Eix oo muuten ihmeellisesti alkanut tulla "kärkijoukkueille" tappioita viime kierroxilla!
Runkosarjan kaksi ekaa sijaa tietää sitä että jompi kumpi niistä joutuu play-offseissa kohtaamaan Jokerit, riippuen siitä onx Jokerit sijalla 9 vai 10 runkosarjassa, eli sitt "säälipleiareitten" jälkeen sitt sijalla 7 tai 8.
Voi tulla aika tiukka taistelu siitä mitkä onnistuu tipauttaa itsensä kahden kärkijoukosta. Meillehän on sama mikä tulee vastaan Play-offseissa, kaikki kaatuu!
Jokereita pelätään!
13
930
Vastaukset
- ...........
Sä olet Hyde ihan PELLE jätkä!!
Tuu joskus poriin ni mä vedän sua turpaan.- Hyde
Tule vaan sä Porin juntti "tosa täsä juntti" Helsinkiin niin sulle täällä nauraa kaikki. Ku Helsingis Porilain on aik turistia kerrakse.
- saatte tupakkaa
muistakaa kuvata tämä "tappelu" niin saadaan nauraa teille nulikoille kun vedätte toisianne hiuksista ja purette kaveria jalkaa.
- TosiKärppäFani
saatte tupakkaa kirjoitti:
muistakaa kuvata tämä "tappelu" niin saadaan nauraa teille nulikoille kun vedätte toisianne hiuksista ja purette kaveria jalkaa.
todellinen Helsingin roska seura joka ei saa mitään aikaan Jokeri häviää heti kenelle tahansa kun pleijjarit koittaa....Hyde on pieni paviaani joka kannattaa moista luuseri sakkia...heeheheh
- FANITTAJA29
TosiKärppäFani kirjoitti:
todellinen Helsingin roska seura joka ei saa mitään aikaan Jokeri häviää heti kenelle tahansa kun pleijjarit koittaa....Hyde on pieni paviaani joka kannattaa moista luuseri sakkia...heeheheh
Eikös näitä keskusteluja voisi käydä hieman viisaammalla asenteella, mielestäni Hyde oli oikeassa siinä että runkosarjan voittaja saattaa saada kovemman vastuksen kuin muut kärkijoukkueet. Mikäli nyt jokereiden vire tosiaan jatkuu sinne asti.
- Jeppis
Hyde kirjoitti:
Tule vaan sä Porin juntti "tosa täsä juntti" Helsinkiin niin sulle täällä nauraa kaikki. Ku Helsingis Porilain on aik turistia kerrakse.
Suu suppuun kersa, et uskaltanut edes Tyypin haasteeseen vastata kun Tyyppi oli tulossa Helsinkiin. Olet naurettava velliperse rääpäle josta ei ole yhtään mihinkään.
- viesti
TosiKärppäFani kirjoitti:
kertoo aika paljon sun älykkyysosamäärästä, taidat olla joku 15v vellibyysa jolle on kusi noussu huppuun kärppien muutaman mestaruuden jälkeen... katteleppa poika pikkasen vuosia taaksepäin ja tuu sit huutelee mikä on paska jengi ja mikä ei.
- Mies Savosta
Jeppis kirjoitti:
Suu suppuun kersa, et uskaltanut edes Tyypin haasteeseen vastata kun Tyyppi oli tulossa Helsinkiin. Olet naurettava velliperse rääpäle josta ei ole yhtään mihinkään.
Kyllä minun tekstini tunnistaa
- Syntynyt Jokerifaniksi
Ainahan runkosarjan voittaja on hieman altavastaaja jossain mielessa kun vastaan tulee paineeton joukkue.
Kevät 2001 oli karsee kun Kärpät pääsi pleijareihin Hifki avulla ja pudotti sitten Jokerit eka kierroksella.
Hyde ei varmaan muista näin vanhoja juttuja.- Hyde
Et taida itse muistaa, mä oon seurannu hokia varmaan kauemmin kuin sä.
Teis ei varmaan moni muista edes sitä kun Wade pelas Ströban kans pakkiparina. Niin ja sanoox nimi Keke Säilynoja mitää?
Niin ja mä muistan kun Curre valmensi Jokereita joskus viime vuostuhannella. Joo mut olix se tää sama, miettikääpä sitä, lapset!!! - jokerit aah
Hyde kirjoitti:
Teis ei varmaan moni muista edes sitä kun Wade pelas Ströban kans pakkiparina. Niin ja sanoox nimi Keke Säilynoja mitää?
Niin ja mä muistan kun Curre valmensi Jokereita joskus viime vuostuhannella. Joo mut olix se tää sama, miettikääpä sitä, lapset!!!olla aika nörtti ku luulee ettei kukaa lundmarkkia muistais. Tais olla muute sama vuosi kun pleijareissa ei hävitty montaa matsia :)
Ströpa ja wade oli tosimiehiä mut kekestä jäi vähän pliisu kuva. otto oli kuitenkin kuningas - Syntynyt Jokerifaniksi
Hyde kirjoitti:
Niin ja mä muistan kun Curre valmensi Jokereita joskus viime vuostuhannella. Joo mut olix se tää sama, miettikääpä sitä, lapset!!!Olen syntynyt vuonna 67 eli sama vuosi kun Jokerit perustettiin.
Ensimmäiset muistikuvat on kaudelta 72-73 ja kaikenlaisia muistoja on matkanvarrelta jäänyt mieleen.
Toivottavasti nuo sinun mainostamat välivuodet on historiaa ja Jokeritkin yrittää tosissaan pelata joka vuosi.
- ooooooooo
Sillonk pleijareita pelataa te ootte manikyyrissä tai kattomas balettii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708