Nyt on kaikki pikku Maijat ja Liisat täällä inisemässä miten hyi hirveä on uusi miss suomi, hyi hyi miten kauhea!
Katsokaa peiliin.
voi teitä
5
432
Vastaukset
- missitohtori
Valitettavasti Ninni ei ole missityyppiä ja tänä vuonna taso oli huono. Nättejä tyttöjä toki, mutta ei ollut ketään joka olisi säväyttänyt. Toista Anne Pohtamoa ei taida tulla. Anne Pohtamo on kautta aikojen paras missi ja onhan hän Miss Universum ja hän säteilee edelleen, vaikka ikääkin on jo kertynyt.
- voi olla
kateellinen?? Kerroppas minulle mitä kadehdin minua paljon rumemmassa naisessa?
Ruma missi meillä todella on...- jooooo
Ninni on KAUNIS ja persoonallisen näköinen, mikä on vain hyvä asia tässä barbien maailmassa.
- mieltä
Tänä vuonna valittiin miss narttu! Kyllä tuomaristolla on maku perseessä, vai puhelinäänestykselläkö missiä valittiin. Huono valinta, ei pärjää maailmalla.
- <33
mieltä kirjoitti:
Tänä vuonna valittiin miss narttu! Kyllä tuomaristolla on maku perseessä, vai puhelinäänestykselläkö missiä valittiin. Huono valinta, ei pärjää maailmalla.
mielestäni ninni on kiva ja hyvä missi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514