VAROITUS: TÄSSÄ VIESTISSÄ ON SPKEKULAATIOTA, KOMMENTOI MIKÄLI TIEDÄT LISÄÄ.
Peter Adams oli julkistamassa moven eventillä ravintolisiä. Sama tyyppi on tasapainon lehden päätoimittaja ja olisko muutenkin tasapainon takana.
Eikös tämä tyyppi ollut myös ternimaitopillerisysteemeissä mukana.
Lieneekö myös Moven taustalla?
Joku MOven edustaja sanoi lyhkärissä, että rahaa moven takana on puhelinsoitolla 8-numeroinen luku. Joskus aikoinaan liikkui Peter Adamsista huhua, että kaveri olisi jotenkin Rytsölän veljesten kanssa tekemisissä. Onko Moven takana Rytsölät? Joista toinen teki konkan ja huhuttiin myös, että rahat pimitettiin toisen veljeksen piikkiin.
Tasapainosta olen sinänsä kuullut vain hyvää siinä mukana olleilta, mutta perustajien taustat on pikkuisen hämäriä. Tasapainon maksusta tulee erikoinen kuitti:
- 100 e tasapaino
- 200 e ikuinen lehtitilaus. (kotiin tilattu lehti on alv 0%)
Missään vaiheessa ostoa ei tuollaista näy, vasta ostoksen jälkeen.
PALJASTUS
xyzxyz
2
605
Vastaukset
- Tollo
Hui kauheeta, että jonkun huhutaan tuntevan muitakin ihmisiä ja on tehnyt jotain ennen Movea! Hyvä kun kerroit. Minä en ainakaan halua olla kuin rippikoulusta juuri päässeiden autististen lasten kanssa bisneksissä.
- Moveout
Jos Move olisi niin kultakaivos kuin väitetään sillä olisi itsellä ainakin kymmenlukuisia numeroita rahaa ;D
------
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644