Se oli siinä sitten...

----

Ei johtanut mihinkään tämä juttu sitten, löit näköjään salakavalasti lopun tälle kaikelle, mikä ei oikeastaan ollut koskaan alkanutkaan. Ehkä tämä olikin mielikuvitukseni tuotetta kaikki, ehkä ei, siihen ei tule selvyyttä ikinä. Toki minä tiesin, että näin tässä käy, ja siinä mielessä olo on nyt helpottunut. Mutta toisaalta ahdistaa niin paljon, että en tiedä, pääsenkö tästä ollenkaan yli.

Hyvästi, toivoa ei ilmeisesti enää ole.

54

6450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen

päättelit?

• tarkoitettu

tuntuu niin tutulta kirjoitukselta.

Jos on minulle, niin minä en ole lyönyt poikki.
      enkä haluakkaan poikki.

Kerro edes onko tarkoitettu naiselle ja millä kirjaimella alkaa nimi.

• se haluaa

pimittää tietoja .. ja olla inhottava.

• ----

H:lle.

• voin lopettaa
        ---- kirjoitti:

H:lle.

kirjottamisen, päästän itseni pälkähästä :)

• vielä,
        voin lopettaa kirjoitti:

seurataan sinua mitä kirjoittelet yksikseen :)

• minä vain
        vielä, kirjoitti:

seurataan sinua mitä kirjoittelet yksikseen :)

etsin ja etsin - joskus hiukan tänne huokaan.

• löydät
        minä vain kirjoitti:

etsin ja etsin - joskus hiukan tänne huokaan.

vielä itsesi,kun olet tarpeeksi sinnikäs.

• -----
        voin lopettaa kirjoitti:

...tiätysti siitä, oletko Se Oikea H. Nyt puhutaan asiat selviksi! Tai no, älä suotta lopeta, olitpa kuka tahansa. Onhan tällä palstalla tiettyä viihdearvoa, ei siitä pääse mihinkään. ;-)

• on mielessä
        ----- kirjoitti:

...tiätysti siitä, oletko Se Oikea H. Nyt puhutaan asiat selviksi! Tai no, älä suotta lopeta, olitpa kuka tahansa. Onhan tällä palstalla tiettyä viihdearvoa, ei siitä pääse mihinkään. ;-)

se mahdollisuus että vedetään nenästä, mutta olet sinä kanssa viivan keksinyt ;)

• ----
        on mielessä kirjoitti:

se mahdollisuus että vedetään nenästä, mutta olet sinä kanssa viivan keksinyt ;)

...palstalla nyt nenästä vedettäisiin? ;-) Mutta vahingossa tuli tuohon edelliseen viestiini 5 viivaa, palaan nyt neljään, jottet luulisi, että se olen minä, hyvä H (?).

• en ole
        ---- kirjoitti:

...palstalla nyt nenästä vedettäisiin? ;-) Mutta vahingossa tuli tuohon edelliseen viestiini 5 viivaa, palaan nyt neljään, jottet luulisi, että se olen minä, hyvä H (?).

H - en ole siis se joksi minua luulet - lähden pois. Suotta vaivasin - pyydän anteeksi.

• voi sanoa

muuta kun että ota järki käteen.

• ----

Tämä voisi olla hänen kirjoittamansa. Jos on, niin ainakin sanon oppineeni nyt sen, että vastedes en kovin helpolla anna tunteiden viedä, vaikka siihen annettaisiinkin aihetta. En tiedä, onko se hyvä juttu vai ei, mutta joka tapauksessa järki on ilmeisestikin ainoa asia, mitä pitää kuunnella.

• jamassa

ollaan, minä en luovuta. Päähänpinttymä.

• luovuttamaan noin

helposti, niin ehkä parempi että luovutatat nyt etkä kymmenen vuoden päästä. En ole varmaan koskaan ollutkaan sinulle tärkeä, jos se on noin helppoa painaa villaisella....ei väkisin, sinä se tässä kuoppaa kaivat....

• ----

...sinä järjestelit tämän kuvion ja kaivoit minulle koko ajan samalla kuoppaa. Nyt yrität heittää minut sinne, mutta minähän en sinne mene - pidän pään pystyssä ja suuntaan ajatukseni muualle. Minä, katsos, en jaksa enää leikkiä näitä leikkejäsi sinun ehdoillasi, vaan haluan olla oma itseni. Jos se ei sitten riitä, niin sitten ei - enpä koe minäkään tällöin mitään menettäneeni.

• leikkejä...
        ---- kirjoitti:

...sinä järjestelit tämän kuvion ja kaivoit minulle koko ajan samalla kuoppaa. Nyt yrität heittää minut sinne, mutta minähän en sinne mene - pidän pään pystyssä ja suuntaan ajatukseni muualle. Minä, katsos, en jaksa enää leikkiä näitä leikkejäsi sinun ehdoillasi, vaan haluan olla oma itseni. Jos se ei sitten riitä, niin sitten ei - enpä koe minäkään tällöin mitään menettäneeni.

luulet että sormiasi napsauttamalla saat minut omaksesi, mutta arvaappa uudestaan, minua et niin helpolla saa...ja nyt kun olet sen huomannut, niin heti ollaan syyttämässä pelien pelaamisesta ja ties mistä. Egosiko estää yrittämästä määräänsä pidemmälle?

• siis olet :(
        ---- kirjoitti:

kyllä mä ymmärrän, ja mulla on ihan ok fiilis myös.
        Kun nyt et vaan luulis että mä en tykkää susta, ootin sua sit vielä vähän aikaa yhdes paikas, mut päätin olla sinä ja lähteä menemään, en minäkään jaksa koko aikaa nöyristellä, mutta kun vit*******
        niin älyttömästi!!!! päätä särkee!!!

• et ollut
        siis olet :( kirjoitti:

Kun nyt et vaan luulis että mä en tykkää susta, ootin sua sit vielä vähän aikaa yhdes paikas, mut päätin olla sinä ja lähteä menemään, en minäkään jaksa koko aikaa nöyristellä, mutta kun vit*******

no olipa taas mysteeri.

• on ihan
        et ollut kirjoitti:

no olipa taas mysteeri.

mysteeri - ei avaudu ainakaan mulle.

• jos vain

ymmärtäisin - ottaisin opikseni seuraavalle kerralle. Odotitko jossain siellä kaukana?

• ----
        leikkejä... kirjoitti:

luulet että sormiasi napsauttamalla saat minut omaksesi, mutta arvaappa uudestaan, minua et niin helpolla saa...ja nyt kun olet sen huomannut, niin heti ollaan syyttämässä pelien pelaamisesta ja ties mistä. Egosiko estää yrittämästä määräänsä pidemmälle?

...vaan se, että en kerta kaikkiaan enää jaksa. Mitä
        minun oikeastaan pitäisi tehdä seuraavaksi, en tiedä
        sitäkään. Mistään sormien napsauttelusta ei tässä ole kyse, et varmaan sinäkään usko minun luulevan niin. Kyse on siitä, että et edelleenkään tule vastaan senttiäkään, vaan luulet itsepäisesti, että v-maiset vihjailut ja ilkeily johtaisivat johonkin - mutta eivät ne johda, pikemminkin päinvastoin! Jos et halua kaivaa parhaita puoliani esille, niin jätä kaivamatta sitten.

• tuo sun
        on ihan kirjoitti:

mysteeri - ei avaudu ainakaan mulle.

viestis kyllä aukee mulle.

• kovin
        jos vain kirjoitti:

ymmärtäisin - ottaisin opikseni seuraavalle kerralle. Odotitko jossain siellä kaukana?

kaukana, mutta näkymättömissä.

