ANTTI HURMAA VANHEMMATKIN

mrs 32

Se on kyllä sillä lailla että Antissa on vetovoimaa myös meihin vanhempiin naisiin.ite olen 32 ja täytyy sanoa ettei sitten Dingo aikojen jälkeen mikään ole multa vienyt jalkoja alta.(paitsi oma mies)Antissa on kaikkea mitä hyvältä artistilta voi toivoa:osaa laulaa,tanssia ja viihdyttää ja onhan sitä komeuttakin:)kaikki se p...a mitä Antista kirjoitellaan on ainoastaan kateutta..ja se tulee sieltä poikien/nuorten miesten suusta,koska ei kestetä sitä että tyttö/naisystävien huomio kiinnittyy paljon Anttiin...come on ketäs te sit kuolaatte?ei kai naisetkaan ala haukkua Britneytä,Kylietä tai Beyoncea lesboksi ynnämuuksi vain koska TE silmät tapillan niitä katotte telkasta..tai jos kuuntelette näiden musaa. se on se miehen pieni ego joka kärsii vähänkin jos katse kääntyy muualle.itse olen käynyt Antin keikoilla ja ne ovat ihan uskomattoman hyviä ja aion vastaisuudessakin käydä.kaikki jotka ovat keikoilla olleet tietävät mistä puhun :)siitä sitten onko Antti seksuaaliselta mieltymykseltään mikä tahansa EI KUULU muille kuin hänelle itselleen.mua ei edes kiinnosta se tai edes se seukkaako hän vai ei.olen ainoastaan fani musan takia joka on loistavaa.jokaisella ihmisellä on oma yksityisyys oli sitten julkkis tai ei.ja kaikki juorulehdet on ihan joutavia,sielä ei muuta kuin repostella toisten elämällä kehittämällä juttuja.on kai sitä maailmassa paljon tärkeämpiä asioita kuin se että missä kukakin oli,kenen kanssa,mitä teki,millaset kuteet päällä vai oliko ollenkaan.mihin tää maailma on menossa kun ihmiset haluaa vain nauttia siitä kun ihmisiä seurataan 24/7 ilman minkäänlaista häpyä ja puhutaan isoksi osaksi p...aa.Mutta kaikille Antin todellisille faneille terkut ja ootellaan taas että päästään keikoille nauttimaan hyvästä viihteestä!

22

1563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellä

      Jälleen yksi kirjoitus mikä todellakin pysäyttää.

      On järkyttävää, että on olemassa aikuisia ihmisiä joiden ajatusmaailma on avauksen kirjoittajan tasolla. Hanki apua,

      ystävällisesti
      Mikko

      • SULLE

        VAIKEUTTA HYVÄKSYÄ SE,ETTÄ IHMISILLÄ ON ERILAINEN MUSIIKKIMAKU KUIN SINULLA ITSELLÄSI?SUVAITSEVAISUUTTA PIKKU PEKKA,SUVAITSEVAISUUTTA!


      • mrs 32

        Tais kolahtaa Mikolla pahasti itsetuntoon vai?


      • mrs 32
        SULLE kirjoitti:

        VAIKEUTTA HYVÄKSYÄ SE,ETTÄ IHMISILLÄ ON ERILAINEN MUSIIKKIMAKU KUIN SINULLA ITSELLÄSI?SUVAITSEVAISUUTTA PIKKU PEKKA,SUVAITSEVAISUUTTA!

        Osaatko sä lukea lainkaan? mä en ole moittinut kenenkään musamakua täälä.eiköhän se ole päinvastoin teillä jotka olette Antti -vihaajia.harva se kerta saa lukea jos jotakin paskaa..jos kyseisen artistin musa ei kiinnosta tai henkilö etoo niin onko se nyt oikein fiksua alkaa julkisesti ilmaisemaan mielipidettään.on paljon sellaisia bändejä jotka on suorastaan aavikolta,mutta ei tulis mieleenkään lähteä niitä haukkumaan tälläsillä palstoilla saatika sit muutenkaan,pidän mielipiteeni omana tietonani...ei edes kiinnosta kommentoida.MUTTA KUTEN KAIKKI VÄHÄNKIN FIKSUT ON HUOMANNUT YHDEN ASIAN:kyllä nää potaskan jauhajat on kuitenkin kiinnostuneita kyseisen herran asioista,kun pitää OIKEEN HAKEUTUA fani sivuille,tälle sivulle ja muille sivuille,jossa on vain Antista keskustelua.ja LUETAAN INNOLLA KAIKKI JUORUT JA MUUT JUTUT BIISIEN SANOJA MYÖTEN,ja sitten tullaan haasteleen,jotta saadaan riitoja aikaan.Jos ei oikeasti ole kiinnostunut niin ei edes viitsi nähdä vaivaa.Suvaitsevaisuutta mulla on ja musamaku on todella laaja,kuten Linkin Park,Bon Jovi,Madonna,Samuli Edelmann,Anastacia jne.Kysymys kuuluu?Kenellä ei ole suvaitsevaisuutta? Sillä joka vihaa Tuiskua,eikä anna muiden nauttia siitä musasta?Vaiko sillä joka sattuu nyt pitämään Tuiskun musasta ja kaikesta muustakin ehkä ja antaa muiden ihmisten fanittaa vaikka pirua jos haluaa?
        Alkuperäisen tekstin tarkotus oli ihmetellä sitä saako muut artistit osakseen näin paljon huonoa huomiota tai että miksi se kulminoituu juuri tähän yhteen?


