Peräkärryn kytkentäkaavio USA-mallista

Janne Kinnunen

Tarkoitus olisi päivittää nykyinen asuntovaunuun soveltuva peräkoukun kytkentärasia normaaliin peräkärryyn käyvään malliin. Nykyinen on USA-mallia ja siinä on 13 1 johtoa. Siinä on 16A ja 32 tai 37A sulakkeilla johtimia. Jääkaapille ja asuntovaunun laturille löytyy piuhoja ja vaikka mitä kuuluukin asuntovaunuihin. Nyt pitäisi keksiä tuo kytkentäkaavio, jotta saan oikeat piuhat kiinni normaalin peräkärryn kytkentärasiaan.

Katselin netistä noita asuntovaunurasioita USA-mallisena, mutta niissä on pentele osa johtimista eri värisiä kuin minulla. En ole löytänyt kuin yksiväristen johtimien kytkentäkaavioita, minulla on myös raidallisia johtimia ja kaikki piuhat eivät mielestäni täsmää. 5 johdinta on paksuja ja loput ohuita.

Olen jo löytänyt johtimet jarruvaloille, parkeille ja peruutusvaloille. Vilkkuja en vielä onnistunut löytämään.

Löytyykö kokemuksia moisesta modifikaatiosta?

4

1978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyminen..

Vilkut on usein amerikanautoissa samat kuin jarruvalotkin.
      Täällähän tuo ei käy.
      Helpoin tapa on vetää johdot rasialle etuvilkuilta.

• Anonyymi

hommaa adabteri esim motonetistä hinta n 5,00 e siinä kaikki ja toimii.

• Palpatine

Meitsin T&C :ssä on peräkoukku pistokkeineen. Stöpselinä on saksalaismallinen monipiikkinen pistoke, kaikki valot vaunussa OK. Tähän monipiikkiseen pistokkeeseen saa adapterin, johon voi liittää sen normaalin perävaunun pistokkeen, maksaa muutaman euron.

Kärry on jenkki, mutta saksmannit ovat kai sitten hoitaneet koukun sähkökytkennät.

• ElCamino

vilkuillehan saa helposti etuvilkuilta, mutta mitenkäs perävaunun jarruvalot sitten? ilmeisesti tutustuttava auton sähköjärjestelmään perusteellisemmin että läytää ohjauksen jarruvaloikke vilkkujen häiriintymättä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      780
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      708
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe