Kun menen uuteen kouluun, kaikki on mukavia ja tulen mielestäni heidän kanssaan hyvin toimeen. Sopeudun hyvin uusiin paikkoihin. Mutta sitten jonkin ajan kuluttua huomaan, että muut ovat muodostaneet omat porukkansa ja itselläni on yksi uusi kaveri, joka kuitenkin hetken päästä yrittää joko käyttää hyväkseen tai muuten syystä tai toisesta häviää kuvioista. Loput tuttavista kyhnäävät miestensä kyljessä eivätkä voi liikahtaakaan viikonloppuisin, ainakaan tekemään mitään muuta kuin roikkumaan baareissa. Itse elän kaukosuhteessa, joten kyljessä kyhnääminen on mahdotonta. Mikä ihme siinä on että itseään täysin normaalina henkilönä pitävä tyyppi ei kerta kaikkiaan kykene solmimaan pitempiä kaveruussuhteita enää. Onko muita samanlaisia omituisia?
Mikä ihme siinä on...
5
848
Vastaukset
- joka paikassa
ja neuvo on: älä anna periksi, ole aktiivinen, uudet ystävyydet tarvitsevat "muhimisajan" ja huomaat myöhemmin, että se kannatti, ole vaan siis kärsivällinen ja välillä yksin odottele aikoja parempia...
- onn
kuullostaa hassulta, mutta tuntuu että tässä iässä(22) ei solmita enää ystävyyssuhteita. yliopistolla ei tutustu. tuttuja kyllä riittää- sellaisia tuttuja joille ei voi soittaa ja pyytää leffaseuraks tms. oon miettinyt että kai se vika on itsessä, epäkiinnostava ihminen.
- *mie
mistä päin olet?
- lonely22
Ihan samaa oon miettinyt. Olen 22v ja opiskelen kans yliopistossa.Siellä ei oikeestikaan tutustu keneenkään:( Massoittain vain ihmisiä, ketään ei tunne paremmin..Todella orpo olo. Omia kurssikavereitani näen "jopa" kaksi kertaa viikossa, silloinkin suurehkolla luennolla.
Oon tullut siihen tulokseen, ettei aikuisena enää saa uusia ystäviä.Surullista, mutta kai se on pakko vaan hyväksyä;( - Alkup.
lonely22 kirjoitti:
Ihan samaa oon miettinyt. Olen 22v ja opiskelen kans yliopistossa.Siellä ei oikeestikaan tutustu keneenkään:( Massoittain vain ihmisiä, ketään ei tunne paremmin..Todella orpo olo. Omia kurssikavereitani näen "jopa" kaksi kertaa viikossa, silloinkin suurehkolla luennolla.
Oon tullut siihen tulokseen, ettei aikuisena enää saa uusia ystäviä.Surullista, mutta kai se on pakko vaan hyväksyä;(Itse olen AMK:ssa ja luokka on sama koko ajan...tulee sellainen olo että tuppaudun vaan johonkin porukkaan. No, en tiedä. Hyvä että muutkin painiskelevat saman ongelman kanssa =) Olen miettinyt paikkakunnan muutosta, mutta sittenhän se vasta pulmallista on mennä jo valmiiseen luokkaan. Mutta miten muut kykenevät saamaan uusia ystäviä? Noh, menee kait tämä näinkin. En ole mitenkään hirveän aktiivinen henkilö näissä asioissa muutenkaan. Toisilta se vain tuntuu sujuvan leikiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248