islamilainen nainen

miten hyväksyt

kysyn sinulta islamilainen nainen.miten ihmeessä hyväksyt kun sinua käytetään islamilaisten oppien mukaan noin törkeästi hyväksi.eihän sinulla ole minkäänlaista arvoa tässä maailmassa syntymäsi jälkeen jos olet nainen.herätkää hyvät kanssa sisaret nyt eletään vuotta 2006.miksi annatte omien miestenne ja isienne hallita näin.vapauttakaa itsenne,ja eläkää niin kuin te itse haluatte vapaassa maailmassa.ps.raamattu ei olisi pahasta.

9

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanya

mikä on sinun käsityksesi vapaudesta? mistä minun pitäisi vapauttaa itseni? mitkä ovat sinun käsityksesi islamilaisista opeista?

MINÄ OLEN VAPAA!!
      Vapaa ajattelemaan ja ilmaisemaan oman tahtoni ja omat tarpeeni! Minua myös kunnioitetaan ja minusta huolehditaan. Saan olla juuri niin vahva tai heikko kuten itse itseni tunnen! Minulta ei vaadita yhtään mitään muuta kuin itse olen, eikä minun tarvitse muuttaa itseäni sellaiseksi että miellyttäisin ketään! Mieheni rakastaa minua juuri tälläisenä kuin olen!

Jos puhut siitä vapaudesta, jossa suomalainen nainen nyt elää, niin sanon sinulle ei kiitos!

Olen myös elänyt niin, vuosia sitten! Tiedätkö kuinka ahdistavaa on olla joka pervon riistaa? Tiedätkö miltä tuntuu kun sinun vartalosi on jonkun muun tuijoteltavana, arvosteltavana tai kuolattavana? Tiedätkö miltä tuntuu käydä ystävien kanssa ravintolassa vain nauttimassa heidän mukavasta seurastaan, kun saat osaksesi käpälöintiä vierailta miehiltä, ruokottomia ehdotuksia naimisissa olevilta irstailta humalaisilta? Tai kun kauniisti kieltäydyt sinut haukutaa huoraksi, pihtariksi tai lesboksi? Tiedätkö miltä tuntuu elää parisuhteessa, hullun suomalaisen alkoholistin ja vaimonhakkaajan kanssa?

Nyt kun minä verhoan kehoni ja hiukseni -
      Nyt minä tunnen omistavani oman itseni, oman kehoni ja oman kunnioitukseni!
      Voin täysin nauttia siitä, että kuulun vain miehelleni ja että hän kuuluu vain minulle!

Vaatteeni karkoittavat Suomalaiset irsailijat, mikä on pelkästään hyvä! Ja saan muslimien kunnioituksen osakseni.. Sillä tiesithän että muslimi mies ei kajoa toisen vaimoon. Päinvastoin kuin suomalainen odottaa vaan tilaisuutta kaataa naapurinrouva tai veljen vaimo??

Mieheni huolehtii minusta, hän on paras ystäväni, uskottuni ja rakastettuni. Hän on kiltti, hellä ja huomaavainen. Hän ei istu kavereidensa kanssa kapakoissa eikä kahviloissa, vaan sanoo paikkansa olevan luonani. Mieheni ei koskaan painosta minua tekemään mitään, eikä koskaan vaadi minulta mitään! Hänen mielestään miehen tehtävä on pitää vaimonsa onnellisena, ja että mies ei ole mies, jos hän käyttäytyy väkivaltaisesti vaimoaan kohtaan!

kaipa sinäkin tiesit sen, että...
      Paras muslimi on se, joka on hyvä vaimolleen!

• 1%...

siitä mitä arabit ja muslimimiehet eivät ole.
        Olen ollut islamissa vuosia ja saanut vain paskaa muslimimieheltä.Minä en ainakaan alistu et ukko kukkoilee mulle ja kieltää jopa uskonnolliset velvoitteet ja mielivaltaisesti määräilee tekemisiäni ja jopa AJATUKSIANI!

Ei ole islaminmukaista miehelle etsiä toisia vaimoja että ne toiset vaimot elättäisivät miehen vai onko???

Ei ole oikein että vaimo pakotetaan iftariin kesken paaston vain siksi että ukko itsekin paastosi eikä tajunnut vaimonsa paastoavan myös!!!

Ei ole oikein pitää raskaana olevaa vaimoaan nälässä kun itse syö moskeijalla!!!

Ei ole oikein ylentää oma äiti mutta alentaa ja haukkua ja lyödä omaa vaimoa ja lastensa äitiä!!!

Onko islamilainen ero mielestäsi oikein jos se tapahtuu siksi että ei islamilainen ex- vaimo(en minä) käytti housuja ja mies ei siitä pitänyt???

Onko oikein huutaa ja kiukuta vaimolle ja haukkua ja aliarvioida tätä aivan kuin nainen olisi idiootti???

Saako naista lyödä islamissa ei tasan saa..saako potkia....käydä kimppuun...ei saa!!!

Saako isäpuoli vetää teinilapsia turpaan jos tulevat väliin kun isukki hakkaa äitiä???

Ja 100000000 muuta asiaa jota ei saa islamissa tehdä ja silti nuo pellet tekee!!!Ja musliminaiselle!!!Mutta eivät koskaan omalle äidilleen tai sisarelleen!!!MIKSI???

JOTEN ÄLÄ SINÄ HERRANLETTU PUOLUSTA MINULLE MUSLIMINAISELLE YHTÄÄN ARABIA TAI MUSLIMIMIESTÄ TÄLLÄ PALSTALLA!!!

