Tais mennä vikaan edellinen postitus; eli kysyn uudestaan. Käytän säännöllisesti xanoria lähinnä ahdistuksen, yleisen vitutuksen ja paniikkikohtauksen poissapitoon. Voinko samana päivänä kun olen ottanut xanoria, eli siis joka päivä, polttaa kannabista?
kannabis + xanor
10
5786
Vastaukset
- eiootietoo1
Empä suosittele kuitenkaan. Kanna voi aiheuttaa paranoiaa toisinaan, jos liikaa ottaa.
- -JaRi-
bentsot ja kannabis ei ole ns. epäterveellinen yhdistelmä toisin kuin esim bentsot viina tai jotkut kovat/keskivahvat huumeet (mm. esso, opiaatit).
ja jos pilvestä sulle tulee paranoiaa tai jotain ni bentsot usein lieventää niitä.
eli nou hätä.
onhan se toki laitonta, ja pitkäaikaiskäytössa/säännöllisessä käytössä kannabiksessa on paljon huonoja puolia.
itse en pilveä tuomitse, itseasiassa kerran kuussa sitä on ihan hauska pössytellä. - ummagumma
Mulle on määrätty d 10 eli "pamei",samaan tarkoitukseen ku sulle,ja mun lekuri tietää pössyttelystä eipä toi oo mitenkään sitä kieltänyt sen takia että se olisi vaarallista.Sano vaa,kunhan et viinaa juo näitten kaa ni ok.Xanor ja pamit on kumminkin hyvin lähellä toisiaan,ettei se oo ongelma et pössyttelee ja ottaa xanoreita.
- kyllä
voi.mä ainakin sillon joskus...tuli vaa entistä lepposampi olo.
- Bajaman
Ei kannata... Voit mennä sen verran sekaisin, että et ymmärrä yhtään mitä teet... Tai siis muista..
Kannattaa erikseen ottaa.. Ja luulen, että päivinä jolloin poltan kannabista et tarvitse xanoreita... Sillä kannabis poistaa vitutusta ja ahdistusta varsin tehokkaasti ;) - Anonyymi
Kyllä savujen hiisaaminen menee jo kuosaamisen puolelle.
- Anonyymi
Ei ole vaarallista vaan erittäin mukavaa ja leppoisaa puuhaa. On kyllä melkoisen koukuttavaa puuhaa joten ota kohtuudella
- Anonyymi
Kuulostaa ihan hyvältä mixiltä
- Anonyymi
vastasit 16 vuotta vanhaan kysymykseen.eiköhän aloittaja ole jo kokeillut 16 vuodessa
- Anonyymi
Senkun pistät elämäsi peliin, uusintaa ei tule. Mutta eipä tule ikäväkään. Jos sinunlaisellesi antaa neuvoja ja ojentaa auttavan käden sinä vain sylkäiset siihen ja kuvittelet huumeiden auttavan sinua..
Minkähän takia pitkään käyttäjät valittavat, ettei ole hoitopaikkoja tarpeeksi?? Siksikö että huumeet auttavat?? Älä sinä tule huutamaan niitä hoitopaikkoja myöhemmin, koska se maksaa minunkin verorahoja. Ajattelin käyttää omat vähät rahat ihan vaan omaan hyvinvointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778