MOVE:n sopimus?

sivusta seuraaja

Olisi mielenkiintoista nähdä ne sopimukset mitä aloittava MOVE-myyjä allekirjoittaa. Onko kellään mahdollista antaa linkkiä näihin sopimuksiin.

Miksei näitä sopimuksia voi vapaasti nähdä Move:n kotisivuilta? Eikä myyjäksi voi edes ryhtyä ilman jotain ID-koodia. Antakaa joku ID-numero mulle jolla voin nähdä noi sopimusehdot.

11

1790

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursis
      • sivusta seuraaja

Kiitos linkeistä muttei niistäkään löytynyt itse sopimusta. Ilmeisesti sen olisi pitänyt löytyä linkin "Move asiakirjoja (nim. meatball)" takaa, mutta linkki ei toiminut.

Ilmeisesti näitä sopimuksia ei helposti löydäkkään, mikä sinänsä lisää ihmetystä. Joku "movettaja" voisi laittaa linkin sivuille mistä kyseiset dokumentit löytyy tai muuten kertoa miten niihin pääsee käsiksi.

• Pasi
        sivusta seuraaja kirjoitti:

Kiitos linkeistä muttei niistäkään löytynyt itse sopimusta. Ilmeisesti sen olisi pitänyt löytyä linkin "Move asiakirjoja (nim. meatball)" takaa, mutta linkki ei toiminut.

Ilmeisesti näitä sopimuksia ei helposti löydäkkään, mikä sinänsä lisää ihmetystä. Joku "movettaja" voisi laittaa linkin sivuille mistä kyseiset dokumentit löytyy tai muuten kertoa miten niihin pääsee käsiksi.

vähän hidas mutta löyty tuon linkin takaa
        kokeile meatball.land.ru

• hähtäh
        Pasi kirjoitti:

vähän hidas mutta löyty tuon linkin takaa
        kokeile meatball.land.ru

Tällanen litanja vaan tulee:

Move 2005
        Asiakashankintaprovisio.pdf
        Edustajasopimus.pdf
        Edustussopimuksenyleisetehdot.pdf
        Provisiot.pdf
        move_provisiot.pdf

Move 2006
        asiakashankintaprovisiot010206.pdf
        palkkiojarjestelma010206.pdf
        provisiopisteet_19.1.2006.pd

Pitäiskö noi olla linkkejä. Ei mulla ainakaan näy eikä toimi nuo linkkeinä. Vai miten ne saa näkyviin?

• Pasi
        hähtäh kirjoitti:

Tällanen litanja vaan tulee:

Move 2005
        Asiakashankintaprovisio.pdf
        Edustajasopimus.pdf
        Edustussopimuksenyleisetehdot.pdf
        Provisiot.pdf
        move_provisiot.pdf

Move 2006
        asiakashankintaprovisiot010206.pdf
        palkkiojarjestelma010206.pdf
        provisiopisteet_19.1.2006.pd

Pitäiskö noi olla linkkejä. Ei mulla ainakaan näy eikä toimi nuo linkkeinä. Vai miten ne saa näkyviin?

no yllättävän vaikeeta, hemmetti. kokeiles tätä
        http://meatball.land.ru/asiakashankintaprovisiot010206.pdf
        näyttäs olevan ihan suoraan noita tiedostonimiä noi linkit, eli copypastaa se nimi sen meatball.land.ru:n jälkeen

• sivusta seuraaja
        Pasi kirjoitti:

näyttäs olevan ihan suoraan noita tiedostonimiä noi linkit, eli copypastaa se nimi sen meatball.land.ru:n jälkeen

Kiitos. Toimii, mutta hitaasti. Taitaa tulla tallennettua noi dokumentit ihan kotikoneelle siltä varalta että noi jotenkin salaperäisesti häviäisivät tuolta serveriltä...

• sivusta seuraaja
        Pasi kirjoitti:

Vielä kun pääsis näkemään ton korvausjärjestelmän dokumentit joihin viitataan yleisissä sopimusehdoissa. Vai tarkoitetaanko niillä noita provisio-dokumentteja?

• mursis
        sivusta seuraaja kirjoitti:

Vielä kun pääsis näkemään ton korvausjärjestelmän dokumentit joihin viitataan yleisissä sopimusehdoissa. Vai tarkoitetaanko niillä noita provisio-dokumentteja?

Kyllä siinä viitataan juuri näihin samoihin taulukoihin. Selvityksen Moven järjestelmästä, kirjoituksen sopimusehdoista jne. löydät osoitteesta:

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/tyypillinen/index.htm

• ssppk

molla on verkostoa n 140 vaikka en ole movettaja syksyllä oliemme keskustelleet movesta apu laittoi minut varaukseen ja nytten hiillostaa lähtemään mukaan mutta ei ole pystynyt vastaamaan minun esittämään kysymyksiin en tiiä kuinka paljon on samankaltaisia ns edustajia jotka eivät ole maksaneet 999 minunkin alla on

• opettavaista

Allekirjoitettuani sopimuksen En saanut siitä kopiota itselleni itsestäänselvyytenä kuten pitäisi tehdä. Tällöin en tullut asiaa ajateltua. Minulle myöskin sanottiin, että allekirjoitetut sopimukset näkyvät extranetissä, mutta eivätpä näkyneetkään ja kun pyysin saada kopiota sopimuksestani, minulta kysyttiin ensinnäkin: MIKSI haluan sopimuksen? Ei minun tarvitse esittää syytä. Sanoin vain, että haluan sen, onko ongelmia?
      Sanottiin vain, että katsotaan, mitä voidaan tehdä, jos sopimusta ei ole jo toimitettu Turkuun pääkonttoriin, se toimitetaan minulle.

Eikä ole sopimusta kuulunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe