Lapin tyttö kaunein!

tumma se olla pittää!

Kyllä se on niin että Lapin tyttö se kaunein oli. Rosa-Mariassa oli kauneutta jakaa muillekkin. Mutta kun Rovaniemi on niin syrjässä, Hesasta katsottuna niin ei kauneimman titteliä voi Pohjoiseen antaa. Ainahan se titteli menee etelään vaikka siellä ei naiset ole sen kauniimpia kuin pohjoisessa. Pohjoisen puhtaassa luonnossa kasvaa jatkuvasti todellisia kaunottaria joita ei etelän saasteet ole pilannut. Ja järkikin on tallella, toista kuin etelän blondeilla. Pohjois suomi pitäisi saada oma Missi edustamaan suomea maailmalla. No sen verran, että on joskus etelästäkin löytynyt ihan kelpo naisia edustamaan suomea...joskus...

34

2447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauneudella pilattu

Ninni. Hyvänen aika minkälaisia ne missimittelöihin laittaakin, karsee. Lopettaisivat koko missitouhun, tekoakkoja ruutu täynnä

• tullut muitakin

Kyllähän esim Sivi Miinalakin oli pohjoisesta, mutta minusta tämän vuoden "pohjoisen" kokelasta ei nyt aivan voinu samaan kastiin laittaa vaikka siinä samaa mieltä olenkin, että pohjoisestahan ne kauniit jopa "aivoillakin" varustetut missit tulee.

• otan osaa

Hei

Olihan se aika paha paikka kun matkustajia meni
      niin paljo0n kun mäneehän niitä lentoonnettomuuk-
      sissa jossian päin maailmaa silloin tällöin.
      Kaatuuhan niitä laivojakin silloin tällöin niin-
      kiun nytkin Punaisella merellä.

• henriikka

Rosa-Mariahan oli ihan kauhea... en mielelläni hauku ketään, mutta en tajua mitä se teki missikisoissa. sillä on varmaan muita avuja, sosiaalisuutta, rohkeutta jne. ollut, mutta ei se kyllä kaunis ole. herran tähden!

• nimetön

Ihmettelen, miksi moinen muija valitaan kakenkaisiin kisoihin. Kroppa on jees, mutta pärstä...huh, nättikään hymy ei auta

• ei tod!

ei todellakaan ollu lapin tytössä kehumista.. hävettää olla samasta läänistä ku se. hyi!!! ihan järkyttävää...miten eds pässyt karsinnat läpi!!!??!!!

• roi

Ettei vaan ois kateus hiukan sydämmessäsi. Olitko ehkä samoissa karsinnoissa kun Rosa voitti? Ei Rosa noin kauhea ole mitä kirjoitit! Ei se mikään ruusunen ole mutta kukkii se perunakin, ja komean kukan tekeekin! Minä olen ylpeä että Rosa-Maria edusti Rovaniemeä ja että olen samasta kaupungista. On meillä täällä muutenkin tosi kaunottaria kaupunki täynä!!!

• MonatSKI
        roi kirjoitti:

Ettei vaan ois kateus hiukan sydämmessäsi. Olitko ehkä samoissa karsinnoissa kun Rosa voitti? Ei Rosa noin kauhea ole mitä kirjoitit! Ei se mikään ruusunen ole mutta kukkii se perunakin, ja komean kukan tekeekin! Minä olen ylpeä että Rosa-Maria edusti Rovaniemeä ja että olen samasta kaupungista. On meillä täällä muutenkin tosi kaunottaria kaupunki täynä!!!

No olisitte lähettänyt sitten NE OIKEAT kaunottaret, koska kyseessähän on KAUNEUSkilpailut!

Ainiin,mutta kysehän onkin vain siitä että oikeasti kauniit tytöt ovat sen verta fiksuja ettei lähde osallistumman tuollaisille karjamarkkinoilla!

• äkkäsit
        MonatSKI kirjoitti:

No olisitte lähettänyt sitten NE OIKEAT kaunottaret, koska kyseessähän on KAUNEUSkilpailut!

Ainiin,mutta kysehän onkin vain siitä että oikeasti kauniit tytöt ovat sen verta fiksuja ettei lähde osallistumman tuollaisille karjamarkkinoilla!

Näin on!

• Tiia*
        roi kirjoitti:

vitsit mitä komiikkaa !:-) :-)

• KUMMONEN......
        roi kirjoitti:

edustaja sitten Rovaniemeltä löytyny.Varmaan 10 min kaupunkikierroksella löytyy monta paremman näköistä edustajaa.Mut siinä on vaan sellanen homma etteivät fiksummay tollaseen lähde.Vertaappa siitä naiskauneutta.....http://www.missvenezuela.com/2005/secciones.asp?pag=02_3
        Klikatkaa canditatas niin johan löytyy:)

• ruma se on ku mikä..
        roi kirjoitti:

Ei todellakaan ole suru puserossa.. en todellakaan lähtisi edes mukaan missikisoihin.. kaikki, kuten rovaniemen harakkakin, ov vain julkisuuden perässä.. hiihdelköön vaan siskonsa perässä. Kateutta ei todellakaan ole tässä mukana.. samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, että vitsit mitä komiikkaa toi sun kirjoitus. oot varmasti hyvä ystävä, ja kun vielä niin kauniisti puhuit ja yritit puolustaa.. kyllä se on makusella nyt lipsahtanu lapin tyttö vahingossa finaalijoukkoihin. Suomen kansa olen syvästi pahoillani lapin harakan pääsystä viimemetreille asti. ja toivottavasti ei hae ensi vuonna uudestaan.. ja näittekö kuinka tämä keikisteli voittajakolmikon vierellä ohjelman loppumetreillä?? *mä haluan ainaki päästä kuvaan ku en voittanu. tekivät ihan väärän päätöksen* Edes koko rollon äänet ei riittäny pelastamaan akkaa.. tai no tuskin kovin moni edes äänesti sitä!!!!!!!!!!!!!!

• ja rumahan
        ruma se on ku mikä.. kirjoitti:

Ei todellakaan ole suru puserossa.. en todellakaan lähtisi edes mukaan missikisoihin.. kaikki, kuten rovaniemen harakkakin, ov vain julkisuuden perässä.. hiihdelköön vaan siskonsa perässä. Kateutta ei todellakaan ole tässä mukana.. samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, että vitsit mitä komiikkaa toi sun kirjoitus. oot varmasti hyvä ystävä, ja kun vielä niin kauniisti puhuit ja yritit puolustaa.. kyllä se on makusella nyt lipsahtanu lapin tyttö vahingossa finaalijoukkoihin. Suomen kansa olen syvästi pahoillani lapin harakan pääsystä viimemetreille asti. ja toivottavasti ei hae ensi vuonna uudestaan.. ja näittekö kuinka tämä keikisteli voittajakolmikon vierellä ohjelman loppumetreillä?? *mä haluan ainaki päästä kuvaan ku en voittanu. tekivät ihan väärän päätöksen* Edes koko rollon äänet ei riittäny pelastamaan akkaa.. tai no tuskin kovin moni edes äänesti sitä!!!!!!!!!!!!!!

se Rosa-Maria on!! onneksi ei sijoittunu...se kun oli yksi porukan rumimmista!! Ei sillä että siellä olis yhtään kaunista tyttöä ollutkaan...

• oli se yks
        ja rumahan kirjoitti:

se Rosa-Maria on!! onneksi ei sijoittunu...se kun oli yksi porukan rumimmista!! Ei sillä että siellä olis yhtään kaunista tyttöä ollutkaan...

ensimmäinen perintöprinsessa oli nätein. leikin kesken jättänyt oli kaunis.. ehkä kaunein, ainaki noin kuvien perusteella..:D

• Mary123

Pohjoisen tyttö oli kyllä vartaloltaan hyvä, mutta missi ainesta hänessä ei ollut!
      Ikäkin alkoi jo näkyä naamasta samoin kuin lentoemännän raskas työ!

Olen lehdistä lukenut että R-M on hyvin positiivinen tyttö, mutta hänelle läheiset ihmiset ovat kertoneet että hän myös osaa olla ylimielinen ja koppava jos asiat eivät mene niinkuin hän haluaa! Samoin kaksinaamaisuus on hänelle tuttua!

Kyllä R-M:stä ainesta voisi olla ehkä joissain muissa asioissa mutta misseyden puhdas olemus hänestä puuttui.
      Naama oli rasvainen ja hiukset aivan kamalat! Silmätkin alkoivat jo valua poskille!
      Mutta toivotan pohjoisen tytölle onnea valitsemallaan tiellä.

Vaikka ei nyt misseyttä tullut niin TSEMIÄ RUUSA!!

• Niin oli

Olen samaa mieltä. Rosalla oli kaunein vartalo, nätti hymy, ihan kauniit kasvot, kävelytyyli hyvä, asiallinen olemus, tumma kaunotar, tästä joukosta PARAS, EHDOTTOMASTI! Mutta on suomessa kauniimpiakin naisia olemassa jotka päihittäis Rosan. Mutta v.2006 Missi titteli olis kuulunut Rosa-Marialle!!!

• Kalle.S

HAHAHAH,oliko sulla laseissa häikkää? sehän oli ihan KAMALA!! Ja tämä on ihan vilpitön kommentti!

• Bettiina

Rosa-Maria voisi suksia takasin sinne hiihtopiireihin. Ei kellään ole intressejä katsella kuinka ex-hiihtäjä munaa ittensä julkisesti telvisiossa!JA vielä KAUNEUSKILPAILUISSA!Antakaa mun kaikki kestää! Toisaalta,olihan siinä kansalle huumoria kylläkseen.

• Marco

ÄLÄ PUHU PASKAA! Rosa-Maria OLI IHAN KAMALA ja tieedät sen itsekkin, joten lopeta jo toi tekopyhyys!

• Mul!

Meillä on vain erillainen kuva kauniista naisista. Sie pidät tollaasista ja mie pidän Rosa-Mariasta.PISTE!!!!

• idja

kieltämättä ruma tyttö. Mitenkäs se on päässy edes lentoemoksi. Ruma mikä ruma muiden rumien joukossa. Rumin valittiin rumien joukosta missiksi eipä ollu valinnan varaa. Hahahhaha. Rosan kannattee pitää turpa kiinni ja tyytyä osaansa, kukaan ei tunne Rovaniemellä Rosaa muu kuin sen ystäväpiiri, en minä ainakaan eläessäni ole kuullu Rosasta vaikka 30 vuotta olen Roissa asunut. Pirjo Manninenkin on kauniinmpi.

• Mahko

Eipä ole tyttö kauneudella pilattu!
        ONNEKSI hän ei enää osallistu kilpailuihin. Pääseepähän siitäkin tyrkystä!

• koht tiiät

En miekään tunne...mut tiedän. Ja sitä paitsi yleensä ei tiedäkkään kun on kunnon ihmisestä kyse, jolla ei ole hirveetä luurankoja kaapissa. Kaunis lentoemo, rumempia olen kyllä nähnyt mutta kauniimmat on harvassa, mut niitäkin kyllä löytyy. Hymyile vaan Rosa, sinulla oli kaunein hymy..kateelliset menee siniseks...Ei Rovaniemi niin iso paikka ole...vaikka laajenikin. Ja ei muakaan kaikki tunne, eikä tiedä vaikka olen yli 40 vuotta täälä asunut.

• idja
        koht tiiät kirjoitti:

En miekään tunne...mut tiedän. Ja sitä paitsi yleensä ei tiedäkkään kun on kunnon ihmisestä kyse, jolla ei ole hirveetä luurankoja kaapissa. Kaunis lentoemo, rumempia olen kyllä nähnyt mutta kauniimmat on harvassa, mut niitäkin kyllä löytyy. Hymyile vaan Rosa, sinulla oli kaunein hymy..kateelliset menee siniseks...Ei Rovaniemi niin iso paikka ole...vaikka laajenikin. Ja ei muakaan kaikki tunne, eikä tiedä vaikka olen yli 40 vuotta täälä asunut.

tiiiä. Onneksi! Ruma mikä ruma, onneksi olkoon Rosa rumien kauneuskilpailussa et edes sijoittunut, hyvin sekin! Nytpä tunnen Rosan, rumista rumin! Ei edes sijoittunut. Ninni rumien kaartin kunigatar!

• hämeen tyttö!

Rosa voi oikeasti pakata kimpsut ja kampsut ja suksia takasin Rovaniemelle. Paitse ettei hän asu rovaniemellä enää.. Vaan helsingissä , MUUTEN IHAN JEES!
      Onko toi rosalta parasta mihin se pystyy...MISSIISOIHIN!!
      Älyäkin MELKEIN löytyy!
      Jep, tämä ei ole kateellisen panettelua, vaan tämä on puhdasta sääliä!

• ....

EIH½

• MALVALEHTO

En ymmärrä miten voi joku kehua tollasta kotkaa.....!
      Ei ihan heti tule mieleen noin rumaa naista joka ois finaaleihin asti päässy:(

• Nanna111

Samaa mieltä olen sinun kanssasi :)

Mutta ihmeellistä miten joku voi häntä veilä puolustaa, taitaa olla joku malvalehdoista itse täällä kirjoittelemassa ettei maine KOKONAAN mene!!

Harmikseni joudun todeta että eiköhän kansalla ole silmät päässä ja jokainen kyllä sen pystyy varmasti itselleen rehellisesti myöntämään että eihän R-M kaunis ole!

Nämä puolustajat haluavat vaan saada rovaniemeä paremmin esille suomen kartalle. Ja sitten he tulevat tänne haukkumaan stadilaisia! Itse en ole lähimainkaan stadista mutta jos alkukirjoittajalla on oikeus haukkua stadilaisia niin kyllä minullakin on sitten oikeus sanoa milipiteeni rovaniemen "lupauksesta", Rosa-maria "Noita" Malvalehdosta.

Ensinnäkin R-M on YLIMIELIN, toiseksi hän on Ruma, kolmanneksi hän on koppava. Sellaisestako mallia lapsillemme?- NO THANKS-!

• jep:D

asiaa asia.. joku muukin on tajumnnut millanen harakka finaaliin oli oikeasti päässy!!!!! :D

• et ole tosissasi?

""Pohjoisen puhtaassa luonnossa kasvaa jatkuvasti todellisia kaunottaria joita ei etelän saasteet ole pilannut. Ja järkikin on tallella, toista kuin etelän blondeilla""

No OHHOH! eiköhän ole aika törkeää yleistämistä!?
      Kuules nimm."tumma sen olla pitää" :
      Jos kerta olet tätä mieltä NIIN olisisitte lähettänyt EDES ihmisen näköisen missi kanditaatin sieltä!!
      Eihä tuollainen neliö pää VOI menestyä missään!
      JA mites nyt suu pannaan kun ammattitaitoinen tuomaristo EI valinnutkaan tätä teidän "puhdasta luonnontyttöä"
      Pistäkää se hupakko johonkin "miss kala"-kilpailuihin niin saattaa olla että hän pääsisi ehkä 5 parhaan joukkoon!

• Ei ollut maantieteestä

kiinni, tai jostain alueellisesta syrjinnästä! Tänä vuonna vain ei ollut pohjoisesta sopivaa ehdokasta. Ei kyllä ollut etelästäkääm, kaikki ehdokkat olivat erittäin huonoja. Ainoa kelvollinen (eikä hänkään täydellinen) oli Vehmaalta.

• kuules nyt..

tää ei oo mikään etelä-pohjoinen taistelu.anteeksi vaan mutta ikävä tosiasia on että rosa-maria on järkyttävän ruma..hevonen.. ihan sama oliko se pohjosesta vai ei, mutta en todellakaan sen puolia pitäis sen takia et se on pohkjosesta niinku minäki.. Ruma korppikotka!!!!!!

• -Minna-

Te olette vaan kateellisa Rosalle kun ette itse päässeet missikisoihin. Teillä etelän tytöillä ei pitäisi olla mitään sananvaltaa tässä asiassa! ette te bimbot saa ikinä edes kunnollisi töitä, TOISIN KUIN ROSA!!
        Hyvä RUUUSA! Laita siskollesi terkkuja!

• haluaa???
        -Minna- kirjoitti:

Te olette vaan kateellisa Rosalle kun ette itse päässeet missikisoihin. Teillä etelän tytöillä ei pitäisi olla mitään sananvaltaa tässä asiassa! ette te bimbot saa ikinä edes kunnollisi töitä, TOISIN KUIN ROSA!!
        Hyvä RUUUSA! Laita siskollesi terkkuja!

Jos kauneutta riittää niin ennemmin lähtee mallimaailmaan ilman bimbo misseilyä mutta kun Rosa-Maria on niin ruma että meni ihan ymmärrettävästä syystä puolisokeiden pappojen ylläpitämään miss keskinkertaisuus kisaan!!
        Onko tuo missikarkeloissa ravaaminen kunnollista työtä...hyh helevetti mikä haahakalintu!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3047
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2108
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe