Oletko mukana verkostomarkkinoinnissa? Paljonko on rahaa mennyt ja paljonko sitä jatkuvasti menee? Paljonko on rahaa tullut? Onko värvääminen niin helppoa kuin paperilla on näytetty? Oletko saanut lähipiiristä pari kaveria mukaan ja he muutaman lisää? Vai pitääkö värvätä vuosien takaisia puolituttuja ja heidän tuttujaan sekä tuttujen tuttuja? Onko mieleen hiipinyt ajatus, että mitä jos tämä sittenkin on huijausta?
Jos löydät itsesi noista riveistä, niin suosittelen sinulle kansantajuista tutkielmaa markkinoiden rajallisuudesta. Saatat päästä sen avulla selvyyteen siitä, miksi värvääminen on niin kovin vaikeaa.
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/mrk.pdf
Markkinat ovat täynnä
25
1729
Vastaukset
- :) :)
Kiitos lyhyestä ja ytimekkäästä kirjoituksesta. Lyhyt teksti toimii huomattavan paljon paremmin kuin pitkät ja perustellut kirjoitukset.
Movettajien lukutaito/kärsivällisyys ei riitä sellaisten lukemiseen... :) - Kauppateknikko
Tämän mittaista tekstiä mukava lukea. Mutta miksi sinun pitää tuo romaanisi linkki aina sekoittaa mukaan. Se on linkien ristiretki jos tuonne eksyy. Ei sieltä mitään irti saa.
nuo sinun kysymyksesi on laitettu johdattelevasti tarkoituksena herättää negatiivista ajatusta ja ilmeisenä tarkoituksena saada liketoiminnassa olevat lopettaman. Kuitenkin tiedän ja uskon vakaasti että tuloja on tullut ja niitä tulee vielä lisää. Kulut erittäin kohtuullisia tuloihin verrattuna. Ensin on titenkin vähän enemmän kuluja suhteessa tulihi mutta kun pasiivisia tuloja alkaa tulla ei niiden hakkkimiseen tarvitse käyttää enää rahaa eikä aikaa. Eli kulut suhteessa tuottoon pienenee ja loppuu käytännössä ajan myötä kokonaan.
Minun kuukausikulut ovat olleet 15€ puhelin, 40€ polttosineet, 16€ syömiset reissuilla ja koultukset 14€. Sitten joka kolmas kuukausi 40€ eventtilippu. Alle satasen kukaudessa. Tulot ovat olleet aina kun kuluja on ollut yli tuon. Alussa saturainen kahta puolta viikossa. Kun ei ole ollut kulja ei ole ollut tulojakan. Menee suorassa suhteessa toisiinsa.
Markkinoiden täyttymisestä ei ole huolta. Joka päivä kun asiaa esittelee saa muutaman asiakkaan ja joskus FR-edustajankin.- Nimimerkki
"Markkinoiden täyttymisestä ei ole huolta. Joka päivä kun asiaa esittelee saa muutaman asiakkaan ja joskus FR-edustajankin."
Perustelusi ei nyt ainakaan meikäläistä vakuuta.. - markkinoilla on
Nimimerkki kirjoitti:
"Markkinoiden täyttymisestä ei ole huolta. Joka päivä kun asiaa esittelee saa muutaman asiakkaan ja joskus FR-edustajankin."
Perustelusi ei nyt ainakaan meikäläistä vakuuta..tilaa kun kauppa käy.
- Nimimerkki
markkinoilla on kirjoitti:
tilaa kun kauppa käy.
Jos saa edustajia ja asiakkaita niin sehän EI vielä tarkoita, että kauppa käy...
- Niin?
Nimimerkki kirjoitti:
Jos saa edustajia ja asiakkaita niin sehän EI vielä tarkoita, että kauppa käy...
perustele????
Kaupallahan sitä tienataan, eikö vain? - Nimimerkki
Niin? kirjoitti:
perustele????
Kaupallahan sitä tienataan, eikö vain?Pitää paikkansa, että markkinoita on kun kauppa käy. Jos taas Movemies saa asiakkaita ja edustajia niin sehän ei vielä tarkoita että movestoren schneiderit ois lähteny liikkuun pölyisiltä hyllyiltä. ELLEI sitten kaupattavat tuoteet ole "illuusio suurien tulojen mahdollisuudesta" edustajaehdokkaille ja "mahtavat alennukset" asiakkaille. Eli toi suomennos meni perseelleen.. Eikö?
- Nimimerkki
Nimimerkki kirjoitti:
Pitää paikkansa, että markkinoita on kun kauppa käy. Jos taas Movemies saa asiakkaita ja edustajia niin sehän ei vielä tarkoita että movestoren schneiderit ois lähteny liikkuun pölyisiltä hyllyiltä. ELLEI sitten kaupattavat tuoteet ole "illuusio suurien tulojen mahdollisuudesta" edustajaehdokkaille ja "mahtavat alennukset" asiakkaille. Eli toi suomennos meni perseelleen.. Eikö?
Jos edustajia tulee joka päivä lisää niin silloinhan joka päivä myöskin asiakkaiden määrä yhtä edustajaa kohden vähenee. Jos nyt kävis niin hassusti, että jäis lopulta yksi asiakas per edustaja niin voitko väittää, että edelleen ois markkinoita oikeille tuotteille yhden edustajan näkökulmasta? Siis niin, että sillä tulis toimeen..
- todistaja
Oletko mukana verkostomarkkinoinnissa? olen
Paljonko on rahaa mennyt ja paljonko sitä jatkuvasti menee? noin 200€/kk (eli millä muulla liiketoiminalla mene niin vähän? Kuinka paljon yksitysyrittäjä maksaa /kk?? Oletko itse, phaipola, ikinä ollut yksitys yrittäjä??
Paljonko on rahaa tullut? ekä vuosi, noin 200€/kk, eli /- 0. Toinen vuosi noin 500€/kk. Tänä päivänä, 2000€/kk.
Onko värvääminen niin helppoa kuin paperilla on näytetty? On niin VAIKKEA kuin paperilla näytetty. Olen lukenut uudelleen paperit, ja sielä EI luke että homma olisi helppoa. Pain vastoin.
Oletko saanut lähipiiristä pari kaveria mukaan ja he muutaman lisää? Olen saanut pari kaveria mukaan, mutta eivat ole saanut ketään.
Vai pitääkö värvätä vuosien takaisia puolituttuja ja heidän tuttujaan sekä tuttujen tuttuja? Värvätä??!? Ne itse soitavat ja kysyvat mitä teen ja miten ne voisivat tehdä sama...
Onko mieleen hiipinyt ajatus, että mitä jos tämä sittenkin on huijausta? Niin... tottakai alussa aina ajatelle että, mitä jos on? Vain kun raha tulee ei epäile enää.
Värvääminen on kovin vaikea. Muuiden auttaminen menestymaan ei ole- AdaFlink
..."""Onko mieleen hiipinyt ajatus, että mitä jos tämä sittenkin on huijausta? Niin... tottakai alussa aina ajatelle että, mitä jos on? Vain kun raha tulee ei epäile enää."""
Eli, jos rahaa tulee hyvin, niin unohdat kaikki sen, mitä keinoja rahanhankkimiseen voi käyttää? Jos rahaa niin hirveesti haluaa, niin voihan sitä vaikkapa keikata pankin tms. ja unohtaa heti sen jälkeen, jotta miten se raha on tullu hankittu
Voisitko muuten ihan oikeesti elää sen rahan kanssa, mikäli tietäisit mistä ja millaisella tarkoituksella se on hankittu?
Herääkin kysymys, jotta onko mieleesi hiipinyt ajatus, että huijaat muita? Onko mieleesi hiipinyt ajatus, jotta millä keinoin sen rahan tienaat? Onko mieleesi tullut, että kenties huijaat sen rahan ystäviltäsi? Onko sinulle se raha vaan tärkeää? Eivätkö ne ystävät ole sinulle tärkeitä? Siis ne ystävät, ketkä houkuttelet mukaan. Siis ne ystävät, joista ei ehkä olekaan mihinkään myyntihommaan. Otatko mukaan kaikki, jotka vaan suinkin "haluavat" mukaan? Teetkö sittenkin jonkinlaista valintaa, keiden kanssa haluat tehdä bisnestä?
Siis tsot, tsot. Älä ymmärrä väärin noita mun kyssäreitä. Mulla ei ole mitään oikein tehtyä verkostomarkkinointia vastaan. Sen sijaan noita pyramidipissityksiä vastaan mulla on paljonkin sanottavaa.
Ja mitaan ette voi... - Vierestä on nähty
Tunnen hyvin noin kymmenen (valitettavasti noin monta jo) vuosien varrella näihin verkostoihin lähtenyttä kaveria.
Surullista kyllä kukaan noista ei tänä päivänä ole voitolle päässyt tuossa "liiketoiminnassa". Yritystä on ollut toisilla vähän ja toisilla todella paljon. Systeemit on silti rakennettu niin, että tulot ylimmälle tasolle on tärkeintä varmistaa, muut saavat surutta jäädä tappiolle. Usko yritetään pitää hehkutuksella yllä riittävän kauan, jotta porukkaa ehtii tulla mukaan riittävästi ja tuoda rahaa systeemiin niin paljon, että kokonaisuus on ylälinjalle hyvä bisnes.
Juu ja kyllä on mahdollista päästä esim. tuohon 2000 euron kk-tuloihin, eihän sitä voi kieltää. Kuitenkin fakta on, että suurin osa sinänsä fiksuista ja aktiivisista ihmisistä ei tuohon koskaan pääse - ja jos pääsisikin niin mitä sitten, paremmat tulot saa samalla työmäärällä ja pienemmällä riskillä normaalissa päivätyössä!!! - todistaja
AdaFlink kirjoitti:
..."""Onko mieleen hiipinyt ajatus, että mitä jos tämä sittenkin on huijausta? Niin... tottakai alussa aina ajatelle että, mitä jos on? Vain kun raha tulee ei epäile enää."""
Eli, jos rahaa tulee hyvin, niin unohdat kaikki sen, mitä keinoja rahanhankkimiseen voi käyttää? Jos rahaa niin hirveesti haluaa, niin voihan sitä vaikkapa keikata pankin tms. ja unohtaa heti sen jälkeen, jotta miten se raha on tullu hankittu
Voisitko muuten ihan oikeesti elää sen rahan kanssa, mikäli tietäisit mistä ja millaisella tarkoituksella se on hankittu?
Herääkin kysymys, jotta onko mieleesi hiipinyt ajatus, että huijaat muita? Onko mieleesi hiipinyt ajatus, jotta millä keinoin sen rahan tienaat? Onko mieleesi tullut, että kenties huijaat sen rahan ystäviltäsi? Onko sinulle se raha vaan tärkeää? Eivätkö ne ystävät ole sinulle tärkeitä? Siis ne ystävät, ketkä houkuttelet mukaan. Siis ne ystävät, joista ei ehkä olekaan mihinkään myyntihommaan. Otatko mukaan kaikki, jotka vaan suinkin "haluavat" mukaan? Teetkö sittenkin jonkinlaista valintaa, keiden kanssa haluat tehdä bisnestä?
Siis tsot, tsot. Älä ymmärrä väärin noita mun kyssäreitä. Mulla ei ole mitään oikein tehtyä verkostomarkkinointia vastaan. Sen sijaan noita pyramidipissityksiä vastaan mulla on paljonkin sanottavaa.
Ja mitaan ette voi...se on just se pointti: miten se raha on tullu hankittu?
