RUMIN VOITTI MITEN????

PIA

VOI KAUHISTUS MIKÄ KOTKA!!! VIROSTA NOITA LÖYTYY LISÄÄ, JOTAIN RAJAA TUOMAREILLEKIN KETÄ VALITSEE SUOMEA EDUSTAMAAN!!! HYI-HYI!!! SINI ON IHANA!!!

15

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkanen1

Näin on näreeet!!! Hyyi!!

• Susanna

Koko olemus ja ulkonäkö huokuu viron ilotyttöä. Ensimmäisenä kun näin tämän naisen piti katsoa toistamiseen koska ei todellakaan sovi edustamaan suomea mihinkään päin maata tai ulkomaille. TUOMARIT VAIHTOON ALUSTAPITÄEN!!! UUDISTAKAA MISS SUOMI KISAT!! Tämänvuotinen taso oli todella syvältä. Tällainen kuva suomesta ja suomen naiskauneudesta ulkomaille.JESJES!!!

• jälleen
        Susanna kirjoitti:

Koko olemus ja ulkonäkö huokuu viron ilotyttöä. Ensimmäisenä kun näin tämän naisen piti katsoa toistamiseen koska ei todellakaan sovi edustamaan suomea mihinkään päin maata tai ulkomaille. TUOMARIT VAIHTOON ALUSTAPITÄEN!!! UUDISTAKAA MISS SUOMI KISAT!! Tämänvuotinen taso oli todella syvältä. Tällainen kuva suomesta ja suomen naiskauneudesta ulkomaille.JESJES!!!

virolaiset naiset 10 kertaa kauniinmpia kuin suomalaiset..ninni on kyllä nätti missi, muuta ei voi sanoa. muuten suominaiset on aika huonoa tasoa.

• sasas

OIKEESTI SE NINNI EI OLLU YHTÄÄN KAUNIS JA TOI .....MUT SEN NAAMAKI OLI SELLANE TÖRÖTTÄJÄ JA EI SE OLLU MISSIN ARVONEN!!!!!!!!!!

• mielipide.

No jopas jopas...Ompas täällä tulisia ihmisiä arvostelemassa! Oikea nainen voitti missikisan.

• Nimetön

Siis tuo on aivan oikein! Ninni näyttää ihan virolaiselta! Sini niiden olisi pitänyt valita! Sini sentään on suomalaisen näköinen ja luonnollisin kaikista! Mutta tuo kotka, aaargh! Kamalaa! Ninnin olisi pitänyt pudota jo alkukarsinnoissa pois.....

• tuota

olet mieltä et näytti virolaiselta..sitä suuremmal syyllä parempi että voitti. ninni on kaunis tyttö. sitä paitsi slaavilaiset naiset (siis venäliäiset ja virolaiset) voittavat suomalaiset mitensattuu mennentullen.

• No sittenhän me
        tuota kirjoitti:

olet mieltä et näytti virolaiselta..sitä suuremmal syyllä parempi että voitti. ninni on kaunis tyttö. sitä paitsi slaavilaiset naiset (siis venäliäiset ja virolaiset) voittavat suomalaiset mitensattuu mennentullen.

suomalaisetkin ollaan slaavilaisia, jos kerran virolaisetkin, koska virolaiset ovat suomalaisten läheisimpiä sukukansoja.

Kannattais ehkä ottaa vähän asioista selvää...

• KERTOIVAT,

ETTÄ NINNIN VOITTO OLI TAIVAISIIN KIRJOITETTU!
      KAUNIS JA HYVÄAURAINEN. VOITTAJILLA OLI PARAS ENERGIA YMPÄRILLÄ. KAIKILLA KOLMELLA SIIS.

• Papu

Itse en seurannut koko missikisoja, musta ne on vaan niin älyttömiä jotka sitä kattoo ja siihen osallistuu. Kaikki samanlaisia kuikeloita :) Kauneus ei oo tärkeintä maailmassa! (Mun ja mun kaveriporukan ja mun työpaikan ja mun pihalaisten mielipide ja tietenkin myös mun) Joten se oli pelkkä mielipide!

• löytyy lisää"?

Mikäs helvetin rasisti sinä olet? Virolaisissa naisissa ei ole mitään vikaa, päin vastoin, usein paljon suomalaisia kauniimpia. Ainakin takuulla kauniimpia kuin tämä kirveellä veistetty kelkkanokka josta nyt tehtiin Suomen missi.

• arvostelija

Kateus ja katkeruus on kamalaa.

• Nimetön

Ihmettelen miten se numero yksi valitaan moneen kisaan (nimi ei jäänyt mieleen), se on kai pärjännyt Suomen neito tms. jutussa. Ihme pallinaama.

• Häntä hävettää

varmasti todella lukea näitä rasistisia viestejä. Sukulaisiamme virolaisia vastaan Sinillä ei varmasti ole mitään.

• TUULIA

SINILLÄ EI OLE MITÄÄN HÄVETTÄVÄÄ AINAKAAN ITSESSÄÄN.PÄINVASTOIN ON MUILLE NUORILLE HYVÄ ESIMERKKI KÄYTÖKSESTÄÄN... YMS. NIIN, EI HÄN KYLLÄ VARMAAN HAUKU ITÄNAAPURINKAAN TYTTÖJÄ SAATI SITTEN MUITA KILPAKUMPPANEITAAN, FIKSU KAIKINPUOLIN TÄMÄ SINI.KAUNIS JA ÄLYKÄS.NINNISTÄ EI IKÄVÄ KYLLÄ VOI SANOO SAMAA MISTÄÄN KOHTAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4709
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4421
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      74
      3882
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3797
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2835
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2608
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2512
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2489
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2479
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2354
    Aihe