Muillakin näyttää olla noita melu/kuumenemis ongelmia kannettaviensa kanssa. Mun AMILO L1300 kuumeni tosi rajusti ja puhallin huusi ihan täysillä jatkuvasti. Vein sen sitten huoltoon. Kuumeneminen hävisi, mutta melu pysyi ennallaan. Hermot tässä vaan menee, kun yrittää koulutöihin keskittyä ja kone huutaa samalla kuin pieni eläin. Tiedän, ettei tää kone oo mikään tykki, mutta silti..
Mutta ei taida olla tälle melulle mitään tehtävissä? vai mitä mieltä ootte?
AMILO L1300 huutaa, kuin pieni eläin!!
8
1902
Vastaukset
- first_hp_finn
...kun ostat vaikkapa uuden tuulettimen,jossa Db merkintä on mahd. pieni esim 21 desibeliä... Mitä pienempi merkintä, sitä hiljaisempi tuuletin...
Jos et osaa laittaa sen paikoilleen, joudut tietysti maksamaan työstä huoltoliikkeelle... Yks vaihtoehto,joka on ilmainenkin, tyytyyä kannettavasi meluisuuteen.
Onneksi mä ostin koneen, joka ei ylikuumene, eikä tuuletin huuda.. Noo tunnettua HP laatua...- hermot vaan menee
no sain tän koneen lahjaks, joten tähän ei päässy itte oikein vaikuttamaan. Mut tuuletin vaihdettiin huollossa, mutta tuntuu,et Db määrä on sama kuin ennenkin. Kehitin sellasen ratkasun, et musiikki vaan kovempaan, kuin tuuletin!
- first_hp_finn
hermot vaan menee kirjoitti:
no sain tän koneen lahjaks, joten tähän ei päässy itte oikein vaikuttamaan. Mut tuuletin vaihdettiin huollossa, mutta tuntuu,et Db määrä on sama kuin ennenkin. Kehitin sellasen ratkasun, et musiikki vaan kovempaan, kuin tuuletin!
...taitaa olla halvin ratkaisu kuunnella musaa kovempaa,mitä tuuletin päästää ääntä... Tuulettimetkaan eivät ole halvat,varsinkin alle 20Db:n tuulettimet maksaa....
- Kartsa
Osta kuulosuojaimet tai vaihda kannettavasi sellaiseen koneeseen, missä on AMD Turion 64 tai Pentium M-prosessori. Eivät melua tai paista kuten Celeron-prosessoreilla varustetut halpis-koneet. Ne maksavat hiukan enemmän, koska ovat varta vasten kannettaviin suunniteltuja prosessoreita. Niissä on myös muita parannuksia, mitkä antavat vastinetta hinnalle.
- Hermot vaan menee
jos vaan opiskelijabudjetista olis varaa siihen :D mut kai mä tähän meluun tyydyn. musiikki vaan täysille.
- tarrat...
Hermot vaan menee kirjoitti:
jos vaan opiskelijabudjetista olis varaa siihen :D mut kai mä tähän meluun tyydyn. musiikki vaan täysille.
koneesi tassujen alle. Laite nousee muutaman millin ja ainakin minulla puhaltelut laimenivat huomattavasti. Onko läppärissäsi silent mode- toiminto, jolla puhaltelu puolittuu?
- XpAmilo
Mikähän siinä sitten pitää ääntä? Milloinkahan oma Amiloni L1300-S alkaa huutamaan kuin pieni eläin. Minusta tätä nykyistä ääntä voisi verrata kärpäsen surinaksi, dB:t lienevät samaa luokkaa. Tuuletin kyllä käy melkein aina. Olisikohan siellä jokin oikea vikakin.
Taidat keskittyä kehittämääsi ongelmaan joka alkaa häiritä...alkaa HÄIRITÄ...ALKAA HÄIRITÄ! - sami_____
etpä oo ainoa jolla on kyseisen koneen kanssa tuo ongelma. Itsellä kans tuuletin päällä jatkuvasti :/
aiheesta on viestiketju myös http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/450485
ja muuallakin keskustelua.. jos tähän löytyis joku ratkaisu niin olisin iloinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910