Tässä 50-luvun tyyliä, kun naiset vielä olivat naisia, eikä mitään lipputankoja jätkiä. Tytön pituus 165 cm ja mitat 94/53/91. Vertailun vuoksi Ninnin mitat 175 cm ja 94/69!/93. Siis rasvanpoistoleikkaukseen Ninni, ja heti!
http://www.bettyweider.com/gallery.htm
Tässä Ninnille vähän naisen mallia
9
2332
Vastaukset
- Nainen vm69
Olipas kerrankin upeita kuvia, aikoinaan varmasti hyvinkin rohkeita. Kyllä kateeks käy tuota lantion kaarta..
- vajaa parimetriä
minun mielestä noi vähän pitemmät naiset on parenpia,ihan käytännön kannalta.olen seurustellut 180cm pitkien pimujen kanssa eikä yhtäkään senttiä ollut liikaa.tietysti jos olisin itse lyhkäsenpi niin varmaan mieltymys olisi erilainen.
- luonnoton ampiaisToi
Toi typy selvästi pitänyt korsettia lapsesta saakka kun kaikki läskit on vyötäröltä pakkautunut
reisiin ja pylyyn.
Ja haloo Ninni on kymmenen senttiä pitempi kuin tuo "kaunotar", joten kumpihan noista läskimpi on ;)- Oi aikoja
Reisissä ja pepussahan naisella pyöreys tuleekin olla. Ja vyötärö hoikka. Ninnin vyötärö olisi saatava esiin, ettei vartalo olisi niin poikamainen, kun pituutta on niin paljon. Ninnin pitäisi tästä päivästä alkaen pitää korsettia Miss Universumeihin asti.
- hennaH
joo, luonnottomilta nuo näytti. varmasti korsettia käyttänyt... kyllä kapeavyötäröinen nainen on yleensä kaunis, mutta nuo meni jo yli...
- tehty
Todennäköisesti poistettu kylkiluita, joka onkin sitten kauneusleikkaus ja kielletty. Luonnottoman näköinen, oman aikansa silikonibeibe.
- :::::::::::::::::::::
Kyllä toi oli ennen mahdollista.. Koska itsekkin nuorempana omasin samanlaisen vyötärön.. pituutta 171 mitat oli 85/55/90 ja koskaan en l'äski ole ollut.. Vaatteita oli mahdoton saada pyörivät vyötäröltä ja takapuolelta kiristi.. Mieheni kehuu edelleen vartaloani erittäin kiinteäksi.. Toki se on iän ja lasten jälkeen uudelleen muotoutunut. Mutta kyllä liikunta ja etenkin hyötyliikunta paras kropan muokkaaja.
Ja myöskin turhat hiilihydraatit pois niin ei sitä selluliittiä tule. Mitä näky monilla nykymissi kokeleilla olevan vaikka ovatkin muuten niin ristuksen anorektioita. Niin ainoastaan ykkösellä oli tissejä ei muilla partas ja luonnollinen ilme oli vain sillä 9:llä.
10 oli tosi huonot hampaat onneks ei voittanut. HUH! - Oi aikoja
tehty kirjoitti:
Todennäköisesti poistettu kylkiluita, joka onkin sitten kauneusleikkaus ja kielletty. Luonnottoman näköinen, oman aikansa silikonibeibe.
Vai kylkiluut poistettu 50-luvulla. Siihen aikaan sellaisesta ei edes osattu haaveilla. Eikä silikonia laitettu rintoihin.
- jo 1800-luvulla!
Oi aikoja kirjoitti:
Vai kylkiluut poistettu 50-luvulla. Siihen aikaan sellaisesta ei edes osattu haaveilla. Eikä silikonia laitettu rintoihin.
Ja silloin oli vyötäröt vielä tuostakin selvästi hurjempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181