Verkko-Hesarin mukaan muslimit osoittavat mieltään Tanskan suurlähetystön edessä klo 15 alkaen. Menkää katsomaan sujuuko iltapäivä rauhallisesti. Pääsette televisioon:))
Tänään mielenosoitus
44
3624
Vastaukset
- ei ole julkaistu
Suomessa ei ole julkaistu niitä sarjakuvia. Miksi Suomen muslimit sekaantuvat Tanskan asioihin? Onko imaamin propaganda purrut heihinkin? (toinen uutinen sivulla)
http://iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat.htm
Eikö islamin rauhan uskontona pitäisi päin vastoin edistää rauhaa eikä lähteä kaduille mieltä osoittamaan? Etenkin tässä tapauksessa kun Suomessa ei ole ko. kuvia lehdissä julkaistu. Suomea ei olisi pitänyt tähän sotkea.- rauhan uskonto
sinäpäs se vitsin murjaisit.
Näkyy olevan huumorimiehiä tällä palstalla. - Kristus!
Muslimit hakevat VAIN jotain SYYTÄ, jotta pääsevät riehumaan!!
Onneksi on kova pakkanen, pitää porukat rauhallisina :)
NAURETTAVAA TOUHUA SANON MINÄ!!
MINÄ PISTÄISIN KAIKKI SUOMESSA ASUVAT MULSIMIT TAKAISIN SINNE MISTÄ OVAT TULLEET!! - muuttuisi taivaaksi
Kristus! kirjoitti:
MINÄ PISTÄISIN KAIKKI SUOMESSA ASUVAT MULSIMIT TAKAISIN SINNE MISTÄ OVAT TULLEET!!jos niin onnellisesti kävisi.
meidän täytyy nyt sopeutua heidän sääntöihinsä. - Kristus,
muuttuisi taivaaksi kirjoitti:
jos niin onnellisesti kävisi.
meidän täytyy nyt sopeutua heidän sääntöihinsä.TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ!!! ;)
- lähetystöjä
Eikä muuten sitten polteta lähetystöjä. Eikä lietsota väkivallan käyttöön.
Uskonpa, ettei Suomessa sitä edes sallittaisi. - ilman viivyttelyä
Kristus! kirjoitti:
MINÄ PISTÄISIN KAIKKI SUOMESSA ASUVAT MULSIMIT TAKAISIN SINNE MISTÄ OVAT TULLEET!!Ei ole enää luottoa muslimeilla missään. Aletaan nyt yhdessä boikotoimaan kaikkea, mitä ne täälläkin tekee. Esim. kebabit ym restarantit, kaupat.
- oituksnhluat
Rauha teille,
Tuomitsemme pyhästä Profeetastamme (SAAS) tehdyt pilapiirrokset. Pilakuvat ovat tuottaneet käsittämätöntä kärsimystä moslimien keskuudessa. Koraanissa on paljon jakeita, joiden mukaan Profeetan (SAAS) kiusaajat kiusaavat myös Jumalaa ja....
Koraanissa on paljon jakeita, jotka korostavat Profeettamme (SAAS) tärkeyttä. Katso esimerkiksi Koraani 33:6
Organisaatiomme (Shiiamuslimit) ei osallistu minkäänlaisiin mielenosoituksiin.
SUOMEN SHIIAMUSLIMIT
uskonnollinen yhdyskunta
Sheikh Vakili
puheenjohtaja
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=4051- Kristus,
Mennään Syyriaan! Vaaditaan siellä, että nyt loppu Allahin ja Mohammedin palvonta, ainakin kouluissa, työpaikoilla ja päiväkodeissa. Vedotaan siihen, että MUSLIMIT LOUKKAAVAT MEIDÄN USKONTOA ;)
Mikäli maassa on rättipakko naisilla, niin vaaditaan sen poistamista meiltä, koska SE LOUKKAA MEIDÄN USKONTA!!
JA SIKAA PITÄÄ SAADA KAUPASTA, jos ei saada sianlihaa, niin vaaditaan, ja vedotaan, että muuten meidän uskontoa loukataan!! Terve Sheikh Vakili!
