Paha paha! Yksinhuoltaja isä

ísä

Tässä kertomus mun elämästä,30 vuotta ollessani.
Olin seurustellut jo 3vuotta yhden tytön kanssa ja muutimme (olin 30v.) yhteen, omakotitaloon.
Haluttiin sitten molemmat lapsia ja hankittiin kanssa. 9kk. jälkeen meille syntyi ihanat kaksoset, Inka ja Iiro. Ei oltu lasten teko ja syntymä jälkeen harrastettu seksiä ollenkaan.
Ja 5kk. päästä lapsien syntymästä puoliso ehdotti seksiä. No, ei muutakun sänkyyn!
Aamulla kun heräsin kaksosten itkuun. Tietenkin kiiruhdin heti heidän huoneeseensa, päästämään heitä pois pinna sängystä. (huone ihan vieressä)
Menin sitten keittiöön,vauvat sulissäni. En löytänyt puolisoani mistään. Tutkin koko talon!
Yritin soittaa hänen kännykkäänsä, mutta ei vastattu. (se pisti varatuksi) Olen nyt yksin huoltaja isä ja nyt 37 vuotias. Olen asunut vähän aikaa jo uuden naisen kanssa. Mutta lasten äidistä en ole kuullut mitään!
En näinä seitsemänä vuonna kertaakaan!!
Iiro ja Inka ovat nyt 7vuotta ja oikein onnellisia! Menin vousi sitten naimisiinkin!

10

2036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei

miten on mahdollista ettet tiedä mitään siitä mihin hän katosi?
      eikö hänellä ole ystäviä,sukulaisia,tuttuja jotka ois tienny kertoo jotain...
      yrititkö etsiä häntä?
      jättikö mitään viestiä?
      ei siis millään pahalla mutta kuullostaa oudolta että hän ois voinu noin vaan kadota ku tuhka tuuleen?
      ja tietenkin mahtava juttu että jaksat kaksosten kanssa!

• pistää miettiimään

Kuulostaa aika julmalta! Itselleni tuli mieleen, että onko juuri tosi ettei ihmisellä ole kanttia kertoa mitä tuntee ja ajattelee. Järkyttävää tuollainen! Sitähän voi ajatella vaikka mitä? Teitkö aikoinaan katoamisilmoituksen tai jotain? Itse olisin varmaan pelännyt pahinta!

• Nimetön

tuota en voi uskoa. Etkö ole ollut missään tekemisissä lasten äidin sukulaisten kanssa, eivätkö he ole ottaneet yhteyttä, eikö kukaan ole sanonut mitään. Eikö lasten isovanhemmat ole jutelleet mitään sinun kanssasi lapsensa katoamisesta??
      Anteeksi vaan, mutta en oikein voi uskoa, että tuo olisi koko totuus.En voi.

• komerosta

ja roskiksen takaa?????

• Ärrimurri

Olet asunut jonkin aikaa uuden naisen kanssa. Niin, ja menit vuosi sitten naimisiinkin.

Äidistäkö ei ole kuulunut mitään vaikka elatukset ym. on täytynyt sopia. Ja katoamisilmoitusta ei tienkään ole tehty. Eikä kukaan sukulainenkaan tiedä mitään.

Älä viitsi lähettää satuja palstalle.

• meitä on moneksi..

setäni vaimo häipyi 15v sitten, jätti likan 10kk ikäisenä hoitoon ja tosiaan häipyi....
        isä oli reissuhommissa ja hälytettiin hakemaan likka,sen koommin ei äiti ole ollut tekemisissä..ehkäpä alkuperäinenkin tarkoitti tälläistä.....ei äiti ole hävinnyt kokonaan vain näiden elämästä...

• Läheltä

Kahta tositarinaa: toinen äiti häipyi mielenterveysongelmien takia ja jätti lapsen isälle, toinen äiti häipyi huumeongelmien takia ja jätti lapsen isälle. Tosin isällä on ollut myös taipumusta perheväkivaltaan...

• yksinhuoltaja isä

Ex-vaimoa yritin todellakin etsiä! (Poliisikin etsi..)Sukulaisia ei oo! (Paitsi veli juoppo)

• sua
        Läheltä kirjoitti:

Kahta tositarinaa: toinen äiti häipyi mielenterveysongelmien takia ja jätti lapsen isälle, toinen äiti häipyi huumeongelmien takia ja jätti lapsen isälle. Tosin isällä on ollut myös taipumusta perheväkivaltaan...

Kamalaa, mulle kävi just samoin! Sukulaisia oli, mutta ne ei tienneet mitään.Poliisitkin etsi, ja kaikkee!!!
        Äiti katosi noin vain!

• vitumainen

tilanne! mun muijalla 35v sitten kävi samoin kun oli vauva niin äiti karkas ja näki seuraavan kerran 25v päästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe