Ei näyttänyt plussaa testi perjantai aamuna:( (vähän vääränlainen tuo mun nimimerkki..)Ajattelin tehdä huomenna uuden testin. Huomenna olisi edellisten kuukautisten alkamisesta 33päivää.
Vai pitäisiköhän vielä odottaa? Ärsyttävää tämä odottelu ku haluaisin niiiiin kovasti, että testi näyttäisi !! Onko kokemusta testistä nimeltä B-sure??
Kuinka pitkiä kiertoja teillä on ollut pillereiden ja tyhjennysvuodon jälkeen? Mulla oli kierto ennen pillereiden syönnin aloittamista 28-31päivää ja nyt siis menossa 32päivä..
Ei + ja jatkokysymys
:))
3
466
Vastaukset
- vielä......
itse odottelin kp 28 vielä viikon.eli plussasin sitten 35.päivänä,kun tein toisen testin.kyseisestä testistä ei ole kokemusta.eikä se haluamisesta se testi näytä plussaa,mutta jos rahaa on,voi testata vaik joka päivä;)
- :))
Laskeskelin tuossa just, että eihän mun (oletetusta) ovulaatiosta ole kuin vasta keskiviikkona kaksi viikkoa eli olisin todennäköisimmin tullut raskaaksi vasta silloin. Testit ei taida näyttää tulosta vielä aikoihin..??
- abc
testi näyttää kyllä 14päivää sen oviksen jälkeen..tai sitten tee vasta kun menkat on myöhässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735022Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1214727- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33338Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1253147- 352848
- 282787
- 402783
- 372762