Picasson omistajat

Uusi omistaja?

Moi!

Voisitteko kertoa plussia ja miinuksia picassosta? Minkä verran ajattu, mikä kone ja minkä vuoden auto?

40

5929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajoin vuoden 2002 mallia niin, että siinä oli mittarissa 100 000, ennenkuin tilasin uuden auton.
      Täysin huoletonta ajoa. En käynyt koskaan konepellin alla muuta kuin öljyn tarkistuksessa ja pissapojan täytössä. Kokonaisuudessaan ei yhtään ongelmaa, paitsi että kovalla pakkasella kesti jonkin aikaa ennenkuin sisätilat lämpeni. Johtuen siitä, että lasipintaa on paljon. Vastaavasti kylmäkoneen teho ei välillä riittänyt jäähdyttämään, mutta nämä olivat vain pikku juttuja.
      Auto on kätevä, paljon tilaa, hyvät varusteet, penkkejä voi napsia pois -> tilaa kuljettaa, pitkä akseliväli tekee autosta matka-auton ja erityisesti liukkailla helpon käsitellä.
      Pikkulapsille näkymät takapenkiltä ovat erinomaiset. 1,8 kone on ihan riittävä, sillä autoa ei ole tarkoitettu urheilukäyttöön. Jalkoihinkaan ei kuitenkaan tarvitse jäädä.
      Suurena plussana myös se, että ei tarvitse pelätä ruostetta, joka toisen merkkisessä kakkosautossani on ongelma. Tämä vaihtunee kyllä piakkoin toiseen merkkiin. Ehkäpä Citroeniin.

      • Uusi omistaja?

        Ostitko auton uutena?


      • Uusi omistaja? kirjoitti:

        Ostitko auton uutena?

        Ostin auton käytettynä eli noin 50000 ajettuna.


      • Uusi omistaja?
        Snara kirjoitti:

        Ostin auton käytettynä eli noin 50000 ajettuna.

        Ostitko liikkeestä ja mitä siitä maksoit?


      • Uusi omistaja? kirjoitti:

        Ostitko liikkeestä ja mitä siitä maksoit?

        Ostin liikkeestä, eli Automaasta (Peugeot), hintaa en muista, mutta saattoi olla 17000 kieppeillä. Sain siitä sitten 14900 kun myin pois.


    • Eka sitikka

      Ihan hyvä ajaa, hyvä näkyvyys ja ajoasento myös OK

      Tilat lapsiperheelle tosi toimivat ja käy myös työkalusta 2.0 hdi kulutus kohdallaan.

      Joten loppu toteamus ihan hintansa väärti

      Tyytyväinen

      • Betteri

        ajelen Berlingolla tyytyväisenä nyt kolmen pienen tytön ja yhden vaimo kanssa. Takapenkille menee kivutta turvakaukalo, turvaistuin ja vaimo joka siis ei valita ahtautta kuten jossain saman hintaluokan farmarissa. Neiti 5v istuu nyt etupenkillä korokeistuimessa. Takakontissa ovat Emmaljungan isot yhdistelmävaunut ilman taitteluja ja vieläpä kolme täyttä ruokakassia.

        Miten elämäni muuttuisi jos vaihtaisin tyylikkämpään Picassoon, alkaisiko ahtaminen taas?
        Ainakin liukuovea tulisi ikävä!


      • TT-Citikka
        Betteri kirjoitti:

        ajelen Berlingolla tyytyväisenä nyt kolmen pienen tytön ja yhden vaimo kanssa. Takapenkille menee kivutta turvakaukalo, turvaistuin ja vaimo joka siis ei valita ahtautta kuten jossain saman hintaluokan farmarissa. Neiti 5v istuu nyt etupenkillä korokeistuimessa. Takakontissa ovat Emmaljungan isot yhdistelmävaunut ilman taitteluja ja vieläpä kolme täyttä ruokakassia.

        Miten elämäni muuttuisi jos vaihtaisin tyylikkämpään Picassoon, alkaisiko ahtaminen taas?
        Ainakin liukuovea tulisi ikävä!

        Jos ei paremmasta tiedä, niin kai kaikki käy. Tai vaikka tietäisi, mutta jokin estää. Niinkuin yksi tuttava, joka ajaa Renault Scenicillä - kun se Berlingo on niin ruma. No, en minä(kään) Berlingoa kauneuden takia ostanut.

        Terveisin toinen Berlingolla tyytyväisenä ajeleva.


      • Berlingosta
        Betteri kirjoitti:

        ajelen Berlingolla tyytyväisenä nyt kolmen pienen tytön ja yhden vaimo kanssa. Takapenkille menee kivutta turvakaukalo, turvaistuin ja vaimo joka siis ei valita ahtautta kuten jossain saman hintaluokan farmarissa. Neiti 5v istuu nyt etupenkillä korokeistuimessa. Takakontissa ovat Emmaljungan isot yhdistelmävaunut ilman taitteluja ja vieläpä kolme täyttä ruokakassia.

        Miten elämäni muuttuisi jos vaihtaisin tyylikkämpään Picassoon, alkaisiko ahtaminen taas?
        Ainakin liukuovea tulisi ikävä!

        Moi!

        Millainen se berlingo on kestävyydeltään ja ajaessa? Eihän se nyt niin ruma ole... No ehkä jos picassoon vertaa.


      • TT-Citikka
        Berlingosta kirjoitti:

        Moi!

        Millainen se berlingo on kestävyydeltään ja ajaessa? Eihän se nyt niin ruma ole... No ehkä jos picassoon vertaa.

        Onhan tuossa meidän 2003 versiossa muutamia vikoja ollut: vilkkuviiksi on vaihdettu kahteen kertaan (PSA-yhtymän tuon ikäisten autojen tyyppivika), cd-soitin on vaihdettu kerran (muutenkin surkea Clarion/Philips - käytetään lähes kaikissa PSA-autoissa), kuljettajan puoleinen sivuturvatyyny vaihdettu johtovian takia (sivuturvatyyny on lisävaruste ainakin meidän kappaleessa), vänkärin puoleinen etuvaloumpio vaihdettu korkeudensäätömoottorin hajoamisen takia, kampiakselin vulkanoitu hihnapyörä vaihdettu välyksen takia. Ainoa mihin on toistaiseksi mennyt omaa rahaa on tuo etuvaloumpio, josta piti maksaa 40% (loput maksoi maahantuoja). Niin ja tietysti kolme ajovalolamppua on pitänyt maksaa, ne kun on kuluvia osia.

        Auto on tilava, hyvä ajaa ja muutenkin mukava. Uusikoppainen versio on edellistä hiljaisempi ja vielä aavistuksen parempi ajaa. Meillä on 2.0 HDi-koneella varustettu versio ja tuo vääntävä kone sopii autoon kuin nenä päähän, auto kun on korkea. Ollaan kaiken kaikkiaan todella tyytyväisiä autoon, vaikka siinä nuo viat on ollutkin.


      • Picasso-02
        TT-Citikka kirjoitti:

        Onhan tuossa meidän 2003 versiossa muutamia vikoja ollut: vilkkuviiksi on vaihdettu kahteen kertaan (PSA-yhtymän tuon ikäisten autojen tyyppivika), cd-soitin on vaihdettu kerran (muutenkin surkea Clarion/Philips - käytetään lähes kaikissa PSA-autoissa), kuljettajan puoleinen sivuturvatyyny vaihdettu johtovian takia (sivuturvatyyny on lisävaruste ainakin meidän kappaleessa), vänkärin puoleinen etuvaloumpio vaihdettu korkeudensäätömoottorin hajoamisen takia, kampiakselin vulkanoitu hihnapyörä vaihdettu välyksen takia. Ainoa mihin on toistaiseksi mennyt omaa rahaa on tuo etuvaloumpio, josta piti maksaa 40% (loput maksoi maahantuoja). Niin ja tietysti kolme ajovalolamppua on pitänyt maksaa, ne kun on kuluvia osia.

        Auto on tilava, hyvä ajaa ja muutenkin mukava. Uusikoppainen versio on edellistä hiljaisempi ja vielä aavistuksen parempi ajaa. Meillä on 2.0 HDi-koneella varustettu versio ja tuo vääntävä kone sopii autoon kuin nenä päähän, auto kun on korkea. Ollaan kaiken kaikkiaan todella tyytyväisiä autoon, vaikka siinä nuo viat on ollutkin.

        Pari kertaa lukot jumitelleet pakkasilla,avautuu muttei lukitu.Ovet sulkeutuu/toimii normaalisti mutta lyö kaikki ovilukot auki kun yrittää kaukosäätimellä lukita.Käsikäyttö lukitus napit puuttuu (nykytekniikkaa)joten ainoa keino on sähköllä.Tarvitsee siis ajaa lämpöiseksi auto koska ei tiedä mikä ovi/luukku kyseessä.Ja taas pelaa.Auton hidas lämpiäminen vain häiritsee mutta se on ominaisuus,sisätilat isot mitä suunnittelija ei ole huomioinut lämmitintä mitoittaessa.


      • TT-Citikka
        Picasso-02 kirjoitti:

        Pari kertaa lukot jumitelleet pakkasilla,avautuu muttei lukitu.Ovet sulkeutuu/toimii normaalisti mutta lyö kaikki ovilukot auki kun yrittää kaukosäätimellä lukita.Käsikäyttö lukitus napit puuttuu (nykytekniikkaa)joten ainoa keino on sähköllä.Tarvitsee siis ajaa lämpöiseksi auto koska ei tiedä mikä ovi/luukku kyseessä.Ja taas pelaa.Auton hidas lämpiäminen vain häiritsee mutta se on ominaisuus,sisätilat isot mitä suunnittelija ei ole huomioinut lämmitintä mitoittaessa.

        Tuurista kiinni minkälainen yksilö osuu kohdalle. Sikäli meidän Berlingo ei ole ollut huonoinkaan, koska mystysiä sähkövikoja tai muita sellaisia hankalasti selvitettäviä vikoja ei ole osunut kohdalle, eikä elektroniikka ole pelleillyt. Ainoa minkä takia autoa piti viedä useamman kerran pajalle oli tuo sivuturvatyynyn johtosarjassa ollut vika, jota paja yritti korjailla juottamalla kuskin penkin alla olevia liittimiä yhteen (tämä yleensä riittää vian korjaamiseen - Picassoissakin). Eikä olla jääty kertaakaan tienpäälle. Yhden kerran auto hinattiin kotipihalta pajalle, kun oireet viittasivat hihnavikaan (vika oli loppujen lopuksi etuvaloumpion korkeudensäätömoottorissa).

        Totta tietysti on, että Picasso on pärjännyt saksalaisissa autotilastoissa selvästi Berlingoa paremmin. Kumma juttu sinänsä, autot kun perustuvat pitkälle samaan tekniikkaan.


      • Betteri
        Berlingosta kirjoitti:

        Moi!

        Millainen se berlingo on kestävyydeltään ja ajaessa? Eihän se nyt niin ruma ole... No ehkä jos picassoon vertaa.

        ...mutta tiloiltaan ihan ylivoimainen. Oma vikalistani on jonkin verran lyhempi, auto on 1,4 -99, ajettu nyt 130tkm, joista itse 45 tkm kahdessa vuodessa.

        - takajarrukenkä jumitti n. 90 tkm, jätti tielle.
        - molemmat etulaakerit n. 120 tkm, vähän äkkiä vaikka kuluvia osia toki on.
        - pieni hikoilu kannentiivisteen välistä ollut koko ajan, seuraillaan.
        (pakoputki vaihdettiin, mutta se ei ole vika vaan normaalia päivitystä)

        Hyvien asioiden lista olisi sitten niin pitkä että en viitsi kirjoitellakaan. Jopa 1,4:sesta voisi sanoa että se on taloudellinen ja nöyrästi vääntävä kone, kun ei hätäile. Ja hyvä ajaa.

        Olikos jollain kommenttia Picasson tiloista verrattuna tähän omaan tilaihmeeseeni?


      • TT-Citikka
        Betteri kirjoitti:

        ...mutta tiloiltaan ihan ylivoimainen. Oma vikalistani on jonkin verran lyhempi, auto on 1,4 -99, ajettu nyt 130tkm, joista itse 45 tkm kahdessa vuodessa.

        - takajarrukenkä jumitti n. 90 tkm, jätti tielle.
        - molemmat etulaakerit n. 120 tkm, vähän äkkiä vaikka kuluvia osia toki on.
        - pieni hikoilu kannentiivisteen välistä ollut koko ajan, seuraillaan.
        (pakoputki vaihdettiin, mutta se ei ole vika vaan normaalia päivitystä)

        Hyvien asioiden lista olisi sitten niin pitkä että en viitsi kirjoitellakaan. Jopa 1,4:sesta voisi sanoa että se on taloudellinen ja nöyrästi vääntävä kone, kun ei hätäile. Ja hyvä ajaa.

        Olikos jollain kommenttia Picasson tiloista verrattuna tähän omaan tilaihmeeseeni?

        Berlingoa voi kutsua hyvin tilaihmeeksi - harvassa on näet ne autot jotka tarjoavat paremmat tilat samalla rahalla. Sen takia me se ostettiinkin.


      • Betteri
        TT-Citikka kirjoitti:

        Berlingoa voi kutsua hyvin tilaihmeeksi - harvassa on näet ne autot jotka tarjoavat paremmat tilat samalla rahalla. Sen takia me se ostettiinkin.

        vertaile vaikka puolta kalliimpien isojen farmareiden tiloja...Jolloin meikeläinen pers`aukinen joutusi ajelemaan jollain kymmenen vuotta vanhalla autolla jos haluaisi naisväen kyytiin tuolla aiemmin kuvaamallani tavalla.


      • Berlingo HDi vm 2000
        Betteri kirjoitti:

        vertaile vaikka puolta kalliimpien isojen farmareiden tiloja...Jolloin meikeläinen pers`aukinen joutusi ajelemaan jollain kymmenen vuotta vanhalla autolla jos haluaisi naisväen kyytiin tuolla aiemmin kuvaamallani tavalla.

        Tyytyväinen olen ollut tähän asti Berlingoon. Auto on kohta 6 vuotta vanha, joten uutuudenviehätys jo aikoja sitten kadonnut.

        Kulutus, mitä usein kysytään on ollut ilmoitettujen EU- kulutusten mukaista.

        Vikoja ollut
        - Surullisen kuuluisa hihnapyörä
        - Turbon/imu- ja pakosarjan muttereita kiristelty takuuseen
        - Sitten tällaisia, kuten kivi umpioon, joka ei nyt liene auton vika, vaan huonoa onnea

        Negatiivisena puolena myös Vehon onneton palvelutaso.

        Isoimpana plussana on ehdottomasti tila, jota lapsiperheellisenä tarvitsee. Tilaa on aivan toista luokkaa kuin henkilöautoissa yleensä, joten oikeasti turha verrata, varsinkaan saman hintaluokan autoihin.


      • Tiri2
        Berlingosta kirjoitti:

        Moi!

        Millainen se berlingo on kestävyydeltään ja ajaessa? Eihän se nyt niin ruma ole... No ehkä jos picassoon vertaa.

        Tilat hyvät ja kantaa erinomaiseti kuormaa. Pitkäkin matka taittuu ryhdikkän ajoasennon ansiosta mukavasti. Korkea ilmatila ja fiksu sivuikkunasysteemi pitävät sisälämmöt kurissa kesähelteilläkin. 1,9 DW8 on laiska, mutta on silti mulla riittänyt.

        Takana on nyt mulla 180 tkm. Vikalistaa on tullut matkan varrella harmittavan paljon: öljypohja piti kiinnittää uudelleen, jarrut olivat takapainoiset (korjaantuu jarruhihnamerkin vaihdolla, alkuperäiset ruostuttivat hanakasti rumpua),laturin hihna ei kestä pakkasia (liian jyrkät taivutukset väärään suuntaan kiristinrullan kohdalla), ohjaustehostimen venttiili pullautti stefan pakkasella, takalasi räjähti pakkasella, kierroslukumittariin on tullut kontaktihäiriö, radio sippasi, toinen kaiutin sippasi, takajarruhihnan kitkapinta irtosi ja jumitti takapyörän, ovien sisävalokytkimet hapettuivat/murtuivat pakkasella, alkuperäinen lataussäädin toimi epätarkasti (antoi jännitepiikkejä, lamppuja meni tihéään), kaikki neljä imuventtiiliä nollasivat välykset (korjaantui pelkällä säädöllä, joka maksaa maltaita), lämmityslaitteen moottori kaipaa muutaman vuoden välein voitelu vinkunaa estämään, tuulilasinpyyhkimien akselisto väljenee nopeasti ja alkaa pitää ikävää jurinaa, vesipumpusta irtosi muovinen siipipyörä akselilta, katalysaattori katkesi väsymismurtumaan (=moottori alkaa heilua vanhemmiten, pakoputken etuosassa ei ole ollenkaan riipputukia värinöitä hillitsemässä), etujarrut tuppaavat hiukan laahaamaan (korjaantuu muotoilemalla hiukan rälläkällä jarrupaloja hiukan niiltä kohdin, joista ottaa kiinni satulaan).

        Muuten moottori, vaihteisto ja kori ovat pysyneet hyvässä kunnossa. Koiranluut, alapallonivelet ja iskarit ovat edelleen alkuperäisiä. Puskurit kestävät hyvin pieniä penkkaan nojailuja. Laturi toimii nyt hyvin säätimen vaihdon jälkeen. Akku on alkuperäinen. Renkaiden kuluminen on ollut poikkeuksellisen hidasta. Kulutus on kohtuullinen 6,4 l (ympärivuotisena keskiarvona).


    • tero

      Ostettiin käytettynä viime kesänä ja mittarissa oli jo 190 tkm. ja nyt noin 218 tkm. Kyseessä siis diesel.

      Koko ajomatkan laskettu keskikulutus on 5,54 l/100 km ja suurimmillaan kulutus on ollut 6,6 l/100 km näin talvella. Osaltaan polttoainekäyttöinen lisälämmitin moottorille nostaa kulutusta (toimii vain ajonaikana, ei ole siis esilämmitin versio)

      Hyvin huoleton ollut tähän mennessä - ei ole öljyjä syönyt eli ei ole lisää tarvinnut kertaakaan lisätä öljynvaihtojen jälkeen. Talviautona sisälämpötila ei oikein tahdo kovin nopeasti nousta vaikka on viimasuoja asennettuna keulalle jotta moottori lämpiäisi nopeammin. Kesällä varsinkin kojetaulu heijastaa joissain tilanteissa ikävästi tuulilasiin jolloin on hieman vaikea nähdä, on kait korjattu uudempiin tummentamalla kojetaulun väritystä.

      Tilaa on matkustajilla todella hyvin ja erillisistuimet kaikille samoin kuin kolmipistevyöt. Penkkejä voi takana irrottaa erikseenkin. Penkinlämmittimet eivät tässä yksilössä toimi - tyyppivika tietääkseni.

      Kaikinpuolin olen hyvin tyytyväinen autoon eikä sähkövikoja ole ollut ja matka-ajoon verraton mielestäni. Matkustajatkin näkevät ympärille hyvin suuren lasipinta-alan ansiosta :)

    • Myös uusi citroenisti

      Minulla on ollut n. kuukauden 12/2000 rekisteröity Picasso 1.8i. Kilometrejä ostettaessa 121000, maksoi 13000 euroa.

      Ihan hyvin lämpenee, mutta inhottavana puolena pidän pientä nykäisyä kaasua höllätessä. Johtunee polttoaineen äkäisestä katkaisusta/ moottorijarrutuksesta. Tämä on kuulemma ominaisuus?

      • Jaö

        mulla oli liisarina 3 vuotta ja 96 tkm 1.8 koneella. Hyvin toimi, ja varsinkin viimasuojan kanssa lämpeni nopeasti. Totta on, että isot lasipinnat vaativat usein tuon "tuulilasi"-tehostusasennon käyttöä.

        Parasta autossa oli hyvät matkustamotilat sekä ajettavuus kilpailijoihinsa verrattuna. Minun käytössäni keskikulutus oli 7,65l.


      • pitäiskö sen
        Jaö kirjoitti:

        mulla oli liisarina 3 vuotta ja 96 tkm 1.8 koneella. Hyvin toimi, ja varsinkin viimasuojan kanssa lämpeni nopeasti. Totta on, että isot lasipinnat vaativat usein tuon "tuulilasi"-tehostusasennon käyttöä.

        Parasta autossa oli hyvät matkustamotilat sekä ajettavuus kilpailijoihinsa verrattuna. Minun käytössäni keskikulutus oli 7,65l.

        hiljentyä itsekseen, kun auto on sisältä lämmennyt haluttuun lämpötilaan?


      • Newton A
        pitäiskö sen kirjoitti:

        hiljentyä itsekseen, kun auto on sisältä lämmennyt haluttuun lämpötilaan?

        sen ylläpitää haluttu lämpötila, joten ei se täysin hiljene, mutta rauhoittuu kylläkin...


    • Katja

      Kuinka paljon tarvitsisi vuodessa ajaa, että kannattaisi ostaa dieseli?

      • ajaa paljoa

        jos vaan on viimasuoja asennettuna.


      • Pieni auto punainen

        Paljon koska Picasson maksimipaino on suuri niin on myös "diesel vero" eli polttoainelisä maksu.Menee maksimipainon alkavalta 100kg aina lisää.Odotellaan valtion toimia josko vero poistettaisiin sitten vasta järkeä ostaa diesel auto.Teknisesti järkevin mutta kun Valtiovarain ministeriö elää vielä sodan jälkeistä aikakautta.


      • alle 20 000 km/vuosi

        niin, älä osta dieseliä!


      • Valkku
        alle 20 000 km/vuosi kirjoitti:

        niin, älä osta dieseliä!

        Ihmettelen edellä mainittua kommenttia dieselin kannattavuudesta. Onko väitteelle olemassa jonkinlaista faktaa.


      • osta laskin
        Valkku kirjoitti:

        Ihmettelen edellä mainittua kommenttia dieselin kannattavuudesta. Onko väitteelle olemassa jonkinlaista faktaa.

        Paljon koska Picasson maksimipaino on suuri niin on myös "diesel vero" eli polttoainelisä maksu suuri.Jokainen alkava 100kg MAKSIMIPAINOSSA lisää maksua.Tässä syytä riittävästi,bensalla halvempaa jos kilometrit ei aivan mahdottomia.Bensa/diesel polttoaine hinta ero niin pieni nykyään. Syy 2, lisäksi diesel auto reilusti kalliimpi.Auton hinnan vielä kestäisikin mutta "diesel vero" katkaisee kamelin selän.


    • ajan

      Mukava ja tilava auto. Peliporukka mahtuu kivasti kyytiin, kiva ajaa ja olla kyydissä. Liukkaallakin lähtö onnistuu hyvin, aika hyvä pito etupyörissä. Lämmityslaite on vaan hieman alimitoitettu, mutta aamuisin pärjää kun muistaa käyttää moottori-ja sisälämppäriä. Sanoisin että hintaansa nähden hyvä hankinta (bensa 1.8, lähes kaikilla lisävarusteilla). Ei suurempia vikojakaan ole ollut, vajaan 3 vuoden ja 100tkm aikana.

    • eka sitikkani

      Ostin 2004 uutena kaksilitrasen automaatti picasson. Ajettu nyt 33 000. Todella tyytyväinen ollut tähän yksilöön, ei vian vikaa ollut.

    • ostettiin

      Ostin kaksilitraisen automaatin.Olen toistaiseksi ollut tyytyväinen. Lämpenee tosi hyvin verrattuna golf 1,6 varianttiin. Kiva istua sisään ja nousta pois, ei tarvitse lösähtää istumaan lähelle maanpintaa.Toivottavasti toimii jatkossa yhtä myönteisesti.

    • Kestävä on

      Pistetäänpä tähän ikivanhaan ketjuun nyt sitten yksi kokemus Xsara Picasso 2,0 HDI:stä enemmän ajettuna. Auto on vuosimallia 2003 ja nyt 456 000 km ajettu. Voin sanoa että huolettomampaa autoa saa hakea eikä huoltokaan aina ole ollut ihan mallikelpoista. Itselläni on ollut tätä ennen järjestyksessä Wv Polo, Fiat Regata, Ford Escort, Mazda 323, Saab 900c, Wv Passat 2,0i, Chrysler Neon 2,0 SE ja viimeisenä nyt vuodesta 2007 -asti nyt tämä Picasso. Juuri mitään suurempaa ei ole Picassolle tehty. Kytkinlevyn vaihto on tähän asti suurin remontti, minkä tuolle on tarvinnut tehdä. Ajan nykyisin n. 50 000 vuodessa ja tämä on ensimmäinen diesel-autoni. Seuraavakin auto on erittäin suurella todennäköisyydellä samaa merkkiä.

    • o9h85ce

      Ruma ulkonäöltään kukaan ei varasta. -Usein rikki.

      • Picasso-08

        Ulkonäkö makuasia rumempia löytyy läjäpäin.Ei vikoja kahdessa Picassossa vm.2002 2008.n.100000km/66000km ajeltuja.Varmempia saat hakea ja pitkään.


    • crvimio

      Mikähän siitä picassosta tekee muita citikoita kestävämmän? Samoja osia käytetään maanantaipäivän tehtaasta.

      • hgfqwe

        Kestäviä ovat kaikki Citikat ja hyviä muutenkin.


    • Hävettäis omistaa

      Juu juu kestää kestää,uskoo ainakin itse citikkamies.
      Picassossa ei ole muuta hyvää kun nimi. Se saa nauramaan remakasti.

      • 11+++0

        On sinulla sitten ilon lähde.
        Kestosta on kyllä todisteitakin olemassa. En kerro kuitenkaan, että naurusi ei katkea.
        Saat nauraa edelleen itseksesi.


      • Anonyymi

        Homojen hommaa citikat


    • Anonyymi

      Appiukko ajaa picassolla .. mut se onki nii vitun tyhmä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe