Onhan ystävänpäivä sinänsä ihan kiva, mutta... tämä kaikki krääsä joka siihen liittyy...Sitä en ymmärrä.
Kuka on ystävä ja mikä on ystävyyden kriteeri teidän mielestä? Minun katsantokantani on, että se sisältää täydellisen molemminpuolisen luottamuksen, ennen kaikkea. Sekä jaetut (aidosti) surut ja ilot.
Enkä sitä, että kaupan kassalle toivotetaan hyvää ystävänpäivää. Miksei sitten jokaiselle vastaantulevalle ;/ Eikös tämä ole amerikan peruja koko homma eli toisaalta ymmärtäähän sen. Siellä on kaikki IHANAA jne. Kyllä te tiedätte ;)
Kuka/mikä on ystävä?
6
481
Vastaukset
- tuffe
Oiskohan tuo ystävänpäivä teinipuuhaa :)) Jotenkin tulee mieleen että se on enempi jollain ollut velvollisuus lähettää yst.päivä viesti kuin hupi :/ Lisäksi olen huono ottamaan vastaan lahjoja, lähinnä alkaa nolottaa, ja jään miettimään että nyt se sitten mun vuoro antaa.
Silti lasten kanssa varmaan leivotaan joku sydänkakku. Aina pitää ottaa kaikista juhlista ilo irti heidän kanssa, vaikka hampaat irvessä :)) - ystävänpäivä
Ei siihen mitään kaupallista krääsää tarvita. No, jos haluaa muistaa ystäviään juuri tuolloin, niin mikäs siinä. Alkuperäinen Valentine's Day on kai kuitenkin muuta kuin ystävänpäivä - eikös se ole enemmänkin miehen ja naisen välinen juttu.
- So Cold!
... että ystävä on sellainen, joka ei vie "huonoille
poluille" - eikä tuomitse siitä, vaikket olisi kaikessa samaa mieltä. Eikös se kävisi ystävän määritelmäksi meille varttuneemmillekin?
Olen sosiaalinen ja minusta seura on usein mukavaa. Silti ne ystävät, joille voin kertoa KAIKEN, ovat harvassa. Niin mielestäni pitääkin olla.
Kuinka monilla teillä on ystävä, jolle voitte kertoa
kipunne, jumala-kuvanne, seksi-elämänne, heikkoutenne, syvimmät surunne ja kipunne? Minulla sellaisia on kolme! KIITOS HEISTÄ!!! - ystävänpäiväNä
ei kuulu muistaa ainakaan sukulaisia. Siis vanhempia ja sisaruksia. Niin kuin joissain suvuissa ihme ja kumma tunnutaan tekevän. Itse muista kolmea parasta ystävätärtäni kortein. Joskus ollaan käyty yhdessä ystävänpäivän kunniaksi ulkona syömässä.
Lähestytäänpä kysymystä sananlaskun kautta, sananlaskustahan se vanha viisaus löytyy.
Sanalasku sanoo "Hädässä ystävä tutaan".
Mitä se on?
Kun sinulla on hätä, huudat toisia avuksesi ja annat ymmärtää olevasi heidän ystävänsä ja päinvastoin. Kun sitten olet apua saanut, voitkin nuo ystäväsi unohtaa.
Tätähän sananlasku juuri sanoo ja kokemuksen mukaan näin poikkeuksetta tapahtuukin. Auttajaksi joskus olen kelvannut, onneksi ei ole itse tarvinnut vielä apua pyytää omiin asioihini.
..voisi ottaa vaikka suht' kevyehkösti tämän ystävän päivän; Ilahduttaa ja ilahtua, ihmisiä, joista pitää. Ja miksi he ei vois olla myös sukulaisia. Eipä tuota juhlaa arkeen liian kanssa mahdu..
Tekstari, kortti, miksi ei kukatkin, jos se tilanteeseen sopii.
Oikea ystävä mun mielestä, tietty luotettava, kuten jo mainittukin.
Ja sellainen on hienoa, kun voi olla vuoden/vuosia näkemättä, mutta ystävä tuntee, ja tietää taustat. Aidoimmillaan voi olla niiden aarteiden kanssa, jotka on tuntenut lapsuudesta/nuoruudesta asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949