• kyllä
        ---- kirjoitti:

...vaan se, että en kerta kaikkiaan enää jaksa. Mitä
        minun oikeastaan pitäisi tehdä seuraavaksi, en tiedä
        sitäkään. Mistään sormien napsauttelusta ei tässä ole kyse, et varmaan sinäkään usko minun luulevan niin. Kyse on siitä, että et edelleenkään tule vastaan senttiäkään, vaan luulet itsepäisesti, että v-maiset vihjailut ja ilkeily johtaisivat johonkin - mutta eivät ne johda, pikemminkin päinvastoin! Jos et halua kaivaa parhaita puoliani esille, niin jätä kaivamatta sitten.

miten tullaan vastaan, en mä tyhmä ole, mutta niin tuskastunut.

• en tiennyt
        kovin kirjoitti:

kaukana, mutta näkymättömissä.

että minun olisi pitänyt tulla - miksi et kertonut? En sentään kaikkea voi aavistaa.

• että mulla
        en tiennyt kirjoitti:

että minun olisi pitänyt tulla - miksi et kertonut? En sentään kaikkea voi aavistaa.

on suuntavaisto ihan hukassa, ikinä en ole epäröinyt tällä tavalla, mutta minkäs teet, uusi tilanne, uudet kujeet.

• haluat
        että mulla kirjoitti:

on suuntavaisto ihan hukassa, ikinä en ole epäröinyt tällä tavalla, mutta minkäs teet, uusi tilanne, uudet kujeet.

minulle kertoa - mitä tuosta tulisi ymmärtää?

• ----

Enpä tätä viestiketjua sittenkään turhaan avannut! Luin tämän vasta nyt, ja tämän kaiken muun roskan keskeltä (omat epätoivoiset vastaukseni kolmansille osapuolille mukaanlukien) löysin kuin löysinkin sinut, H!

Tiedän, että sinulla on jo muita suunnitelmia, mutta sanon vain, että vielä on kaikki mahdollista! Enää en lähde mihinkään. Ei tämä kaikki sittenkään voi päättyä näin ikävästi, ethän sinäkään sitä todellakaan tahdo? Huomenna on ratkaiseva päivä!

• minäpä minä

enhän mä mitään loppua ole lyönyt... oottelen vaan sun pään selkeemistä ;) Tuupa vaan ihan rohkeesti juttusille, niin selvitetään asia...
      Aina on toivoa!

• en ole

loppua tehnyt. Minä en luovuta - vastahan minä aloitin. Olen vain kadottanut sinut, kun ei olla nähty - siksi täällä etsiskelenkin.

• minä --

Ota minuun yhteyttä. Kaikki on vielä avoinna, aina on aikaa!

• niin kauan

kun otat minuun yhteyttä.

• kun teen
        niin kauan kirjoitti:

kun otat minuun yhteyttä.

sen mokan niin....

• ihmeen
        kun teen kirjoitti:

sen mokan niin....

mokan,nyt en käsitä?

• ihmeen
        kun teen kirjoitti:

sen mokan niin....

otus olet,älä pelkää mitään mokaa kun otat vain minuun yhteyttä reilusti niin päästään jatkamaan.

• Haave

minä ainakin luovutin jo kauan sitten. No, tosin ei ollut paljon mistä luopua, mutta fantasiamaailmastaan on haikea päästää irti. Totuuden nimissä, kyllä mä pidän siitä vielä pikkasen reunasta kiinni.

• haaveilija

noin minäkin olen päättänyt,mutta irti
        olen päässyt tästä maailmasta
        toivon ainakin niin.

• etsimääni...

...naista,mutta ehkä parempi näin
      nyt poistun. Hyvästi lopullisesti.

• nyt luin

ylhäältä se nainen oli H ja sinä etsit....
      minä etsin jotain muuta kuin hoota
      vastasin välillä varmaan vikaan :)
      no ei kai siinä isompia sotkuja sentään.
      Sille yhdelle naiselle sanoisin
      ehkä joskus jossain jotain....

• löytyy

nimimerkin paikalle jotain vahvempaa kuin olemattomat viivat niin ollaan paremmalla puolella jo. Ryhdistäydy nyt hyvä ihminen!

• ----

Ketä se auttaa? Jos H täällä on, H tietää, että se olen minä. Te ulkopuoliset taas ette tee nimelläni yhtään mitään! Jos taasen olet H, niin anna joku selvä vihje itsestäsi ensin! Sen jälkeen voin paljastaa nimeni kokonaisuudessaan.

• Hilkka
        ---- kirjoitti:

Ketä se auttaa? Jos H täällä on, H tietää, että se olen minä. Te ulkopuoliset taas ette tee nimelläni yhtään mitään! Jos taasen olet H, niin anna joku selvä vihje itsestäsi ensin! Sen jälkeen voin paljastaa nimeni kokonaisuudessaan.

Hellevi Hilja jne.?

• ----
        Hilkka kirjoitti:

Hellevi Hilja jne.?

Ja vielä mun pitäis täällä ruveta kaiken maailman KUSETTAJILLE kertoilemaan nimeäni! LISÄVAATIMUS: Jos
        H haluaa viivojen paikalle nimeni, niin kertokoon vaikkapa syntymäaikansa - se on tiedossani.

• taas en
        ---- kirjoitti:

Ja vielä mun pitäis täällä ruveta kaiken maailman KUSETTAJILLE kertoilemaan nimeäni! LISÄVAATIMUS: Jos
        H haluaa viivojen paikalle nimeni, niin kertokoon vaikkapa syntymäaikansa - se on tiedossani.

ole H, enkä etsi H:ta - ajattelin vaan tulla tähän väliin kertomaan kun satuin paikalle.

• vuonna
        ---- kirjoitti:

1578

• juuriherännyt

sanat suustani.Kummallista miten joskus jonkun ihmisen teksti on kuin omasta "kynästä".Samat fiilikset mulla siis.

• ......

mullapa on toisenlaiset fiilarit!

TÄÄ EI LOPU IKINÄ!!

Tuliko selväksi?

• aamulla herännyt
        ...... kirjoitti:

mullapa on toisenlaiset fiilarit!

TÄÄ EI LOPU IKINÄ!!

Tuliko selväksi?

uskotaan,uskotaan........:)hugs.

• hätä keinon keksi

Keskityn nykyään vain Mauricioon.

Kun en päässyt yli,päätin mennä ali.

• ----

...niin kauan kun sitä riittää. Minä kuitenkin keskityn edelleen H:hon, ja tällä viestillä perun kaiken yllä kirjoittamani - vaikuttaa siltä, että toivoa voi vielä olla. Vaikeuksien kautta voittoon!

• Toivo
        ---- kirjoitti:

...niin kauan kun sitä riittää. Minä kuitenkin keskityn edelleen H:hon, ja tällä viestillä perun kaiken yllä kirjoittamani - vaikuttaa siltä, että toivoa voi vielä olla. Vaikeuksien kautta voittoon!

Kuoli..jaa..vuotta en muista.

• xxxxxxxxxxxx (n)

kuka olet,joka tuon ap:n kirjoitti,mutta omalta osaltani voin sanoa,ettei ohi ole mikään vielä.Luulenpa,ettet edes oikeasti tajunnut koskaan tunteitani (luulin kyllä jossain vaiheessa).Voi olla nyt parempi,etten sulle koskaan ilmaisekaan kuinka kamalasti sua päivästä toiseen ajattelin.Täytyy sanoa,että olipa hieno kokemus tuntea niin syvästi,että välillä tuntui kuin haihtuisi ilmaan ja samalla niin kamalan tuskalliselta.Varmaan opin tästä jotain.Toivon sulle vaan hyvää elämässäs ja kestän kyllä tämän ,etten voi sua saada ,vaikka sattuukin.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      113
      4580
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4050
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3937
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2984
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2728
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2667
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2652
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      39
      2623
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2474
    Aihe