      • ET ITSE
        mrs 32 kirjoitti:

        Osaatko sä lukea lainkaan? mä en ole moittinut kenenkään musamakua täälä.eiköhän se ole päinvastoin teillä jotka olette Antti -vihaajia.harva se kerta saa lukea jos jotakin paskaa..jos kyseisen artistin musa ei kiinnosta tai henkilö etoo niin onko se nyt oikein fiksua alkaa julkisesti ilmaisemaan mielipidettään.on paljon sellaisia bändejä jotka on suorastaan aavikolta,mutta ei tulis mieleenkään lähteä niitä haukkumaan tälläsillä palstoilla saatika sit muutenkaan,pidän mielipiteeni omana tietonani...ei edes kiinnosta kommentoida.MUTTA KUTEN KAIKKI VÄHÄNKIN FIKSUT ON HUOMANNUT YHDEN ASIAN:kyllä nää potaskan jauhajat on kuitenkin kiinnostuneita kyseisen herran asioista,kun pitää OIKEEN HAKEUTUA fani sivuille,tälle sivulle ja muille sivuille,jossa on vain Antista keskustelua.ja LUETAAN INNOLLA KAIKKI JUORUT JA MUUT JUTUT BIISIEN SANOJA MYÖTEN,ja sitten tullaan haasteleen,jotta saadaan riitoja aikaan.Jos ei oikeasti ole kiinnostunut niin ei edes viitsi nähdä vaivaa.Suvaitsevaisuutta mulla on ja musamaku on todella laaja,kuten Linkin Park,Bon Jovi,Madonna,Samuli Edelmann,Anastacia jne.Kysymys kuuluu?Kenellä ei ole suvaitsevaisuutta? Sillä joka vihaa Tuiskua,eikä anna muiden nauttia siitä musasta?Vaiko sillä joka sattuu nyt pitämään Tuiskun musasta ja kaikesta muustakin ehkä ja antaa muiden ihmisten fanittaa vaikka pirua jos haluaa?
        Alkuperäisen tekstin tarkotus oli ihmetellä sitä saako muut artistit osakseen näin paljon huonoa huomiota tai että miksi se kulminoituu juuri tähän yhteen?

        OSANNUT LUKEA.MUSAMAKU KYSYMYS OLI TARKOITETTU MIKOLLE EIKÄ ALOITTAJALLE.


      • Antista paljon.
        mrs 32 kirjoitti:

        Osaatko sä lukea lainkaan? mä en ole moittinut kenenkään musamakua täälä.eiköhän se ole päinvastoin teillä jotka olette Antti -vihaajia.harva se kerta saa lukea jos jotakin paskaa..jos kyseisen artistin musa ei kiinnosta tai henkilö etoo niin onko se nyt oikein fiksua alkaa julkisesti ilmaisemaan mielipidettään.on paljon sellaisia bändejä jotka on suorastaan aavikolta,mutta ei tulis mieleenkään lähteä niitä haukkumaan tälläsillä palstoilla saatika sit muutenkaan,pidän mielipiteeni omana tietonani...ei edes kiinnosta kommentoida.MUTTA KUTEN KAIKKI VÄHÄNKIN FIKSUT ON HUOMANNUT YHDEN ASIAN:kyllä nää potaskan jauhajat on kuitenkin kiinnostuneita kyseisen herran asioista,kun pitää OIKEEN HAKEUTUA fani sivuille,tälle sivulle ja muille sivuille,jossa on vain Antista keskustelua.ja LUETAAN INNOLLA KAIKKI JUORUT JA MUUT JUTUT BIISIEN SANOJA MYÖTEN,ja sitten tullaan haasteleen,jotta saadaan riitoja aikaan.Jos ei oikeasti ole kiinnostunut niin ei edes viitsi nähdä vaivaa.Suvaitsevaisuutta mulla on ja musamaku on todella laaja,kuten Linkin Park,Bon Jovi,Madonna,Samuli Edelmann,Anastacia jne.Kysymys kuuluu?Kenellä ei ole suvaitsevaisuutta? Sillä joka vihaa Tuiskua,eikä anna muiden nauttia siitä musasta?Vaiko sillä joka sattuu nyt pitämään Tuiskun musasta ja kaikesta muustakin ehkä ja antaa muiden ihmisten fanittaa vaikka pirua jos haluaa?
        Alkuperäisen tekstin tarkotus oli ihmetellä sitä saako muut artistit osakseen näin paljon huonoa huomiota tai että miksi se kulminoituu juuri tähän yhteen?

        Tuolla aijemmin jo kerroin olleeni aikoinaan kova Dingo fani.Ostin muuten tuossa äskettäin Dingon levyn,vanhan sellaisen,jossa on mm."Nahkatakkinen tyttö" ja "Autiotalo",kyllä ne vieläkin hyviltä kuulostavat.
        Mutta joo...On varmasti paljon syitä miksi juuri Antista ei pidetä.Monen mielestä nää Idols formaatti jutut ei ole oikea tapa tulla musabisnekseen.Mitä paremmin pärjäät ja menestyt,sitä enemmin sinulla on vihamiehiä.
        Yritetään elää sovussa,kunnioittaa toisiamme ja toistemme mielipiteitä.Suvaitevaisuus on hyvä piirre ihmisessä.


    • kirjoitit

      ja minäkin pidän kovasti Antin musiikista ja hänen persoonastaan.Olen itsekin elänyt Dingo ajan ja ollut kova fani.Antti on kyllä jotain ainutlaatuista!

      • linjoilla...

        Itsekin yli 40-v. nainen tykkään kovasti Antin persoonasta, musiikista ym. Pitkästä aikaa jotain piristystä muutoin niiiiiin tylsään musamaailmaan. Antilla on homma hanskassa ja esiintyminen on elävää ja mukaansatempaavaa. Kyllä kelpaa katsella ja kuunnella. Antissa on vetovoimaa vaikka muille jakaa. Ja se lauluääni on ihanan persoonallinen ja kaunis. Antti on luotu esiintymään ja viihdyttämään, joten toivotaan Antille pitkää uraa musiikin parissa.


      • mrs32

        sinäpäs sen sanoit,ANTTI ON TODELLA AINUTLAATUINEN.toivon että hänen uransa jatkuu vielä pitkään,koska hänestä näkee sen että nauttii ja rakastaa työtään.olisi siinä mennyt nuorimies hukkaan siwan kassalla :)


      • minäkin..
        linjoilla... kirjoitti:

        Itsekin yli 40-v. nainen tykkään kovasti Antin persoonasta, musiikista ym. Pitkästä aikaa jotain piristystä muutoin niiiiiin tylsään musamaailmaan. Antilla on homma hanskassa ja esiintyminen on elävää ja mukaansatempaavaa. Kyllä kelpaa katsella ja kuunnella. Antissa on vetovoimaa vaikka muille jakaa. Ja se lauluääni on ihanan persoonallinen ja kaunis. Antti on luotu esiintymään ja viihdyttämään, joten toivotaan Antille pitkää uraa musiikin parissa.

        Minäpä olen 88-vuotias mummo ja uneksin joka ilta Antista. Voi että kun saisi Anttia panna!!!!!!!!!


      • kyllä
        mrs32 kirjoitti:

        sinäpäs sen sanoit,ANTTI ON TODELLA AINUTLAATUINEN.toivon että hänen uransa jatkuu vielä pitkään,koska hänestä näkee sen että nauttii ja rakastaa työtään.olisi siinä mennyt nuorimies hukkaan siwan kassalla :)

        täällä tytär 19v. ja emo 41v. on samaa mieltä.


      • Sä olet
        kyllä kirjoitti:

        täällä tytär 19v. ja emo 41v. on samaa mieltä.

        todellisuudessa luultavasti kuitenkin tyttö 11 v.


      • jepbbe
        Sä olet kirjoitti:

        todellisuudessa luultavasti kuitenkin tyttö 11 v.

        naurettavaa että antti tuisku palstalla puhutaan musiikista.. eiköhän se jo kerro teidän tietämyksen musiikista jos kuuntelette peräruiskua.. HUH HUH


    • hana

      Jos 32 olisit,et kyllä suomi24ssä kommentoisi. Ei sua kiinnostais täällä puolustella Anttia! Suomi24 vilisee pelkkiä teinejä,ja niitä nuorempia. Etkö jo antais olla...?

      • ...

        ei kukaan teini osaa kirjoittaa noin älykkään kuuloista tekstiä. itse en ole antin suurin fani, ja juuri tämä idols-ja popstars-bisnes on väärin niitä kohtaan jotka ovalla työllä tekevät musiikkia. idolssissa on se periaate että voittaja on yhden vuoden suosittu sitten hankitaan toinen tilalle ja kukaan ei muista edellistä.
        mutta antaa kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien kuunnella semmoista kun itse tykkäävät ja mikä korvaan kuulostaa hyvältä =)


      • uuj
        ... kirjoitti:

        ei kukaan teini osaa kirjoittaa noin älykkään kuuloista tekstiä. itse en ole antin suurin fani, ja juuri tämä idols-ja popstars-bisnes on väärin niitä kohtaan jotka ovalla työllä tekevät musiikkia. idolssissa on se periaate että voittaja on yhden vuoden suosittu sitten hankitaan toinen tilalle ja kukaan ei muista edellistä.
        mutta antaa kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien kuunnella semmoista kun itse tykkäävät ja mikä korvaan kuulostaa hyvältä =)

        "ei kukaan teini osaa kirjoittaa noin älykkään kuuloista tekstiä."


        Teini-ikä loppuu siis alle 16-vuotiaana. Teksti ei suinkaan ollut älykästä vaan helvetinmoista paskaa. Kaikki jotka eivät pidä Antista eivät todellakaan ole miehiä, itse olen nainen enkä voi käsittää miten joku voi kehua Anttia komeaksi, sillä olen hetero ja minulle Antti näyttää naiselta. Myöskään homomiehet eivät yleensä kauheasti vetoa sillä tavalla.


    • krups

      vain surkea tuote, jolla levy-yhtiöt rahastavat. Jos Antin fanit katoaisivat kuin pieru Saharaan ja tuotot loppuisivat, niin kiiltokuvapoitsu saisi ison levy-yhtiöherran kengän kuvan takamukseensa.

      Kyllä minäkin voisin sietää vaikka minkälaisia raakkujia, jos he kärräisivät levy-yhtiölleni rahaa, mutta antaahan olla jos tuotot loppuisivat, niin lentäisivät ulos kuin pahimmatkin hampuusit.

      Ja Antin musiikista ja laulutaidosta... phyi sentään. Eihän sillä ole mitään tekemistä aidon ja oikean musiikin kanssa.

      • pidän Antin

        musiikista,lauluäänestä,tanssitaidoista,mahtavasta lavaesiintymisestä,karismaattisesta persoonasta ja komeasta ulkomuodosta.Koko paketti miellyttää minua suuresti.Tämä on minulle juuri sitä oikeaa musiikkia,jota itse haluan kuunnella.Mielipiteensä jokaisella,on paljon musiikkia ja bändejä joista en pidä.Antista pidän paljon.


      • pidän Antin kirjoitti:

        musiikista,lauluäänestä,tanssitaidoista,mahtavasta lavaesiintymisestä,karismaattisesta persoonasta ja komeasta ulkomuodosta.Koko paketti miellyttää minua suuresti.Tämä on minulle juuri sitä oikeaa musiikkia,jota itse haluan kuunnella.Mielipiteensä jokaisella,on paljon musiikkia ja bändejä joista en pidä.Antista pidän paljon.

        Ei vu teitä kateita Tuisku saa olla vaikka vessanovenkahva ,mutta homo se ei oo


      • homo tai hetero, mitä väliä
        noviisori kirjoitti:

        Ei vu teitä kateita Tuisku saa olla vaikka vessanovenkahva ,mutta homo se ei oo

        Ja mistäs sinä sen tiedät? Eikä sillä edes ole väliä, eikö musiikkin pitäis olla se juttu. Seksualiisella suuntauntumisella ei ole mitään musiikin ja laulutaidon kanssa tekemistä. Ei se musiikki miksikään muutu jos joku olisikin homo.


      • dibadaa123
        homo tai hetero, mitä väliä kirjoitti:

        Ja mistäs sinä sen tiedät? Eikä sillä edes ole väliä, eikö musiikkin pitäis olla se juttu. Seksualiisella suuntauntumisella ei ole mitään musiikin ja laulutaidon kanssa tekemistä. Ei se musiikki miksikään muutu jos joku olisikin homo.

        On tosiaan harhaluulo, että Antti olisi vain pikkutyttöjen mieleen.


      • ppppppppppppp
        noviisori kirjoitti:

        Ei vu teitä kateita Tuisku saa olla vaikka vessanovenkahva ,mutta homo se ei oo

        "mutta homo se ei oo"

        Ei niin, hän on BI. Fakta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe