Miksi EI movelle?

ihmettelijä

Muutama asia, jotka huomasin olevan toisin, kuin Movessa tai esitelmissä luvataan ja sanotaan. Tässä muutama väite, jotka itselle on jäänyt mieleen. En enää Movessa mukana.
- LTE:ssä ja lyhkärissä värvätään mukaan ainostaan 999 euron tai 64€/kk maksulla. Näin ainakin minun kohdalla. Muista vaihtoehdoita EI edes kerrota.
- Sanotaan, että kymmenestä ihmisestä yleensä noin neljä starttaa, kunhan se saadaan "pöytään" Mihinkähän tämäkin tieto perustuu? Itse kävin 15 kaveria läpi, yksikään ei startanut. Heitä ei kiinnostanut tämä ala.
- Voit itse valita työkaverisi: Käytänössä kyllä, mutta entä jos kaverit eivät lähdekään. Ei niitä hyviä kavereita joiden kanssa ehdottomasti haluis hommaa tehdä niin älyttömästi ole. Buukkauksissa hyvin moni movettaja soitteli täysin tuntemattomille ihmisille.
- päätös täytyy tehdä nopeasti ja NYT. Eihän tässä ois ollut mikään kiire vielä nytkään.
-Aikaa tarvitsee käyttää vain 10-15h/vk, näin kerrotaan. Jopa kaikki movettajat tälläkin palstalla kuitenkin sanovat,että pitää tehdä paljon töitä. Olen seurannut esim. sponsoriani ja se painaa n.4-5h/pv eli n.30h/vk. Eikä silloinkaan tulos ole takuu varmaa.
- Ei kerrota, että koulutukset maksavat. Jopa LTE maksaa 7 euroa kerta. Tai BPS on 10€ ja Evetti 40€. Lippu pitää ostaa hyvissä ajoin.
- Ei kerrota että pitää avata uusi tili Sampossa, tehdä Y-tunnukset, pitää tilinpitoa tai hommata kirjanpitäjä. Yleensäkään ei puhuta mitään yrittäjänä olemisesta.

Nämä saataa olla pieniä asioita, mutta niistä muodostuu suurempi kokonaisuus. Eniten ärsytti se, että työn kuva oli aivan muuta kuin sanottiin!

Lisäksi olisi hyvä, jos joku voisi laittaa tänne näkyviin Move edustaja sopimuksen ehdot. itsellä tuota ei enää ole. Siellä on muutama hyvin mielenkiintoinen (epä)kohta. Kaikki, jotka miettivät moveen lähtemistä olisi hyvä lukea nuo ehdot tarkasti läpi. Nämä sopimusehdot ovat luultavasti jääneet kokonaan vailla huomiota.

13

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phaipola
      • Kauppateknikko

ihmellisyyksiä mutta kyllä niiden kanssa voi elää.

Osittain on myös kilpailulain vastaisia mutta eiköhän ne siitä muutu aikanaan. Asiasta on annettu palautetta.

• Kauppateknikko

Asia riippu aika paljon sponsorista, mitä kertoo. Näitä asioita voi myös kertoa ihan asiallisesti ja suoraan. Yrittäjyys on aina keskustelussa silloin kun liiketoimintaa selvitetään. Siis liiketominnastahan silloin puhutaan kun kyhkäriä pisetään.

Muta kirjanpitäjää ei ihan heti tarvitse sill ammatinharjoittajalle riittää yksinkertainen kirjanoito ja silloin kun on pieni liikevaihto riittää tulo-menoluettlo kunhan se on kuitteihin perustuva.

On tosi että se edustajien rekrytointiaikana on painottunut verkoton, eli edustajien tarpeellisen määrän saamiseen seuraavaa vaihetta varten. Eikö tätä ole kerrottu siloin lyhytesittelyissä? Minulle tämä kyllä selitetiin.

Jos ei olisi kerrottu mistä tässä yrityksessä on kyse en ehkä itsekään olisi enää mukana. Mutta se provikkakatto ja yrityksen visio on ne joiden vuoksi ole mukana. Katson mitä tästä tulee.

Movella on loistava tulevaisuus ja uskon siihen monista alkuvaikeuksista huolimatta. Nyt k se toinen vaihe on alkanut on jo panostettu jonkin aikaa asikashankintaan. Ja kunhan se uusi ostoskeskus aukeaa alkaa todella kasvu asikashankinnassa. Tulonmuodostuksen vuodessa riittä yksi asikas viikossa mutta minulla on tahtina kolme- neljä asikasta viikossa muutaman tunnin viikotyöajalla.

Nyt sen varkoston rakentaminen on jatkossa sivuseikka. Pääpaino on asiakkaissa. Niistä valikoituu sitten se myyntiorganisaatio ajan kanssa, jos muodostuu. Sillä ei oikeastaan enää ole väliä.

Edustajien määrä määräytyy jatkossa täysin markkinaehtoisesti. Jos on tilaa se täyttyy jos ei ole tilaa tienaavat ne jotka tekevät kauppaa. Asiakas saa bonuksen ostoistaan.

Ajankäytöstä sen verran että siinä todella on jokaisella itsemääräämisoikeus. Suunnitelmat kannattaa tehdä sen mukaan minkä verran aikaa käyttää ja kannattaa myös sponsorille näyttää se ajankäytön suunnitelma ja suunnitelma mitä sillä ajalla haluaa saada aikaan. Käytttääkö toiminnan rakentamiseen vuoden, kaksi, vai kolme, riippuu täsmälleen siitä minkä verran omaa aikaa on käytettävissä asiaan. Tosiasiassa mihinkään ei ole kiire. Maailamssa riittää aikaa, päivät tulevat toistensa jälkeen, viikot viikkojen jälkeen, kuukaudet kuukausien jälkeen vielä vuosiakin tulee toistensa jälkeen. On sitä aikaa rakentaa.

• AdaFlink

.. Uskokaa mun sanoneen, jotta ketuilleen menee toi teidän bisnes. Yksinkertaisesti kukaan ei voi noilla volyymeillä tienata leipäänsä. Det är slut!

Ainoo mikä teillä Movessa puree (siis vaikutta yleisöön), on toi hirvee hype. Se on suunnattu sellaisille ihmisille, joilla on jo valmiiksi elämäntilanne sellainen, jottei hirveesti kateeksi käy. Vetoatte työttömiin, huonossa taloudentilanteessa oleviin jne. jne.... Niistä jotkut lähtee mukaan ja maksaa sen 999 euroo.

Todellisuudessa ne perustajajäsenet ei mitään muuta haluakaan. Ne haluaa teidän onnettomien rahan (999 euroo). Ei ne halua teistä mitään kauppiaita, ne haluaa vaan rahaa. Ne perustajat tasantarkaan tietää, että toi toiminta on mahdoton yhtälö. Te vaan värvättävät ootte ihan oikeesti niin yksinkertaisia, että teidät voi aivopestä. Ei se ole teidän syytänne. Ne värvärit vaan on niin hyvin perillä kaikista kommervenkeistä ja ihmisen manipuloinnista.

Ja mitaan ette voi...

• sanottu
        AdaFlink kirjoitti:

.. Uskokaa mun sanoneen, jotta ketuilleen menee toi teidän bisnes. Yksinkertaisesti kukaan ei voi noilla volyymeillä tienata leipäänsä. Det är slut!

Ainoo mikä teillä Movessa puree (siis vaikutta yleisöön), on toi hirvee hype. Se on suunnattu sellaisille ihmisille, joilla on jo valmiiksi elämäntilanne sellainen, jottei hirveesti kateeksi käy. Vetoatte työttömiin, huonossa taloudentilanteessa oleviin jne. jne.... Niistä jotkut lähtee mukaan ja maksaa sen 999 euroo.

Todellisuudessa ne perustajajäsenet ei mitään muuta haluakaan. Ne haluaa teidän onnettomien rahan (999 euroo). Ei ne halua teistä mitään kauppiaita, ne haluaa vaan rahaa. Ne perustajat tasantarkaan tietää, että toi toiminta on mahdoton yhtälö. Te vaan värvättävät ootte ihan oikeesti niin yksinkertaisia, että teidät voi aivopestä. Ei se ole teidän syytänne. Ne värvärit vaan on niin hyvin perillä kaikista kommervenkeistä ja ihmisen manipuloinnista.

Ja mitaan ette voi...

täyttä asiaa!

• päinvastoin
        sanottu kirjoitti:

täyttä asiaa!

Eli asiakkaat ostavat ja edustajat tienaavat.
        ja tälle te että mitään voi....

se on sitä passiivista tuloa

sorry pojat kun kerroin totuuden, mutta näin on mansikat

• verkosto-pena
        päinvastoin kirjoitti:

Eli asiakkaat ostavat ja edustajat tienaavat.
        ja tälle te että mitään voi....

se on sitä passiivista tuloa

sorry pojat kun kerroin totuuden, mutta näin on mansikat

Tienaat varmaan tälläkin hetkellä aivan mielettömiä summia passiivisesti.

• hienoa se
        verkosto-pena kirjoitti:

Tienaat varmaan tälläkin hetkellä aivan mielettömiä summia passiivisesti.

että tässä ei "mielettömiä summia" voi tianata.

Noin 10 000€ kuukausipalkka taitaa olla suunnilleen maksimi parhaillekin. Tämä ei ole mieletöntä verrattuna moniin muihin verkotoihin joissa tiedän ihmisten tienaavan jopa miljoona euroa kuukaudessa.

Ja mikä hienointa tässä ei voi luvatakaan markkinoinnissa mielettömiä summia.

Niin kuin yksi yrittäjä eilen totesi lyhkärin jälkeen, "on teillä hieno homma mutta pieneltä siinä tienat näyttää".

Kymppitonni kuukaudessa on Minulle kuitenki sellainen raha että minua se kiinnosta.

• ihmetyttä€
        hienoa se kirjoitti:

että tässä ei "mielettömiä summia" voi tianata.

Noin 10 000€ kuukausipalkka taitaa olla suunnilleen maksimi parhaillekin. Tämä ei ole mieletöntä verrattuna moniin muihin verkotoihin joissa tiedän ihmisten tienaavan jopa miljoona euroa kuukaudessa.

Ja mikä hienointa tässä ei voi luvatakaan markkinoinnissa mielettömiä summia.

Niin kuin yksi yrittäjä eilen totesi lyhkärin jälkeen, "on teillä hieno homma mutta pieneltä siinä tienat näyttää".

Kymppitonni kuukaudessa on Minulle kuitenki sellainen raha että minua se kiinnosta.

se että nyt on tällainen yritys jossa ei todellakaan niillä miljoonatuloilla hehkuteta, niin tähän kohdistuu se suurin vastustuskampanja.

Tätä minä en ymmärrä. Eikö mieluummin pitäisi alkaa herätellä niitä miljoonien toivossa samaa hommaa tekeviä. Niitä joskus vedätetään. KYmppitonni kuukaudessa ei pitäisi olla sellainen raha jonka vuoksi tällaisessa kampanjassa on järkeä.

Vai pitäisikö luvata miljoonia, niin ei aiheuttaisi sitä vastustusta niin paljon? Alkaa hypettämään tosissaan.

• utelias
        ihmetyttä€ kirjoitti:

se että nyt on tällainen yritys jossa ei todellakaan niillä miljoonatuloilla hehkuteta, niin tähän kohdistuu se suurin vastustuskampanja.

Tätä minä en ymmärrä. Eikö mieluummin pitäisi alkaa herätellä niitä miljoonien toivossa samaa hommaa tekeviä. Niitä joskus vedätetään. KYmppitonni kuukaudessa ei pitäisi olla sellainen raha jonka vuoksi tällaisessa kampanjassa on järkeä.

Vai pitäisikö luvata miljoonia, niin ei aiheuttaisi sitä vastustusta niin paljon? Alkaa hypettämään tosissaan.

höriset omiasi?

Ei se paljonko huijataan ole tärkeää vaan se, että huijataan!!

Kyllä noi n. 10.000€ kuukausitulot ovat jo riittävän suuri valhe!!

Ja tuolla toisaalla väitit, että Movea ei edes markkinoida tuloilla ja nyt taas toista!!

Koittaisit edes hiukan olla vakuuttavampi!!

• pove

mitä olen movetusta seurannut niin kyllä kaikki asiat kerrotaan niin kun ne on ilman töitä ei tiliä on tainnut olla epäpätevä lyhkärin vetäjä lyhkäri vedetään aina kaksin on luotettavampaa ja asiat täytyy opetella ennen kun mitään kerrotaan

• Hupauuno

pitää olla kokenut huiputtaja mukana sen aikaa, kunnes itse on käynyt koulutuksissa. Ei sitä voi kouluttautumatta alkaa köyhiä kusettaan.
        Kyllä pitkätukkaisia jymäytetään;)

• hypetysta
        Hupauuno kirjoitti:

pitää olla kokenut huiputtaja mukana sen aikaa, kunnes itse on käynyt koulutuksissa. Ei sitä voi kouluttautumatta alkaa köyhiä kusettaan.
        Kyllä pitkätukkaisia jymäytetään;)

Tarvii käydä koulutuksesas jos aikoo menestyä!

uskokaa pois.

Lyhkärillä kerrotaan pieni osa pisneksestä ja koulutuksesta loput.

Nämä täällä vaahtoavat ovat ainoastaan takertuneet niihin asioihin jotka ovat alkaneet mietityttämään ja sitten riepottelevat niitä asioita täällä vailla minkäänlaista todenperää.

Asiot olisivat teilläkin selvenneet kysymällä sponsorilta ja käymällä aktiivisesti koulutuksissa.

SYSTEEMI SE ON JOKA KOULUTTAA!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4290
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3973
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3458
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3380
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      105
      2393
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2258
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2129
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2129
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2109
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2004
    Aihe