Olen tolkuttoman ihastunut rapumieheen. Itse olen myös rapu. Tätä epämääräistä "tapailua" on jatkunut jo kohta vuoden verran. Hän ei koskaan tiedä mitä haluaa. Niin ahdistavaa. On hän sanonut tykkäävänsä, mutta sitten kuitenkin sanoo ettei tiedä mitä haluaa.
"Seurustelimme" ehkä kuukauden (siksi lainausmerkit, koska en tiedä oliko se seurustelua, hän halusi kyllä seurustella), mutta se päättyi, koska ei taas tiennyt mitä haluaa. Hän on nyt taas kuvioissa mukana ja taas on epämääräistä sotkua.
En vaan tiedä miten minun pitäisi toimia, että saisin tämän miehen kokonaan, eikä vaan puoliks. En ole sanallakaan puhunut seurustelusta, enkä ole kysynyt mitä tämä oikein on jne. Koska tiedän miten kävi viimeksi. Koska hän ei tiedä mitä haluaa, joten en halua liikaa roikkua. Ehkä vaan odotan, että hän itse lopulta tietää mitä haluaa ja sanoo sen minulle.
Onko rapumiehet todellakin näin vaikeita? Tämä rapumies on aivan unelma, ihana, hellä, kiltti, ei koskaan suutu, pitää kädestä ym... Mutta ei, niin vaikeaa päättää mitään.
Haluan vastauksen joltain, joka todellakin tietää.
haluan tietää, rapumies!
13
4742
Vastaukset
- Eisitten
Järkyttävä tarina,mutta se on tuiki tavallinen juttu,ei liity mitenkään Rapuihin tai mihinkään tähtimerkkiin.
Kysymys on siitä,jos haluaa lasillisen maitoa,miksi pitäisi ostaa koko lehmä. - Leijonatar
samanlaista epämääräistä jahkailua, kunnes väsyin ja lopetin...
Tarvitsen ehkä vähän suoraviivaisemman ja päättäväisemmän miehen. - Päkä
Rapu mieheni piiritti minua kuusi kuukautta ennenkuin annoin periksi. Hän lähetteli rakkauskirjeitä, piiritti ja mairitteli =)
Sitten tämä pässi rakastui lopulta ja ihanaa on ollut jo 8 vuotta. Rapumies on hyvämies, ainakin minulle. - neitsytnainen
samanlaista on ollut mulla rapumiehen kanssa. Ravut eivät todellakaan tiedä mitä haluavat, varsinkaan nuorina. Mutta teet virheen jos jäät odottamaan häntä! Sun on unohdettava hänet, patistelut yms eivät auta. Älä tuhlaa elämääsi. Ansaitset Rapumiehen, mutta Rapumiehen, joka rakastaa sinua ja haluaa pitää sinut ja vain sinut.
- Vaakanainen
Olen samaa mieltä! Kannattaa (ainakin yrittää) unohtaa. Tämä neuvo pätee mielestäni myös muihinkin samankaltaisiin tapauksiin (horoskooppimerkistä riippumatta), joissa asiat eivät näytä etenevän pitkään aikaan mihinkään suuntaan.
Minulle rapu-ukko sanoi,ettei ole oikein kiinnostunut, mutta silti käyttäytyy niin kuin olisi. Jotain pahasti ristiriitaista siinä tyypissä on...tai merkissä. :) Nykyään en hirveästi välitä koko meneillään olevasta sekasotkusta. Olkoot sekaisin,jos haluaa. :)
- osa totuus...
omalta kohdaltani...
Rapumiehenä olen huomannut että valinnan vaikeutta on elon tiellä ollut ja joskus ollut todella kylmä jopa ihmistä kohtaan joka on kaikkensa yrittänyt tehdä jotta on saanut kiinnostuksensa läpi, toki olen tiedostanut tilanteen mutta tietty"kello"on soinut ettei ko. henkilö ole se "oikea" jonka kanssa voisi harkita vakavampaa suhdetta, koska sellaisenhan rapu viimekädessä haluaa(lämpimän,varman,luotettavan suhteen).Mutta myös minä nuorempana kokeilin ja annoin ymmärtää tyttösten vaikka mitä, en tajunnut leikin vakavuutta, kun vasta myöhemmin ja moni tyttö odotti ja odotti ihan suotta kun hämmensin...Ihan vinkkinä: rapu joko tietää tai ei, jos ei tiedä sen tulee maistaa omaa lääkettä, ota etäisyyttä! Sillä itse opin läksyni! Sitten taas olen huomannut että toisinaan luonteeltani kun olen sosiaalinen on muutamat naiset tulkinneet tuttavallisuuteni väärin ja ottaneet sen flirttinä, ja taas on pommitus jatkunut... Nykyään olen korviani myöten rakastunut oinas naiseen joka tuntee samoin. Olen oppinu että asioista pitää puhua, kysy suoraan, kerro omat tunteesi, älä suotta aseta ehtoja,silloin rapu saattaa "säikähtää" ja pakenee.Ota rohkeasti välimatkaa, vaikkakin sillä uhalla että menetät hänet,mutta ennemmin kuin oman järkesi. Rapu ei veivaa eestaas jos on oikean löytänyt ja tuntee sen tarvitsemansa tunteen,sillä vain ja ainoastaan sitä kautta rapu (mieskin)uskaltaa avata kuorensa ja paljastaa haavoittuvan sydämmen. ONNEA HAASTEESEEN! - Katriina27
Olen samassa tilanteessa, ollut jo melkein 1,5 vuotta. Olen itsekin rapunainen ja ihmettelen rapumiehen sitkeyttä "emmätiedä"-osastolla. Mutta olen päättänyt jo aikoja sitten, että teen ja yritän parhaani ja jos ei kelpaa niin ei sitten. Varsinkin alussa tuntui hyvinkin epävarmalta, mutta olen tullut tulokseen ettei murehtiminen auta.
Ja joo, rapumiehet on vaikeita! Mutta niin olen kait itsekin:).- nikki
Pitäisikö kertoa että olen kiinnostunut? Vai pahennanko vain tilannetta, jos sen kerron? Pitäiskö olla hiljaa ja odottaa, että hän ottaa yhteyttä? Hmm
- Neitsyt (n)
nikki kirjoitti:
Pitäisikö kertoa että olen kiinnostunut? Vai pahennanko vain tilannetta, jos sen kerron? Pitäiskö olla hiljaa ja odottaa, että hän ottaa yhteyttä? Hmm
Minä kerroin ja en nyt tiedä miten kävi. Ei sanonut kantaansa suuntaan tai toiseen!
- neitsytnainen
Neitsyt (n) kirjoitti:
Minä kerroin ja en nyt tiedä miten kävi. Ei sanonut kantaansa suuntaan tai toiseen!
Lue Ravun silmistä ja katseesta hänen tunteensa, koska ne ei osaa/uskalla verbaalisesti kertoa tunteistaan. Opettele tulkitsemaan elekieltä.
Kai se on niin sitten että jos Rapu ei ota yhteyttä niin häntä ei kiinnosta. Piste. :( Toisaalta toisaalta...ei asiat oo niin yksinkertaisia. Mutta kannattaa jatkaa omaa elämäänsä ja jättää Rapu omiin oloihinsa. - Katriina27
nikki kirjoitti:
...hän tajua että olet kiinnostunut. Suora puhe tosin olisi aika kova sana:). Kannattaa vaan varautua siihen että sieltä voi tulla "kylmä suihku" niskaan jos rapua alkaa painostaa.
En voi muuta neuvoa antaa kuin että kysy miksei hänestä kuulu oma-aloitteisesti mitään. - lintu sinen
neitsytnainen kirjoitti:
Lue Ravun silmistä ja katseesta hänen tunteensa, koska ne ei osaa/uskalla verbaalisesti kertoa tunteistaan. Opettele tulkitsemaan elekieltä.
Kai se on niin sitten että jos Rapu ei ota yhteyttä niin häntä ei kiinnosta. Piste. :( Toisaalta toisaalta...ei asiat oo niin yksinkertaisia. Mutta kannattaa jatkaa omaa elämäänsä ja jättää Rapu omiin oloihinsa.Mun rapumieheni viestitti mulle kaksi päivää ensimmäisen treffin jälkeen että hän "rakastaa minua". Sydämeni hakkasi rinnassa että luulin sen hyppäävän ulos ...mutta nyt sitä on jatkunut 2,5 vuotta, ja hän on vielä enemmän kuin koko runsaan nelikymppisen elämäni aikana olen saattanut unelmoida...OIKEA PRINSSI (tuli noita sammakoita aikansa pussattuakin ennenkuin se Prinssi löytyi)
- ...
Mikä noita rapumiehiä riivaa?? Mulla on täysin sama homma meneillään rapumiehen kanssa. Meneillään on ollut jo muutamia kuukausia jotain juttua..välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mies ei todellakaan tiedä mitä haluaa... Väitti aiemmin kovasti tahtovansa minut, mutta oma epävarmuuteni sitten hidasti touhua ja nyt kun olisin varma tai ainakin varmempi, että haluaisin olla hänen kanssaan, niin saan kuulla ja huomata että hänellä onkin meneillään useampaa juttua yhtaikaa.... hermot vain menee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1713457Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss412971Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie302086Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121934Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1571554Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo121515