Elisa mainostaa että kun on heidän laajakaista yhteys, niin kotisivutila on ilmainen. Pitääkö paikkaansa? Miten saa rakennettua kotisivut elisan verkkoon?
Kiitos vinkeistä!
Elisan laajakaistan kotisivutila
4
700
Vastaukset
- hhhuu
se on ilmainen. Ja sivujen rakennus onnistuu samalla tavalla kuin muihinkin kotisivupalvelimille. Tosin elisa ei tarjoa php: tä jne...
- "asiantuntija"
Tilaa siellä sinun kotisivuillesi on 500Mb. Ei muuta kuin kirjastoon ja tekemään sivuja :)
- 2346447rhyfgh
Näyttää kyllä lukevan "100 Mt kotisivutilaa" Eilsan sivuilla kun minä katson ja ilmeisesti jostain pitää erikseen tilata tunnukset että saa tarvittavat tiedot että saa mitään palvelimelle
- ulukomuistista_päissään
Olisiko eroavaisuuteen syynä se, onko kyseessä Elisan mobiilin internetin käyttäjä vai kaapeloidun laajakaistan? Muistaisin, että kiinteille DSL-liittymille kotisivutila olisi ollut 500 megatavua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099