Pissaleikit

Kiihottaisi

Olen nainen ja minua kiihottaisi kokeilla pissaleikkejä. Eniten kiihottaisi, kun mies pissaisi pillulleni ja samalla masturboisin. Ja tietysti sitten vastaavasti pissaisin miehen kalulle ja hän masturboisi. Omalle miehelleni en uskalla ehdottaa tuota. Tuntuu ettei hän hyväksyisi moista vaan pitäisi minua täysin sairaana. Mielipiteitä kaipaisin eritoten miehiltä, miten he suhtautuisivat jos nainen tuota ehdottaisi.

17

5705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

innostuisin aivan alytön... ehkä menisin sekaisin...

mitenhän saisin suhun yhteyden???

• täällä

Minulla sama tilanne, mutta toisinpäin.
      Olen mies ja pissaleikit kiihottaisi kovasti, mutta naistani ei aihe kiinnosta.
      Vihjailuja siihen suuntaan olen tehnyt ja vastaanotto on ollut sellainen että ei todellakaan uskalla/voi edes ajatella ehdottavansa.

Olis kiva jutella aiheesta sun tai ylipäätään jonkun kanssa.
      Jos juttuseura kelpaa, niin meiliä voi laittaa osoitteeseen mtm10€suomi24.fi

• kiihoittaa

Se olisi tosi ihanaa kun pissisti kullilleni olis mahtavaa runkata ja tuntea kuuma pissisuihku kullillani,olisi myös kiva pissata kiimaiseen pilluusi jota runkkaat ja levittelet,jos tykkäät niin saat pissiä suuhuni,haluaisin nuolla pissivää pilluasi!!

• jipok

ON SE NIIN SAIRASTA MITIKÄÄ NY ITTEKKI EI JULKISILLE PAIKOILLE TOMMOSTA TEKSTIÄ

• aikaisemmin

Masturboinut hänen nähden,voisit ehdottaa että hän ensin suihkuttaisi vettä päällesi masturboidessasi. Sen jälkeen on helpompi sanoa että voisit "pissatakin". Vielä jos laitat minihameen ja pikkarit jalkaan, niin luulisin että kyyti on "kylmää" ja nautintoa ei estä mikään.

• Nimetön

Minun vaimoni ehdotti noita leikkejä jo kauan sitten eräällä matkalla. Olin hieman hämmentynyt, mutta tottakai halusin kokeilla. Tehtiin se ensin suihkun lattialla. Olin selälläni ison pyyhkeen päällä, ja vaimoni ratsasti. Sitten hän päästi lämpimän pissan
      kullini päälle ja mahalle. Se tuntui todella kiihottavalta. Ollaan jatkettu sitä melko usein, ja vaimoni on päästänyt pissaa suuhunikin, kun olen nuollut... Nam. Vaimoni haluaisi, että minäkin päästäisin hänen päälleen ja pimpsaan, mutta ei se niin vaan mieheltä onnistu stondiksen kanssa....

• Pisulle jees

Ehkä outoa, muttei mielestäni sairasta. Minä haluaisin ehdottaa tätä omalla naiselleni. Haluaisin hänen edes pissaavan nähdeni tai jopa kalulleni. Suuhun pissaaminen ei kiihota/kiinnosta.

Voisin ensin pissata pimpan päälle ja sitten runkata siihen ja heittää mällit.

• daami56

joisin kaikki pissisi ja kakka pökäleen päälle

• Pesuri

Vaimoni on muutaman kerran suihkussa suostunut pissaamaan päälleni kun olen sitä pyytänyt. Suunnatoman kiihoittavaa ....
      Mutta valitettavasti vaimoni ei suostu siihen, että saisi pissata hänen päälleen, nimenomaan pillulle ja pyllylle.
      Tykkään myös katsella ja runkata samalla kun vaimoni istuu pytyllä pissalla. Haluaisin nuolla hänen pillunsa puhtaaksi. Mutta tähän hän ei ole vielä suostunut ... "kikattelee" vaan. Mutta mutta luulisin hänen siihen vielä suostuvan.

Sun kannattaisi kuitenkin varovasti ottaa asia miehesi kanssa puheeksi, vaikka ensin tavallaan huumorimielessä. Viettäkää mukava yhteinen sauna/suihku -hetki.

• pisfani

pissahan on minusta parasta mitä nainen voi miehelle antaa, mut kun sellaiset naiset on niin harvassa jotka sitä antaa. Mahtaisiko täältä löytyä?

• se olisi

kanssa tosi ihanaaa!! aaaah!!!

• Lurjus kuriksissa

Vuosia sitten kaisaniemen puistossa yks tyttöjengi kiusas mua tuska festareiden aikoihin ja pakotti mut maahaan mahalteen makamaan.Sitten jouduin kun oli sateista riisumaan kurahousuni nilkkoihin ja pari niistä tytöistä kusi mun pääälleni ja räkivät kaikki sain sitten vetää kurahousuni takas ylös ja kaikki se kusi valui kurahousujen sisällä saappaisiini niin että kusi vaan lotisi sukissa nöyrää mutta kivaa se tais sittenkin olla :D ! Kun sais vaan sen joskus kokea uudestaan....

• mä vaan
    • milja

minäkin ja mieheni tykkää kun pissaan hänen päällensä ja usein hän haluaa että pissaan nimenomaan kasvoille. En ole ennen harrastanut tällaista, mutta kun ekan kerran tein sen niin se jäi kyllä jotenkin päälle. Joskus naimme saunassa ja pissaan siinäkin samalla....tosi kiihottavaa, paitsi että aina ei tahdo liristä kun on niin kiihottunut.

• xyx24

Hei!
        Tavataanko pissaleikin merkeissä. Olen komea, sivistynyt, urheilullinen kolmekymppinen mies. Toivottavasti olet nainen ja otat yhteyttä. :)

T: xy

• xy242

Hei!
        Tavataanko pissaleikin merkeissä. Olen komea, sivistynyt, urheilullinen kolmekymppinen mies. Toivottavasti olet nainen ja otat yhteyttä. :)
        [email protected]

• xu24

Hei!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      145
      3609
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      216
      2443
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      70
      2431
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      94
      2304
    5. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      11
      1779
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      160
      1724
    7. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      124
      1562
    8. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      16
      1270
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      126
      1131
    10. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      74