Leitei,
      ihan tosissaan.. :DDDDDDDDDDDD

• Nauraa jos toinen on tosissaan :)hymyillä korkeintaan vaan äänekkäästi :))))

• hahhaahihhii

näin hauskaa provoa ei oo aikoihin ollukkaa...

• isojalkainen nainen
        jou.m kirjoitti:

Nauraa jos toinen on tosissaan :)hymyillä korkeintaan vaan äänekkäästi :))))

Taitaa olla tää mieskin hypännyt liian isoihin saappaisiin. Suostuukohan käyttämään kumipukua????

• isojalkainen nainen kirjoitti:

Taitaa olla tää mieskin hypännyt liian isoihin saappaisiin. Suostuukohan käyttämään kumipukua????

Kontiot kumipuvun ajaa,ne jalassa kun ei ole muusta pelkoa :)))

• (.)Y(.)
        jou.m kirjoitti:

Nauraa jos toinen on tosissaan :)hymyillä korkeintaan vaan äänekkäästi :))))

Ollu tosissaan?.. :DDD

• (.)Y(.) kirjoitti:

Ollu tosissaan?.. :DDD

Kontio kumisaappaat voi olla vakava asia jollekulle,sen verran ponnekkaasti oli meinaan kirjoitettu.Minua ainakin hymyilytti hyvin äänekkäästi :)

• outamo
        jou.m kirjoitti:

Kontio kumisaappaat voi olla vakava asia jollekulle,sen verran ponnekkaasti oli meinaan kirjoitettu.Minua ainakin hymyilytti hyvin äänekkäästi :)

onhan ne ihan hyvän näköiset nätin naisen jaloissa pakostakin tulee mieleen jotta pitäs lähtee puolukoita poimimaan

• ..tennarit..

..löytyy kyllä, kummareita ei nyt ole joten sun täytynee hinkata niitä omias vaan, kai sulla tabuja on, rakas? Mut ei kai sul nyt suurempaa hätää, kyllä se siitä....

• aamutuimaan

kenkäkauppaan ostoksille...; ))
      Vaan taitaa kumisaappaat olla kivenalla, näillä pakkasilla : /
      Jospa sitten nuo keltaset maalais punaiseks..?

• Uskollinen nainen

tarkistaa: siis onko SULLA ne punaiset Kontiot, vai ?!?!? Laitapa vähän epikriisiä itsestäsi, niin voin miettiä, uskaltaako vastata $;D

• Animus

...punavalkoset unikkokuvioiset kävis???

Ei muutakun sadevarusteet päälle ja hommiin!

• MM Unikko

..saappaat luuulis olevan sexymmät kuin punaiset kontiot..? : )
        Ei tiedä miten hurjaks niissä muuttuuis, tiedä vaikka löytäis itsestään toisen pimeän puolen, kääk! : /

• Vai että kumpparit jalkaan sit sänkyynki? Ja vielä punaset...no,ei värissä vikaa,lempiväri ku on....
      Ja ei tuossa kyllä todellakaan pettyis..minä ainaski kuolisin nauruun...mahtaa olla näky ku kumpparit löskyy siinä mukana..:D Hupsis..mitäs jos ne kesken kaiken tipahtaa jalasta?

• Animus

...COITUS INTERRUPTUS ;)))))

• Animus kirjoitti:

...COITUS INTERRUPTUS ;)))))

Mitähän toi on suomeks? ;) Hitsi...pakko oli nyt paljastaa kuinka tietämätön oon..:DD

• Animus
        mii-su kirjoitti:

Mitähän toi on suomeks? ;) Hitsi...pakko oli nyt paljastaa kuinka tietämätön oon..:DD

Juice Leskinen & Coitus Int....?

No kerrotaan nyt varmuuden vuoksi:

Coitus Interruptus on KESKEYTETTY YHDYNTÄ latinaks.

Sillä keskeytyshän siitä tulee kun saappaat jalasta sinkoo ja kaikki viehätys sen mukana...:DDD

• Animus kirjoitti:

Juice Leskinen & Coitus Int....?

No kerrotaan nyt varmuuden vuoksi:

Coitus Interruptus on KESKEYTETTY YHDYNTÄ latinaks.

Sillä keskeytyshän siitä tulee kun saappaat jalasta sinkoo ja kaikki viehätys sen mukana...:DDD

varmasti on viehätys sit kaukana jos se kumppari ei olekkaa siinä jalassa koko matkaa..;))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe