TDI hehkutulpat (vedelle) ??

Tiisselisti

Nyt ois vissiin aika vaihtaa hehkutulpat kun tuo 98 110 hv TDI ei oikein lähe käyntiin kovalla pakkasella, mutta mitä ovat Motonetistä löytyvät hehkutulpat veden lämmitykseen ? Eli mitä ihmettä pitäisikö nekin vaihtaa vai ??

3

1205

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa1

on tavallaan 12 volttinen letkulämmitin. Siellä on vesiletkussa yleensä kolme tulppaa jotka lämmittää nestettä pakkasella. Ei vaikuta käynnistymiseen mitään eikä vissiin hajoa kovin äkkiä.

• akh76

Mä justiin vaihdoin itte ja kun kyselin kans ku yhdes paikas sanottiin että olis sellainen lämmitin niin seuraavas ei tiedetty mitää ja se nyt sentään oli yks maahan tuoja. No en olsi kumminkaan laittanu sellaisia. Oli hankala vaihtaa kolmosen ja nelosen tulpat piti putsata kierteitä että ne sai helposti kinni olis ilmeisesti ottanu 100€ vaihdosta n.1-1.5h työtä. En raaskiny viedä kumminkaan. Ostin boschsit ne kuulemma kestää meinasin eka saada väärät mutta mainittin että on kuin bensan tulpan hatut tosin paljon pienemmät niin vaihto heti toiset ilmeisesti on kahta mallia hehkuja joten kannattaa kattoa suojan alle niin saa oikeet. bosch 0 250 202 022-4n3 tuos oli tuote numero jos tarvii.

• Anonyymi

Muistaisiko joku tämän lämmitysosan osanumeroa tai olisiko linkkiä osaa....siis tämä johon nuo hehkutulpat tulee kiinni? Vaikuttaakohan paljon hytin lämpöihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe