Minulla on kokemusta yrittäjyydestä, vanhemmuudesta, maanviljelyksestä ja opiskelijana olemisesta. Olen aina kunnioittanut työtä ja sitä, että tulen toimeen omillani. Viimeiset kolme vuotta olen opiskelevana yksinhuoltajana taistellut jokapaiväisestä toimeentulosta satunnaisten työtilaisuuksien turvin.
Tämän seurauksena, kaikki nämä yhteen ynnäten, ylitän vuosittaisen tulorajani, joten Kela perii omansa takaisin. Mutta milläs maksan, kun kaikki on mennyt (ja menee) elämiseen???
Mitäkö opin? Sen, ettei työnteko (varsinkaan opiskelijana) kannata! Ketä siitä kiittäminen? Presidenttiä vai sosiaalidemokraattista yhteiskuntaamme? Kiitos teille kaikille kommunisteille ja sosialismin kannattajille: tästä lähtien minäkin alan kannattamaan ideologiaanne. Kieltäydyn kaikista työtarjouksista ja marssin mieluummin sosiaalitoimiston luukulle, koska työnteko ei todellakaan kannata!!!! Vitut minä enää rehkimään ja itseäni loppuun ajamaan työtä tekemällä, kun sen saa ammattiliittoon kuulumalla ja soskun luukulta hakemalla. JES! Nouskaamme barrikaadille kaikki viljelijät, opiskelijat ja yksinhuoltajat! Lopettakaamme työnteko ja itsemme kehittäminen. Odotetaan että ruoka tulee ulkomailta, jottei työläisten tarvitse tuntea kateutta saamistamme tukiaisista. Kun yrityksetkin on siirretty ulkomaille, ei "työläisnaapureiden" tarvitse tuntea kateutta "rikkaita" yrittäjiä kohtaan. Ihanaa kun meillä on sosialistinen yhteiskunta, josta kaikki halukkaat pääsesvät nauttimaan!!!
Sauli
- älä jätä meitä!!!
2
110
Vastaukset
- Masa
säännöt nostaessasi opintotukea.
- pitää kitua
Opiskelijat joutuvat tosi tiukille, jos yrittävät itse pärjätä. Muualta tulleille ym. sossu jakaa rahaa reilusti. Ei ole järkeä opiskelijan velkaannuttaa itseään ja kitua, kun vieraatkin saavat kaiken tekemättä mitään.
Osa meistä yrittää hulluina pärjätä ja osa elää sujuvasti ja mukavasti siivellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249