Miten pääsen eteenpäin kun 98 se alkaa käynnistä cd tuella se lataa rimpsunsa ja ilmoittaa että ei ole kelvollinen fat 32 osiointi suorita fdisk ja sitten apuohjelmat ladattu c asemalle ja tulee A:\>
miten tästä eteenpäin kun tuntuu että ei pääse mitenkään
98 se
6
813
Vastaukset
- sivustoon
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;255867
Jos olet asentamassa uudelleen Win98SE:n, niin oletko ensin formatoinut (tyhjentänyt) kiintolevyn tiedot?
Apua olisi suuresti asennus-CD:n lisäksi asennuskorpusta, josta voi hakea/valita tietoja/ohjeita/neuvoja/alustavia toimenpiteitä toimenpiteisiin ennen varsinaista asennusta.- asennus
Olen osioinut ja alustanut levyn ja sitten pitäisi jatkaa niin asenna komennolla vastaa komento tai tiedostonimi ei kelpaa sama vastaus myös setup tai install.
Asenna komennolla cd asema käynnistyy vähäksi aikaa kunnes tulee tuo vastaus mitähän yrittäisi - aktiiviseksi?
asennus kirjoitti:
Olen osioinut ja alustanut levyn ja sitten pitäisi jatkaa niin asenna komennolla vastaa komento tai tiedostonimi ei kelpaa sama vastaus myös setup tai install.
Asenna komennolla cd asema käynnistyy vähäksi aikaa kunnes tulee tuo vastaus mitähän yrittäisiToivottavasti sanamuoto on oikein. Osioinnin yhteydessä se ainakin tehdään.
- asenna
aktiiviseksi? kirjoitti:
Toivottavasti sanamuoto on oikein. Osioinnin yhteydessä se ainakin tehdään.
Ongelma ratkesi niin että pelkällä asenna komennolla ei tapahtunut mitään vaan piti komentaa "Win 98 asenna" niin heti lähti rullaamaan ja kaikki meni niin kuin pitikin ja 98 toimii tuossa myllyssä nyt.
- sama ongelma
asenna kirjoitti:
Ongelma ratkesi niin että pelkällä asenna komennolla ei tapahtunut mitään vaan piti komentaa "Win 98 asenna" niin heti lähti rullaamaan ja kaikki meni niin kuin pitikin ja 98 toimii tuossa myllyssä nyt.
voisiko saada kirjoittamasi komennon ihan tarkkana? vai oliko se vain voin e:\win 98 asenna
(ei toiminut)
c: on asetettu aktiiviseksi ja silleen.
(käytössä järjestelmän palautus levy) - jydurd
sama ongelma kirjoitti:
voisiko saada kirjoittamasi komennon ihan tarkkana? vai oliko se vain voin e:\win 98 asenna
(ei toiminut)
c: on asetettu aktiiviseksi ja silleen.
(käytössä järjestelmän palautus levy)kirjoita a: FORMAT C: eli et ole alustanut osionnin jälkeen. muuten ei asennus onnistu.
ja biosista bootvirus pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832