Ninnin ulkonäössä on jotain sellaista mitä ei voi kunnolla sanoin kuvata. Sen tekee varmaan sen silmät, jotka ovat vähän sellaiset petomaiset. :)
Kyseinen neito oli heti suosikkini: ainoa jossa oli kaunista persoonallisuutta.
Paras voitti!
5
522
Vastaukset
- nimittäin
roskikseen joutuu tämä valtavirralle syötetty karitatuomola-toimistotyttö-hiirulaismalli. Kaikki missit aina on veistetty samasta muotista.. että oksettaa jo tämä suomalaisten kauneusihanne.
Persoonaa pitää mississä olla! Ja muutenkaan brunetit ei ole koskaan pärjänneet maailmalla - onhan nämä mirasalot jo nähty! Suomessa brunettius on valttia, mutta maailmalla ei, koska röyhkeät lattarit tunkevat kisoissa joka väliin. Ja väittäisin, että niissä on enemmän tyyliäkin, kuin suomen pallinaamamirasaloissa ym.
Olen niin iloinen, ettei valittu taas sellaista kuin Iltasanoman lööpissä: "kaksintaistelu" - eihän noita sinejä ja suveja edes erota toisistaan.- lekkeripeliksi
Kyllä tässä täytyy nyt pää ottaa vetävän käteen.
Nämä siis olivat missikisat ja kaikki olettavat, että missit edustavat maansa naisten kauneustasoa. Ja kyllähän ensimmäiseksi katsotaan kasvoja, sitten vasta persoonia. - jess
lekkeripeliksi kirjoitti:
Kyllä tässä täytyy nyt pää ottaa vetävän käteen.
Nämä siis olivat missikisat ja kaikki olettavat, että missit edustavat maansa naisten kauneustasoa. Ja kyllähän ensimmäiseksi katsotaan kasvoja, sitten vasta persoonia.... Ninni sitten muka edusta suomen kauneustasoa? Naaman perusteella Ninni nimenomaan oli mielestäni paras. Ja koska olen mies, varmasti löysin hänen kasvoistaan jotain enämmän/erilaista mitä keskimääräinen naistarkkailija löytää.
- Jenni
jess kirjoitti:
... Ninni sitten muka edusta suomen kauneustasoa? Naaman perusteella Ninni nimenomaan oli mielestäni paras. Ja koska olen mies, varmasti löysin hänen kasvoistaan jotain enämmän/erilaista mitä keskimääräinen naistarkkailija löytää.
Ninni on persoonallinen ja hyväkroppainen. Ja selvästi erottui joukosta, se näyttääkin ihan missiltä, silloin kun muut pullukat ja langanlaihat olivat keskitasoa ja näyttivätkin kaikki jotenkin samalta. Ninni oli erilainen. Itse äänestin sitä ja oon tyytyväinen että kerrankin suosikkini voitti!:)
- Martta
Jenni kirjoitti:
Ninni on persoonallinen ja hyväkroppainen. Ja selvästi erottui joukosta, se näyttääkin ihan missiltä, silloin kun muut pullukat ja langanlaihat olivat keskitasoa ja näyttivätkin kaikki jotenkin samalta. Ninni oli erilainen. Itse äänestin sitä ja oon tyytyväinen että kerrankin suosikkini voitti!:)
Poikani ja hänen tyttöystävänsä kanssa katselin kisoja. Poika 19 v, valitsi heti ensi kierroksen jälkeen Ninnin voittajasuosikikseen. Taitaa siis miellyttää miesten silmää. Minä ja tyttö emme uskoneet Ninnin voittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762