Luin lehdestä, ettei Koraanissa varsinaisesti edes kielletä Profeettanne (SAAS, respektit hänelle) kuvaamista, joten miksi riehuminen? Onko tämä joku heimoriitti (hadith?), ihan niinkuin ympärileikkaus?
Kunnioittaen,
-insinööri-- KAIKILLE!!!
USKOMATONTA PROPAGANDAA SHERIFFILTÄ!!!!
- sano on tosi törkeää
KAIKILLE!!! kirjoitti:
toimintaa nettiseriffiltä
mielipidettään ei saa sanoa.
islam haluaa jyrätä kaiken alleen. - Kristus!
sano on tosi törkeää kirjoitti:
toimintaa nettiseriffiltä
mielipidettään ei saa sanoa.
islam haluaa jyrätä kaiken alleen.HÄVYTÖNTÄ!!!
- Gohar
KAIKILLE!!! kirjoitti:
Kristityille on oma palstansa.
- kysyn vaan
Tuota samaa viestiä on massapostitettu useille eri palstoille ja tämän palstan useisiin viestiketjuihin ja maailman menoa palstalla jne. Tietääkseni massapostitus on Suomi24:ssä kielletty!
Koska tuo sama viesti esiintyy monilla eri palstoilla, haluaisin nyt kysyä, mitä tuo sulkeissa oleva kirjainyhdistelmä tarkoittaa? Pahoittelen tietämättömyyttäni asian osalta.
PS: Hyvä, jos ette osallistu mielenosoitukseen. Suomessa ei ole näitä sarjakuvia julkaistu. Turha siis rangaista Suomea sellaisesta, mitä se ei ole tehnyt. - OIKEUS!!!
Gohar kirjoitti:
OSALLISTUA KESKUTELUUN, JA SANOA OMA MIELIPITEENSÄ!!!!!
TÄMÄ ON DEMOKRATIAA JA SANAVAPAUTTA!!!
KRISTITTYJEN PALSTOILLA OLEMME KÄSITELLEET MYÖS ISLAMIN USKOA JA KESKUSTELLEET SIITÄ ISLAMISTIEN KANSSA!!
ITSE OLEN SAANUT KESKUSTELLA ISLAMISTIEN KANSSA IHAN SILMÄTYSTEN JEESUKSESTA, JA KESKUSTELUT OVAT OLLEET ANTOISIA :)
TOIVONKIN SIIS, ETTÄ MYÖS SINULTA LÖYTYY AVARAKATSEISTA NÄKEMYSTÄ KAIKKIA ROTUJA, USKONTOJA JA KAHTA ERI SUKUPUOLTA KOHTAAN!!! - ------------
kysyn vaan kirjoitti:
Tuota samaa viestiä on massapostitettu useille eri palstoille ja tämän palstan useisiin viestiketjuihin ja maailman menoa palstalla jne. Tietääkseni massapostitus on Suomi24:ssä kielletty!
Koska tuo sama viesti esiintyy monilla eri palstoilla, haluaisin nyt kysyä, mitä tuo sulkeissa oleva kirjainyhdistelmä tarkoittaa? Pahoittelen tietämättömyyttäni asian osalta.
PS: Hyvä, jos ette osallistu mielenosoitukseen. Suomessa ei ole näitä sarjakuvia julkaistu. Turha siis rangaista Suomea sellaisesta, mitä se ei ole tehnyt.suomeksi rauha olkoon hänen kanssaan. lyhennys arabian kielisistä sanoista.
- suppea katsomus
OIKEUS!!! kirjoitti:
OSALLISTUA KESKUTELUUN, JA SANOA OMA MIELIPITEENSÄ!!!!!
TÄMÄ ON DEMOKRATIAA JA SANAVAPAUTTA!!!
KRISTITTYJEN PALSTOILLA OLEMME KÄSITELLEET MYÖS ISLAMIN USKOA JA KESKUSTELLEET SIITÄ ISLAMISTIEN KANSSA!!
ITSE OLEN SAANUT KESKUSTELLA ISLAMISTIEN KANSSA IHAN SILMÄTYSTEN JEESUKSESTA, JA KESKUSTELUT OVAT OLLEET ANTOISIA :)
TOIVONKIN SIIS, ETTÄ MYÖS SINULTA LÖYTYY AVARAKATSEISTA NÄKEMYSTÄ KAIKKIA ROTUJA, USKONTOJA JA KAHTA ERI SUKUPUOLTA KOHTAAN!!!asioihin. kaikki muut ovat väärässä.
- Jan Stark
Kiitokseni ja kunnioitukseni teille.
Erityisesti mieltäni lämmitti ja uskoni tulevaisuuteen palautti uutinen siitä, kuinka Libanonissa shialaiset ja sunnilaiset uskonoppineet yrittivät rauhoittaa mellakoitsijoita omalla esimerkillisellä toiminnallaan.
Omasta puolestani pahoittelut siitä mielipahasta, jonka tanskalaislehtien piirrokset saivat aikaan. - Jan Stark
kysyn vaan kirjoitti:
PS: Hyvä, jos ette osallistu mielenosoitukseen. Suomessa ei ole näitä sarjakuvia julkaistu. Turha siis rangaista Suomea sellaisesta, mitä se ei ole tehnyt."salla allah alayhi wa-sallama" (valitan ettei latinalainen kirjoitusasu tee oikeutta arabiankieliselle lauseelle) tarkoittaen "siunatkoon Jumala häntä ja olkoon hänelle armollinen".
Hurskas muslimi laittaa tuon lauseen aina profeetta Muhammadin (SAAS) nimen perään näin kunnioitusta osoittaakseen. Jota esimerkkiä tässä myös haluan noudattaa.
Toivon shiamuslimien ja muidenkin muslimien yhteiselon Suomessa jatkuvan hyvällä ja terveellä pohjalla. Onhan Suomi kuitenkin se Pohjoismaa, jossa on Pohjoismaiden vanhin islamilainen yhteisö. - asalta
kysyn vaan kirjoitti:
PS: Hyvä, jos ette osallistu mielenosoitukseen. Suomessa ei ole näitä sarjakuvia julkaistu. Turha siis rangaista Suomea sellaisesta, mitä se ei ole tehnyt.Jos luet ne ovat eri vastauksia eri kysyymyksi vaikka samassa ketjussa>>> nyt lue
1>>>
Koraanissa on paljon jakeita, jotka korostavat Profeettamme (SAAS) tärkeyttä. Katso esimerkiksi Koraani 33:6
Organisaatiomme (Shiiamuslimit) ei osallistu minkäänlaisiin mielenosoituksiin.....
2>>>Rauha Teille,
Ympäri maailmaa shiiaoppineet ovat tuominneet pilakuvien tekemisen, mutta yksikään heistä ei ole tähän mennessä antanut fatwaa boikotoimiseen.
3>>>
Islamilainen Resalat-yhdyskunta aikoo järjestää tänään muslimeja kuohuttaneita Muhammed-pilakuvia vastustavan mielenosoituksen Helsingin ydinkeskustassa. Mielenosoituksen on määrä alkaa kello 15 Tanskan suurlähetystön edessä Keskuskadulla. Helsingin poliisi on varustautunut mielenosoitukseen normaaliin tapaan.
jne
ja kaikki samassa eli>>>
http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=4051 - Sananvapaus
Jan Stark kirjoitti:
"salla allah alayhi wa-sallama" (valitan ettei latinalainen kirjoitusasu tee oikeutta arabiankieliselle lauseelle) tarkoittaen "siunatkoon Jumala häntä ja olkoon hänelle armollinen".
Hurskas muslimi laittaa tuon lauseen aina profeetta Muhammadin (SAAS) nimen perään näin kunnioitusta osoittaakseen. Jota esimerkkiä tässä myös haluan noudattaa.
Toivon shiamuslimien ja muidenkin muslimien yhteiselon Suomessa jatkuvan hyvällä ja terveellä pohjalla. Onhan Suomi kuitenkin se Pohjoismaa, jossa on Pohjoismaiden vanhin islamilainen yhteisö.on kunnon isänmaallista väkeä. Eivät mitään lähetystönvaltaajia, lipunpolttajia tai edes naurettavia mielenosoittajia.
Tunnen tataarihenkilön, enkä voisi kuvitella, että yksikään Suomen tataari lähtisi Tanskan lähetystön luokse mielenosoitukseen huutamaan eläimellisiä vihapurkauksia. - Aapeli
suppea katsomus kirjoitti:
asioihin. kaikki muut ovat väärässä.
Nehän kutsuvat muita "vääräuskoiseksi".
Se siitä "suvaitsevaisuudesta". - Aapeli
Jan Stark kirjoitti:
"salla allah alayhi wa-sallama" (valitan ettei latinalainen kirjoitusasu tee oikeutta arabiankieliselle lauseelle) tarkoittaen "siunatkoon Jumala häntä ja olkoon hänelle armollinen".
Toivon shiamuslimien ja muidenkin muslimien yhteiselon Suomessa jatkuvan hyvällä ja terveellä pohjalla. Onhan Suomi kuitenkin se Pohjoismaa, jossa on Pohjoismaiden vanhin islamilainen yhteisö.Miksi se lyhennetään "SAAS", eikä "SAAW"?
Saas nähdä mikä on vastaus.
Jos jäljessä on kunnioitus, miten on edessä?
"Saas nähdä muhammadin turbaani".
Miksi se on muhammad? Eilen nelosella puhuivat muhamedista.
Saas nähdä tähänkin vastauksen. - englanninkielelle
Jan Stark kirjoitti:
Toivon shiamuslimien ja muidenkin muslimien yhteiselon Suomessa jatkuvan hyvällä ja terveellä pohjalla. Onhan Suomi kuitenkin se Pohjoismaa, jossa on Pohjoismaiden vanhin islamilainen yhteisö.suomenkielellä kirjoittaisin vastaavan näin:
salla allahu alaihi wasälläm - netissä
Sananvapaus kirjoitti:
on kunnon isänmaallista väkeä. Eivät mitään lähetystönvaltaajia, lipunpolttajia tai edes naurettavia mielenosoittajia.
Tunnen tataarihenkilön, enkä voisi kuvitella, että yksikään Suomen tataari lähtisi Tanskan lähetystön luokse mielenosoitukseen huutamaan eläimellisiä vihapurkauksia.kaikenlaista sanavapauden varjolla:
"Avoimessa kirjeessään Paarma tuomitsee sananvapauden varjolla tapahtuvan, uskovien ihmisten pyhimä pitämien asioiden tarkoituksellisen loukkaamisen."
http://www.yle.fi/uutiset/oikea/id27387.html - Sälli
"Pilakuvat ovat tuottaneet käsittämätöntä kärsimystä moslimien keskuudessa."
Vai että oikein käsittämätöntä kärsimystä!? Voi Jeesus, vaikka ateisti olenkin!!! Miten tämä "moslimien" kärsimys ilmenee? - peter
Gohar kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, ettei islam salli keskustelua. Sama koskee muslimeita. Mutta se on ihmeellistä, että Gohar, tuo sekulaari "muslimi" yrittää puolustaa jotain, mihin ei ole kunnolla sitoutunut.
- Kristitty,
peter kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, ettei islam salli keskustelua. Sama koskee muslimeita. Mutta se on ihmeellistä, että Gohar, tuo sekulaari "muslimi" yrittää puolustaa jotain, mihin ei ole kunnolla sitoutunut.
"Avarakatseinen maailmanmatkaaja
ihmisoikeuksien ja erityisesti naisten ja lasten oikeuksien puolesta puhuja ja taistelija
monikansallinen"
Ihmettelen, miksi neiti? Gohar kirjoittaa noin, vaikkei hyväksykkään kaikkia juttuja tällä palstalla! Olen suorastaan hämmentynyt.
- juutas
Tanskan Helsingin-lähetystökö ne pahennusta herättävät pilakuvat julkaisi? Kaduilla meukkaamisen ja lähetystöjen polttamisen sijaan oikea tapa olisi ryhtyä oikeustoimiin kuvat julkaissutta lehteä vastaan, jos katsoo kuvien rikkoneen uskonrauhaa tai vastaavia lakeja.
- Tanskan lain mukaan
Uutisissa kerrottiin, että kuvat on jo oikeudessa käsitelty ja ne eivät ole lain vastaisia. Tanskassa on sananvapaus. Eri asia on, että kuvat ovat mauttomia, mutta ne eivät riko lakia.
Itse en tykkää, että kenenkään uskontoa pilkataan. Toisaalta uskovaisen pitää ajatella, että oma Jumala on niin vahva, että ihmisen ei tarvitse kostaa, vaan että kyllä se Jumala aikanaan tekee niin kuin parhaaksi näkee. Muistaakseni hinduilla ja kristityillä on tällaista ajattelua. - minä
Tanskan lain mukaan kirjoitti:
Uutisissa kerrottiin, että kuvat on jo oikeudessa käsitelty ja ne eivät ole lain vastaisia. Tanskassa on sananvapaus. Eri asia on, että kuvat ovat mauttomia, mutta ne eivät riko lakia.
Itse en tykkää, että kenenkään uskontoa pilkataan. Toisaalta uskovaisen pitää ajatella, että oma Jumala on niin vahva, että ihmisen ei tarvitse kostaa, vaan että kyllä se Jumala aikanaan tekee niin kuin parhaaksi näkee. Muistaakseni hinduilla ja kristityillä on tällaista ajattelua.Ootko sä edes kattonu niitä kuvia? Niihin on näissäkin keskusteluissa ollut linkkejä. En kyllä tajua miten niistä kuvista kukaan aikuinen ihminen vetää hernettä nenään.
- oliko "hiljainen"...
olen mä nääs hieman juoruja kuullut että olisi hiljainen mielenosoitus...sekä sunnien että shiiojen..hihiiii...itse en men...kylmäää ja olen kaukana ...
enkä muutenkaan usko tollaseen...muslimien tulisi itse poistaa opillisesti ne vääräuskoiset ja kulttuurimuslimit...mut kuka nyt haluaa tulla tapettavaksi omiensa puolesta....en mä ainakaan jos vastassa on joku itsemurhapommittajaterroristivähä-älyinentekomuslimi.... - olen myös
minä kirjoitti:
Ootko sä edes kattonu niitä kuvia? Niihin on näissäkin keskusteluissa ollut linkkejä. En kyllä tajua miten niistä kuvista kukaan aikuinen ihminen vetää hernettä nenään.
samaa mieltä kuin tanskalainen tuomioistuin. Rikosta ei ole tapahtunut. Kuvat ovat lainmukaisia, tosin mauttomia. Uutisen mukaan lakia ei siis ole rikottu. En hyväksy uskonnon pilkkaamista, mutta en hyväksy väkivaltaakaan tai silmitöntä riehumista. Koska asia on jo Tanskassa puitu oikeudessa, pitäisi riittää, että oikeus on tuominnut lehden toiminneen lain mukaan. Tanskassa on sananvapaus, jonka ei pidä olla vaarassa. En kannusta pilkkaamaan kenenkään uskontoa. Pilapiirroksissa on kautta aikain käsitelty myös kristinuskoa, pilkattu Moosesta, Jeesusta, kristittyjen Jumalaa, juutalaisia jne. Sekin on mautonta, mutta ei sen takia tarvitse ihmisiä alkaa tappaa tai suurlähetytöjä polttaa.
- Aapeli
olen myös kirjoitti:
samaa mieltä kuin tanskalainen tuomioistuin. Rikosta ei ole tapahtunut. Kuvat ovat lainmukaisia, tosin mauttomia. Uutisen mukaan lakia ei siis ole rikottu. En hyväksy uskonnon pilkkaamista, mutta en hyväksy väkivaltaakaan tai silmitöntä riehumista. Koska asia on jo Tanskassa puitu oikeudessa, pitäisi riittää, että oikeus on tuominnut lehden toiminneen lain mukaan. Tanskassa on sananvapaus, jonka ei pidä olla vaarassa. En kannusta pilkkaamaan kenenkään uskontoa. Pilapiirroksissa on kautta aikain käsitelty myös kristinuskoa, pilkattu Moosesta, Jeesusta, kristittyjen Jumalaa, juutalaisia jne. Sekin on mautonta, mutta ei sen takia tarvitse ihmisiä alkaa tappaa tai suurlähetytöjä polttaa.
Jos Suomen muslimit ovat järkeviä,
jättävät protestoimasta.
On paha jos sanotaan tyhmäksi,
pahempaa on osoittaa se.
- John Stuart Mill
Jaa-a olisikohan aika järjestää mielenosoitus sananvapauden ja liberaalidemokratian puolesta?
Banderolleiksi sopisi vaikkapa kuvat muhamedista ja allahista, jessen, jumalan, leninin, maon, hifkin ja kaikkien muidenkin pyhien lehmien seurassa.- John Stuart Mill
Mitä ihmettä?!
Joku pisti tähän mun postiin vastaukseksi linkin sivustolle jossa on kuvia Muhamedista. Nyt se on kadonnut?
Mitä tapahtuu? Onko se tosiaan niin, että nyt alkaa sensuuri ihan urakalla. Minua huolestuttaa ja suututtaa.
- mediakeisari
Miksi vain printtimediasta kohutaan, kun lähes kaikki maailman tv-kavat ovat näyttäneet nuo kuvat ja netistä kuvia voi selailla kuka vaan.
Loogisesti ajatellen kaikki maailman suurlähetystöt pitäisi polttaa samalla verukkeella.
Kun kyse on vain muhamedista( TAAS) ja kun tiedetään, että muhammed (TAAS) oli pedofiili, joukkomurhaaja ja naisen alistaja sekä kohteli myös eläimiä huonosti, niin miten tuommoista pelleä (TAAS), voi oikein loukata?
Muuten on kaunista, kun aurinko paistaa ja on hanki MAAS:)- on näytetty näitä
kuvia netin välityksellä, siis = koko maailma pitää hävittää
- Jack
on näytetty näitä kirjoitti:
kuvia netin välityksellä, siis = koko maailma pitää hävittää
....al-Qaida taitaa kiihotuksellaan pyrkiäkkin.
- Eurturk
diplomaattiteitse, ei mielenosoituksilla.
Suomi on demokraattinen valtio tasavalta, jossa poliittiset päättäjät valitaan.
Kunnioittaa Suomen valtio, Suomen valtio huolta myös joka yksilöitä ja joka asiasta.
http://www.eduskunta.fi/
Minä kunnioitaan Suomen valtio ja myös oma
uskonto(Islam).
Minä en voi mennä kadulla alentamaan oma uskonto
ja se valtio jossa minä oleskelen! - Atte Ateisti
Oli vähän heikko esitys...
Kun tulin paikalle 15.30, ei ollut kuin muutama poliisin mustamaija keräämässä mellakka-aitoja pois. Toimittajia pyöri lähistöllä kameroineen, mutta yhtään Lähi-idän asukiksi tulkittavaa en nähnyt.
Joko Pohjolan sää (-23 astetta pakkasta) oli lyhentänyt mielenosoituksen vartin mittaiseksi tai sitten sitä ei edes pidetty. No, katsotaan iltauutiset...- eikö se jo riitä
että ne pistivät suurlähetystöjä palasiksi eri maissa. Esim. Indonesiassa siinä Tanskan suurlähetystössä oli samassa sekä Ruotsin että Norjan, mutta mysö SUOMEN suuurlähetystö. Ihan riittävää, että tuo rakennus on jo hajotettu. Etenkin kun ottaa huomioon, ettei Suomen lehdet ole edes ko. kohukuvia julkaissut. Tuo on loukkaus Suomea kohtaan siltä osin, mikäli Suomen lähetystön tiloja on vahingoitettu. Joka tapauksessa AINA suurlähetystöt ovat KOSKEMATTOMIA ALUEITA.
Hyvä että Suomessa pidetty mielenosoitus sujui rauhallisesti. Tosin pitää vielä katsoa televisiouutisista, miten siellä on toimittu.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999