LUIN SUURELLA MIELENKIINOLLA TÄTÄ YKSINÄISTEN
IHMISTEN PALSTAA! HUOMIO OLI ETTÄ YKSINÄISYYTTÄ
ON SEKÄ MAALLA ETTÄ KAUPUNGEISSA? ITSEKKIN OLEN
YKSIN ELÄJÄ.ON PALJON HARRASTUKSIA OLEN PALJON
IHMISTEN KANSSA TEKEMISISSÄ MUTTA JOTENKIN AJAUTUIN NIIN SANOTUKSI SINKUKSI?NUORUUS MENI KOVASSA TYÖN TEOSSA KUN ON SYNTYNYT NÄIHIN SUURIIN IKÄLUOKKIIN!TOIVON TEILLE KOHTALO TOVERIT
HYVÄÄ MENESTYSTÄ ELÄMÄSSÄNNE..........
yksinäisyyden hinta
2
782
Vastaukset
- Kovassa työssä
Olen syntynyt suuressa ikäluokassa ja köyhässä perheessä,joten uskon tuon kaiken. Yksinäisyys on siitä seuraus.Onneksi asun kaupungissa,niin näin saan puhua ainakin jonkun sanan melkein jokapäivä? Naapurille ,päivää tai kaupassa kiitos tai kirjastossa saattaa joku sana tulla vaihdetuksi.
Olen tottunut yksinäisyyteen,eikä näin ollen siitä ole minulle haittaa.
Meidän naisten luulisi olevan helpompi tutustua ihmisiin,mutta ei tuo taida ihan helppoa olla meillekkään?- METSIEN MIES
KOVASSA TYÖSSÄ OLEELLE TYTÖLLE VASTAAN PUHUIT
HYVIN TOTUUDEN MUKAISESTI.TÄÄLLÄKIN SAVOSTA LÄHTIVÄT MELKEIN KAIKKI ETELÄ-SUOMEEN JA OSA RUOTSIIN.KAIKILLE EI ELÄMÄ KUITENKAAN AUVENNUT
HYVINKÄÄN AUVOISENA!MONELLETULI ALKOHOLIONNGELMIA JA MUUTENKAAN EIVÄT SOPEUTUNEET UUSIIN OLOIHIN.KOHTA TYÖT ON TEHTY
ALKAMASSA TAAS UUSI JAKSO ELÄMÄSSÄ...........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252573Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4968