Brianin ajan parhaat biisit...

Giggs

Vähän eloa tällekkin palstalle.

Eli kysynpäs että mitkä on teijän mielestä parhaat biisit Brianin ajalta? Kun tuntuu että suurin osa faneista diggaa enemmän Bonia, kuulun ehkä itsekkin tähän jengiin.

Tässä muutama mistä itse tykkään:


-Back In Black
-Nervous Shakedown
-Thunderstruck
-Hard As A Rock
-Big Gun
-The Furor
-Give It Up

8

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy myöntää että kaikkein parhaat AC/DC-levyt ovat juuri näitä Bon Scottin aikana tehtyjä, sillä Bonin aikana bändi ei tehnyt yhtään huonoa levyä. Pitkän linjan AC/DC-fanina Bon Scott on minulle se Rock-maailman kaikkein suurin legenda.

      Toki bändi on tehnyt hyviä levyjä myös Brianin aikana, varsinkin albumi "Back In Black" on yksi bändin suurimpia menestyksiä. Tästä levyltä löytyvät myös ne kaikkien parhaat Brianin aikaiset biisit.

      Tässä myös muita Brianin ajan parhaita AC/DC-biisejä.

      Hard As A Rock
      Ballbreaker
      For Those About To Rock (We Salute You)
      You Shook Me All Night Long
      Hells Bells
      Thunderstruck
      Moneytalks

    • old malcolm

      Brianin ajan paras biisi on ehdottomasti Given the dog a bone!

      Tuossa biisissä erityisesti Brian ylittää itsensä, ja monin kertaisesti:)

    • bon bon

      Thunderstruck
      What do you do for money honey

    • Mutta jos jotain pitää mainita niin Stiff upper lip, Giving the dog a bone, Back in black, Shoot to thrill, C.O.D, Big gun tietenkin.

      • AC/DC fani

        back in black, hells bells, you shook me all, thunderstruck, hard as a rock...


    • Blues-Boy

      Mä pidän Brianin äänestä enemmän kuin Bonin. Mielestäni Brianin aikana tehtiin enemmän loistavia levyjäkin. Pidän molemmista vokalisteista silti todella paljon. Brianin ajalta on tullut 3 lähes täydellistä levyä ja Bonin ajalta myös 3 mutta ne Brianin ajan levyt ovat enemmän täydellisiä :P--...

      Sanon tässä nyt vain muutaman loistokappaleen vaikka esim. Back In Black -albumin kaikki kappaleet ovat aivan täydellisiä. Tässä 10 Brianin ajan parhaimpia kappaleita (ei järjestyksessä):

      Have A Drink On Me
      The Honey Roll
      That's The Way I Wanna Rock & Roll
      Flick Of The Swicht
      Hell Or High Water
      Put The Finger On You
      Satellite Blues
      Who Made Who
      Thundestruck
      Hells Bells

      Tuota listaahan voisi jatkaa aamuun asti, mutta mul ei nyt oo aikaa. Nuo on parhaimmistoa mutta niin on kaikki muutkin!

    • Zoni

      Thunderstruck
      Back in black
      Hells bells
      For those about to rock (We salute you)
      Hard as a rock
      What do you do for money honey

    • .....

      Tuossa on jo melkein kaikki parhaimmat sanottu mutta sellanen mitä ei ole taidettu mainita niin:

      Let Me Put My Love into You

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe