Sain perjantain ja lauantain välisenä yönä keskenmenon ;(
Vatsakivut edelleen voimakkaat, kaksi Panadolia menee kerralla. Vuotoakin on edelleen, vielä tulee verisiä hyytymiä ja vuodon määrä vastaa kuukautisvuotoa. Koska sikiö on tullut ulos, on ultra vasta viikon kuluttua. Miten pitkään kivut yleensä jatkuvat ja kuinka voimakkaina? Entä vuoto?
Kivut km:n jälkeen
9
11121
Vastaukset
- ???
Itselläni oli hädintuskin kipuja lainkaan - pientä särkyä alavatsassa km:n ensimmäisenä päivänä. Sen sijaan vuotoa jatkui aina kokonaista kuusi viikkoa.
- ...
Mulla keskeytynyt keskenmeno, joka siis suoritettiin loppuun lääkkeillä.
Kipuja tuskin lainkaan, mutta vuotoa ollut enemmän tai vähemmän nyt neljä viikkoa... - murheellinen
... kirjoitti:
Mulla keskeytynyt keskenmeno, joka siis suoritettiin loppuun lääkkeillä.
Kipuja tuskin lainkaan, mutta vuotoa ollut enemmän tai vähemmän nyt neljä viikkoa...Minulla todettiin eilen 11 viikolla keskenmeno, olo vielä todella surkea. Verenvuoto on lisääntynyt ja vatsakivut, muistuttaa todella kovia menkkakipuja. Toivonmukaan kivut ja vuoto ei kestä kuutta viikkoa. Oliko sinulla uusintatarkastus tuon keskenmenon jälkeen n. viikon päästä, minulla sellainen ensi maanantaina.
- ...
murheellinen kirjoitti:
Minulla todettiin eilen 11 viikolla keskenmeno, olo vielä todella surkea. Verenvuoto on lisääntynyt ja vatsakivut, muistuttaa todella kovia menkkakipuja. Toivonmukaan kivut ja vuoto ei kestä kuutta viikkoa. Oliko sinulla uusintatarkastus tuon keskenmenon jälkeen n. viikon päästä, minulla sellainen ensi maanantaina.
Mulla jälkitarkastus vasta tällä viikolla eli lääkärissä annettiin ohjeeksi 4-6 viikkoa keskeytyksen aloittamisesta, mullahan oli siis keskeytynyt keskenmeno, joka "hoidettiin" lääkkeellisellä tyhjennyksellä.
- murheellinen
... kirjoitti:
Mulla jälkitarkastus vasta tällä viikolla eli lääkärissä annettiin ohjeeksi 4-6 viikkoa keskeytyksen aloittamisesta, mullahan oli siis keskeytynyt keskenmeno, joka "hoidettiin" lääkkeellisellä tyhjennyksellä.
Hei,
Tuntuu että lähes kaikilla on ollut ns. lääkinnällinen hoito tai sitten kaavinta. Onkos kellään muulla kokemusta luonnonmukaisesta tyhjennyksestä vai onko tämä vaan Espoon säästökuurin syytä? Eilen kivut yltyivät illalla ja muistuttivat supistuksia, verta tuli tosi paljon. Aamulla pnttööm tippui jotain isompaa mutta vedin vaan hätäpäissäni nopeasti vessan. Nyt olo taas lähes normaali eli toivonmukaan luonto sitten hoiti homman.... - ***
murheellinen kirjoitti:
Hei,
Tuntuu että lähes kaikilla on ollut ns. lääkinnällinen hoito tai sitten kaavinta. Onkos kellään muulla kokemusta luonnonmukaisesta tyhjennyksestä vai onko tämä vaan Espoon säästökuurin syytä? Eilen kivut yltyivät illalla ja muistuttivat supistuksia, verta tuli tosi paljon. Aamulla pnttööm tippui jotain isompaa mutta vedin vaan hätäpäissäni nopeasti vessan. Nyt olo taas lähes normaali eli toivonmukaan luonto sitten hoiti homman....Mulla ei ollut lääkinnällistä hoitoa eikä kaavintaa. Kotona olen saanut vuotaa. Nyt on pahin vuoto hellittänyt, mutta alkoi kamala huimaus ja aamuisin naama on valkea kuin lakana.
Vuotoa piisasi 9 päivää ja tietenki anemiaa pukkaa :(
Jälkitarkastus on ensi tiistaina. Saa nähdä onko kohtu tyhjentynyt täysin vai joudunko vielä kaavintaan. - ...
*** kirjoitti:
Mulla ei ollut lääkinnällistä hoitoa eikä kaavintaa. Kotona olen saanut vuotaa. Nyt on pahin vuoto hellittänyt, mutta alkoi kamala huimaus ja aamuisin naama on valkea kuin lakana.
Vuotoa piisasi 9 päivää ja tietenki anemiaa pukkaa :(
Jälkitarkastus on ensi tiistaina. Saa nähdä onko kohtu tyhjentynyt täysin vai joudunko vielä kaavintaan.Kun olin 6 viikolla sain keskenmenon. Toisena vuotopäivänä menin päivystykseen,kipujen ilmaantuessa,siellä tehtiin välittömästi ultra. Lääkäri sanoi,ettei kohtuun ole jäänteitä jäänyt,joten ei kaavintaa tarvita. Kaksi viikkoa kuitenkin juoksin verikokeissa miltei joka toinen päivä raskaushormonin tarkkailussa. Kun hormonitaso oli alle 2% sanottiin,että asian voi unohtaa mielestä ja jälkitarkastuksia ei tarvita.
- Maijuli
vuotoa on nyt ollut 2,5 viikkoa (alkuraskauden keskenmeno). Välillä vuoto oli tosi kovaa. Silloin puolessa tunnissa side oli niin täynnä, että housut oli jo veressä. Nyt vastaa tavallista kuukautisvuotoa. Minulla oli eilen ultra ja koska kaikki ei ollut tullut vielä ulos odotetaan taas kaksi viikkoa, jolloin on seuraava ultra. Eli ei lääkkeitä tai kaavintaa ole tarjottu. En oikein tiedä olisiko niitä pitänyt vaatia vai onko näin parempi, että tapahtuu luonnollisesti.
- ---
heippa! minulla vuotoa kesti noin 10 päivää km jälkeen..ja koko ajan on sattunut mahaan,välillä vihlonut toiselta puolelta ja välillä joka puolelta.(ei mitenkään kauheen kovaa kipua,välillä vähän voimakkampia "kouristuksia") ultran mukaan kohtu on kokonaan tyhjentynyt eikä merkkejä kohdunulkoisesta.jälkitarkastuksessa en ole vielä käynyt. minkälaiset kivut on normaaleja,vai onko normaalia että vuodon jälkeen koskee ja vihloo? kiitti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841