Onko sinulla oma kauppa? oletko yrittäjä? onko sinulla paha mieli jos naapuri/ sukulainen tulee ostamaan sinulta jotain? Oletko huijari jos olet kauppias??? Jos lähikauppias myy tuottet, onko se huijaus?? Onko mieleensä tullut, että kenties huijaa sen rahan ystäviltänsä?
En ymmärrä mitä tässä on vääri?? Missähän se huijaus on???
"Teetkö sittenkin jonkinlaista valintaa, keiden kanssa haluat tehdä bisnestä?" No, totta kai!!
VM ei ole pyramidi. Älä ymmärrä väärin. Olenkin sama mieltä. Pyramidit ovat huijausta. Systeemit missä saadan palkkio kun rekrytoidaan (ACN, MOVE...) ovat pyramidit. Jos firma tai muu teke voitto aloituspaketista, sekin on minun mielestani huijaus. EU-lakin mukaan, profitti ei saa tulla aloituspaketista: jos autaan joku aloitamaan oma liiketoimta, hän maksaa aloitus paketti. Tästä paketista, oma voitoni on 0,00€. Firman profiti on 0,00€ (eli aloituspakettin hinta korvaa rekisteroimis prosessi ja työ, ilma voittoa.) - todistaja
Vierestä on nähty kirjoitti:
Tunnen hyvin noin kymmenen (valitettavasti noin monta jo) vuosien varrella näihin verkostoihin lähtenyttä kaveria.
Surullista kyllä kukaan noista ei tänä päivänä ole voitolle päässyt tuossa "liiketoiminnassa". Yritystä on ollut toisilla vähän ja toisilla todella paljon. Systeemit on silti rakennettu niin, että tulot ylimmälle tasolle on tärkeintä varmistaa, muut saavat surutta jäädä tappiolle. Usko yritetään pitää hehkutuksella yllä riittävän kauan, jotta porukkaa ehtii tulla mukaan riittävästi ja tuoda rahaa systeemiin niin paljon, että kokonaisuus on ylälinjalle hyvä bisnes.
Juu ja kyllä on mahdollista päästä esim. tuohon 2000 euron kk-tuloihin, eihän sitä voi kieltää. Kuitenkin fakta on, että suurin osa sinänsä fiksuista ja aktiivisista ihmisistä ei tuohon koskaan pääse - ja jos pääsisikin niin mitä sitten, paremmat tulot saa samalla työmäärällä ja pienemmällä riskillä normaalissa päivätyössä!!!"paremmat tulot saa samalla työmäärällä ja pienemmällä riskillä normaalissa päivätyössä!!!"
Minkalainset tulot saat päivätyössä jos työmäärä on 0 t/kk?? Itse saan 2000€... - AdaFlink
todistaja kirjoitti:
se on just se pointti: miten se raha on tullu hankittu?
Onko sinulla oma kauppa? oletko yrittäjä? onko sinulla paha mieli jos naapuri/ sukulainen tulee ostamaan sinulta jotain? Oletko huijari jos olet kauppias??? Jos lähikauppias myy tuottet, onko se huijaus?? Onko mieleensä tullut, että kenties huijaa sen rahan ystäviltänsä?
En ymmärrä mitä tässä on vääri?? Missähän se huijaus on???
"Teetkö sittenkin jonkinlaista valintaa, keiden kanssa haluat tehdä bisnestä?" No, totta kai!!
VM ei ole pyramidi. Älä ymmärrä väärin. Olenkin sama mieltä. Pyramidit ovat huijausta. Systeemit missä saadan palkkio kun rekrytoidaan (ACN, MOVE...) ovat pyramidit. Jos firma tai muu teke voitto aloituspaketista, sekin on minun mielestani huijaus. EU-lakin mukaan, profitti ei saa tulla aloituspaketista: jos autaan joku aloitamaan oma liiketoimta, hän maksaa aloitus paketti. Tästä paketista, oma voitoni on 0,00€. Firman profiti on 0,00€ (eli aloituspakettin hinta korvaa rekisteroimis prosessi ja työ, ilma voittoa.)... todistaja pikkasen samalla aaltopituudella.
Kuten sanoin, mulla ei ole mitään perinteistä verkostomarkkinoinita vastaan. Mä lähinnä härnään noita kusetuslafkoja. Siis niitä, ketkä sanovat toimivansa verkotomarkkinoinnin kritereitä käyttäen "halvalla hyvää, pitkään ja varmasti"........
Ainakin, jos mä tekisin VM:ää, niin mä kyllä tasan tarkkaan miettisin, kenen kanssa mä haluan työskennellä. Mä ettisin ne potentiaaliset henkilöt, ketkä tekis myös tulosta. Mä en ensinnäkään edes haluaisi uhrata aikaani niihin, ketkä eivät ehkä "ainakaan mun mielestä" pystyisi tekemään/täyttämään paikkaansa organisaatiossa. Tää on sitä liiketoimintaa. Se pätee niin verkostomarkkinoinnissa, kuin ihan tavallisessa liike-elämässäkin.
Kauppa se on mikä kannattaa, mutta miten se nykyään menee? Nykyään kaikki VM (ainakin kaikki tuntemani) pohjautuu siihen, että pitää ostaa aloituspaketti. Ylälinja (sponsori) saa osan sitä, kun se värvää uuden mukaan. SIITÄ MÄ EN PIDÄ! Se raha siitä aloituspaketista kannustaa vaan uusien jäsenten värväykseen. Se ei tollasenaan kannusta mihinkään jatkuvuuteen, siis tuotemyynti on toissijainen tienauskohde. Tarttishan tollasessa myyntityössä olla jotain takeita, että siitä saa myös pikkasen "liksaa" tulevaisuudessakin, eli niitä passiivisia tuloja.
No toki, toki ymmärrän. Mun tarttee jatkuvasti huoltaa sitä verkostoani. Pidän yhteyttä ja "pieksen" tarpeen tullen. Annan ensitietoa "tulevasta", pidän siis parhaani ajantasalla (nehän mulle rahan tuo). Toki ymmärrän senkin, että kaikista siihen myyntihommaan ei ole. Mun tarttis nähdä vaivaa.... raha ei kasva puissa .....jne. jne.....
MUTTA miksi aina vaan noissa värväystilaisuuksissa luvataan suuria palkkioita, aivan ihania matkoja, aivan mahtavaa rikkautta, aivan mahtavaa vaurautta, aivan mahtavaa aikaa viettää perheen parissa jne. jne...??????
Ettekö te verkostomarkkinoijat voi todella tehdä mitään sen eteen, että noi kusettajat sais kitkettyä pois?
Ja mitaan ette voi... - utelias
Sinäkö siis tienaat nykyisin tuon 2000€ tekemättä mitään?
- todistaja
utelias kirjoitti:
Sinäkö siis tienaat nykyisin tuon 2000€ tekemättä mitään?
ei olisi reilu sanoa "tekemaättä" mitään. muutamat puhelut/vko, ja pari tunti/vko.
- utelias
todistaja kirjoitti:
ei olisi reilu sanoa "tekemaättä" mitään. muutamat puhelut/vko, ja pari tunti/vko.
"Minkalainset tulot saat päivätyössä jos työmäärä on 0 t/kk?? Itse saan 2000€..."
Mikäs vale tää sitte oli? - utelias
todistaja kirjoitti:
Samanlainen huijari sää oot, ku muutki VM-hörhöt!!
- Jxx
todistaja kirjoitti:
"paremmat tulot saa samalla työmäärällä ja pienemmällä riskillä normaalissa päivätyössä!!!"
Minkalainset tulot saat päivätyössä jos työmäärä on 0 t/kk?? Itse saan 2000€...Saat liikaa palkkaa työmäärääsi nähden, eli joku elättää sinua. Mikäli alalinjassasi on vaikkapa 10 henkilöä, luulen että he eivät tarvitse sinua enää. Itse teen ainakin mieluummin töitä ja saan palkkaa, kuin että ilmaiseksi saisi elantonsa. Hulluksihan sitä tulisi.
- Nono
utelias kirjoitti:
Samanlainen huijari sää oot, ku muutki VM-hörhöt!!
Se on vaikea ymmärtää että tuloa voi tulla vaikka ei mitään tee. Muuten eläkeläinen nauttii sitä elämänsä sikana tienattua passiivista tuloa.
No verkostossa voi tulla sitä passiivista tuloa aikaisemminkin. Kun tekee työtä vähän aikaa ja homma etenee tulee sellaista tuloa jonka eteen ei tarvitse tehdä mitää. Pidä loma ja tuloa tulee sittenkin.
Otappa selvää sellaiseta kun Big ALL. Googleta ja lie. - kusipää
Nono kirjoitti:
Se on vaikea ymmärtää että tuloa voi tulla vaikka ei mitään tee. Muuten eläkeläinen nauttii sitä elämänsä sikana tienattua passiivista tuloa.
No verkostossa voi tulla sitä passiivista tuloa aikaisemminkin. Kun tekee työtä vähän aikaa ja homma etenee tulee sellaista tuloa jonka eteen ei tarvitse tehdä mitää. Pidä loma ja tuloa tulee sittenkin.
Otappa selvää sellaiseta kun Big ALL. Googleta ja lie.Sama tanan reppana just väitti, että tienaa 2000€ kuussa tekemättä mitään ja sitten, että tekekin sen eteen jotain, mikä nyt sitten on se totuus?
Sekö, että koko kaveri on täysi HUIJARI??
Toi Big ALL on Amerikan Sarasvuo eli rahasta valehtelee ihmisille.. Saa nähdä tunnustaako se vielä joskus olevansa huiJari..??
- koira
Ei kannata kommentoida täällä mitään jos et oo valmis tekemään töitä oman menestymisen eteen..
- Jxx
tekemään töitä menestymisen eteen, mutta se teidän Movenne on niin käsittämätön nappikauppa, ettei siellä menesty. Lopulta kaikille jää vain paha mieli.
- koira
Jxx kirjoitti:
tekemään töitä menestymisen eteen, mutta se teidän Movenne on niin käsittämätön nappikauppa, ettei siellä menesty. Lopulta kaikille jää vain paha mieli.
en ole movessa mukana mutta eräässä toisessa erittäin menestyneessä yrityksessä . samat menestymisen lait pätee niin kilpaurheiluun kuin verkostobisnekseenkin
- todistaja
Jxx kirjoitti:
no sorri sitten. Luulin että tältä puhutiin markkinan täystämisestä, ei movesta. Minun mielestani, move ei ole VM, se on pyramidi, mutta en voi todista. 45min toimitaja teki (niin kuin aina VM keisissa) vain yleinen haastatelu. Kun on piirin ulkopuolinen, ei vältämättä tiedä mitä ovat "oikeit" kysymykset. Hyvä kysymys olisi voinut olla:
"Aloitus paketti maksaa 999€, ja -niin kuin rekola sanoi, ylälinja ei saa sieltä mitään muuten olisi laitonta ja pyramidi- mihin se sitten mene? Mulle sanottiin että, jos saan 2 alalinjaa, saan 200€. Onko totta? Ja mistä se 200€ ylälinjan palkkio tulee?? Jos alalinjat palautavat polkupöyrät ja tuotteet, kuinka paljon ne saavat takaisin? Eli mitä maksaa pelkasta liitymis maksu? Mikä on sitten minun palkkioni liitymismaksusta? edelleen 200€? Tekeko move niistä 999€ voittoa? Tai tekekö move liitymismaksusta voittoa?
Kiitän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134