Ote Halosen haastattelusta City- lehdestä.
Näin kertoi hän: "Silloin kun olin nuori, viisasta tai ei, me kävimme osoittamassa asiattomasti diktaturimaissa mieltämme asiallisia poliisijoukkoja vastaan"
Olihan hänen arvonsa jo silloin kohdallaan. Vai?
TARJAN HURJA NUORUUS!!
9
532
Vastaukset
- MiracleMike
Eivät olleet arvot kohdallaan, ei.
Tartsi ei täytä presidentiltä edellytettyjä esimerkillisiä vaatimuksia.- capt.cöpenick evp
Perusteleisitko missä kohtaa Tarja Halonen ei täytä presidentillsiä vaatimuksia!
Asia on mielestäni päinvastoin; hän on juristina joutunut peräämään instituutiolle
kuuluvia toimintaoikeuksia Suomen Laeista. - Asta.
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Perusteleisitko missä kohtaa Tarja Halonen ei täytä presidentillsiä vaatimuksia!
Asia on mielestäni päinvastoin; hän on juristina joutunut peräämään instituutiolle
kuuluvia toimintaoikeuksia Suomen Laeista.Mielestäni ei fiksut nuoret rettelöi "asiallisia polisijoukkoja vastaan"!
- Maalainen.
Asta. kirjoitti:
Mielestäni ei fiksut nuoret rettelöi "asiallisia polisijoukkoja vastaan"!
Olen Tarjan ikäinen ja silloin ei kyllä ainakaan meidän perheellä ollut varaa edes kirkonkylälle kuin kerran kuussa.?
Ja jos olisimme rötöksiä tehneet olisi kotona selkäsauna oottanut aivan varmasti!!! - REIPAS SISKO
Maalainen. kirjoitti:
Olen Tarjan ikäinen ja silloin ei kyllä ainakaan meidän perheellä ollut varaa edes kirkonkylälle kuin kerran kuussa.?
Ja jos olisimme rötöksiä tehneet olisi kotona selkäsauna oottanut aivan varmasti!!!Miten Halonen, kun on kertonut olevansa Kalliosta työläisperheestä, niin on ollut varaa jo matkustella..vai oliko jo silloin aatetoverit sponssaamassa mellakoimaan maailmalle?
- käyttänyt
REIPAS SISKO kirjoitti:
Miten Halonen, kun on kertonut olevansa Kalliosta työläisperheestä, niin on ollut varaa jo matkustella..vai oliko jo silloin aatetoverit sponssaamassa mellakoimaan maailmalle?
kunnallista hammaslääkäriäkään, aina on käyttänyt yksityistä. Työläisperhe taitaa olla hämäystä.
- Masa
Asta. kirjoitti:
Mielestäni ei fiksut nuoret rettelöi "asiallisia polisijoukkoja vastaan"!
"diktaturimaissa"
Vai onko sinusta diktatuuri hyvä asia?
- Nuorten on
aina kapinoitava vanhempaa polvea vastaan.
- diktatuurin rakennustyötä
vitun pätkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478