emolevy nforce4 9npa ultra, prossu amd 64 3200 , 1GB muistia. Keskitason peleihin ja elokuvan katseluun. Antakaa rohkeasti neuvoja!
Minkälaisen näytönohjaomen ostaisin?
5
505
Vastaukset
- :):):)
Itse olen omistanut x800xl vivo kortin, nykyään hinta 170 eur pintaan, vivo:n kautta oli videoista ja digiboxista sissäntulo ja sain vhs:t poltettua dvd:lle ja samalla tv:stä leffat kovalevylle. Batlefield 2 pyöri hienosti High asetuksilla (2x AA ja 4X AF) 1024x768/85 hrz samoiten far cry, half life hyvin pyörivät. Nykyisessä kortissa ei ole vivoa joten hiukan harmittaa. Siinä olisi edullinen kortti jota voi käyttää hyvinkin monipuolisesti. (6600 GT:n vivo mallit liki samanhintaisia.)
- x800xl vivo
miten vivo kortilla saa kuvaa tietsikkaan? ei toimi kun pelkästään laittaa piuhan kiinni korttiin. mitä siinä pitää vielä olla?
- :):):)
x800xl vivo kirjoitti:
miten vivo kortilla saa kuvaa tietsikkaan? ei toimi kun pelkästään laittaa piuhan kiinni korttiin. mitä siinä pitää vielä olla?
Videokaappaus ominaisuudet omaava ohjelma. Kuten Power director. Itse laitoin scart s-video (pitää olla valittavissa scart sovittimessa ulos/sisään) sovittimella videoista, ja äänet otin rca-liittimillä äänikortille. Valikosta valitsin pal vastaanoton, sekä mistä kaapataan komposiitti vai s-videon kautta, tässä tapauksessa siis s-video. Ja siinä se.
(tietysti pitää olla wdm ajurit asennettu.) - :):):)
:):):) kirjoitti:
Videokaappaus ominaisuudet omaava ohjelma. Kuten Power director. Itse laitoin scart s-video (pitää olla valittavissa scart sovittimessa ulos/sisään) sovittimella videoista, ja äänet otin rca-liittimillä äänikortille. Valikosta valitsin pal vastaanoton, sekä mistä kaapataan komposiitti vai s-videon kautta, tässä tapauksessa siis s-video. Ja siinä se.
(tietysti pitää olla wdm ajurit asennettu.)Muistaakseni näyttiksessä oli vielä kytkin joka piti siirtää, se on teipillä suojattu. (mutta en ole varma oliko se hdtv:tä varten). Joten tarkista asia manuaalista ennenkuin siirrät.
- Lanius
Noh GigaByten GeForce 6600 GT 256mt PCIe Silent-Pipe2 olis sellanen jonka aion itselleni ostaa lähiaikoina. Tuo täysi äänettömyys siinä houkuttelis eikä hintaakaan ole kuin 210€. Omakohtaisia kokemuksia ei siis vielä ole =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2813512Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751105- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747