• Gohar
        1%... kirjoitti:

siitä mitä arabit ja muslimimiehet eivät ole.
        Olen ollut islamissa vuosia ja saanut vain paskaa muslimimieheltä.Minä en ainakaan alistu et ukko kukkoilee mulle ja kieltää jopa uskonnolliset velvoitteet ja mielivaltaisesti määräilee tekemisiäni ja jopa AJATUKSIANI!

Ei ole islaminmukaista miehelle etsiä toisia vaimoja että ne toiset vaimot elättäisivät miehen vai onko???

Ei ole oikein että vaimo pakotetaan iftariin kesken paaston vain siksi että ukko itsekin paastosi eikä tajunnut vaimonsa paastoavan myös!!!

Ei ole oikein pitää raskaana olevaa vaimoaan nälässä kun itse syö moskeijalla!!!

Ei ole oikein ylentää oma äiti mutta alentaa ja haukkua ja lyödä omaa vaimoa ja lastensa äitiä!!!

Onko islamilainen ero mielestäsi oikein jos se tapahtuu siksi että ei islamilainen ex- vaimo(en minä) käytti housuja ja mies ei siitä pitänyt???

Onko oikein huutaa ja kiukuta vaimolle ja haukkua ja aliarvioida tätä aivan kuin nainen olisi idiootti???

Saako naista lyödä islamissa ei tasan saa..saako potkia....käydä kimppuun...ei saa!!!

Saako isäpuoli vetää teinilapsia turpaan jos tulevat väliin kun isukki hakkaa äitiä???

Ja 100000000 muuta asiaa jota ei saa islamissa tehdä ja silti nuo pellet tekee!!!Ja musliminaiselle!!!Mutta eivät koskaan omalle äidilleen tai sisarelleen!!!MIKSI???

JOTEN ÄLÄ SINÄ HERRANLETTU PUOLUSTA MINULLE MUSLIMINAISELLE YHTÄÄN ARABIA TAI MUSLIMIMIESTÄ TÄLLÄ PALSTALLA!!!

ikävää että olet törmännyt johonkin uskontoaan tuntemattomaan luopioon, mutta eipäs sentään kai kaikki ole semmoisia, eihän? :)

• sellainen

sinun täytyy olla sitten sellainen seksikäs alipainoinen neitsyt jolla on hyvät tulot ja koulutuspohja että jaksat sen ukkosi elättää...
        ja et tajua miehesi vedättämistä...sellainen nainen muslimimiehelle kelpaa se joka tuo rahaa antaa paperin ja osaa olla tyhmä!!!

Lue Eevan kätketyt kasvot voin sanoa että sellainen on arabi ja muslimimies...ja islamiin en ole tullut mieheni kautta!!!

Enkä alistu enää yhdellekkään islamilaiselle pellelle vaan Allahille!!!

• LUOPIOIHIN
        Gohar kirjoitti:

ikävää että olet törmännyt johonkin uskontoaan tuntemattomaan luopioon, mutta eipäs sentään kai kaikki ole semmoisia, eihän? :)

koska niitä ei ole yksi eikä kaksi.....on tunisialainen,marokkolaisia,algerialaisia emiraatteja kurdi"muslimeja"hehee..,turkkilaisia näistä 3 on ollut islamissa aviomiehiä...muut ovat muuten yrittäneet vedättää islaminsisällä siskoa tai saada seksiä!!!

• -Iina-

No jopas on viivat vedetty suoriksi tuossa vuodatuksessa.

Mikäli kaikki suomalaismiehet ovat kuolanneet perääsi viettäessäsi rauhallista ravintolailtaa tyttöjen kesken, niin mahdat olla melkoinen pakkaus ulkoisesti?

En ole KOSKAAN kohdannut käytöstavoiltaan niin köyhää suomalaismiestä, että hän olisi käynyt minuun käsiksi esim. julkisessa kulkuvälineessä tai huudellut röyhkeästi perääni kävellessäni kadulla. Näin taas kävi Egyptissä ollessani siellä lomalla suomalaisen mieheni kanssa. Taksissa eräs elukka hipelöi rintaani ja kadulla huudeltiin jatkuvasti perään. Pukeuduin normaalisti ja kävelin mieheni vierellä.

Ja suomalaismiehetkö pervoja????

Ikävää, että sinulla on ilmeisen huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä mutta mikäli yleistää pitää niin kyllä kuppi kallistuu muslimimiesten puolelle. He ovat sivistymättömiä, ahtaassa ja joustamattomassa yhteiskunnassa eläviä apinoita, jotka eivät omista edes alkeellisempiakaan käytöstapoja.

• arabimiehistä!!!
        -Iina- kirjoitti:

No jopas on viivat vedetty suoriksi tuossa vuodatuksessa.

Mikäli kaikki suomalaismiehet ovat kuolanneet perääsi viettäessäsi rauhallista ravintolailtaa tyttöjen kesken, niin mahdat olla melkoinen pakkaus ulkoisesti?

En ole KOSKAAN kohdannut käytöstavoiltaan niin köyhää suomalaismiestä, että hän olisi käynyt minuun käsiksi esim. julkisessa kulkuvälineessä tai huudellut röyhkeästi perääni kävellessäni kadulla. Näin taas kävi Egyptissä ollessani siellä lomalla suomalaisen mieheni kanssa. Taksissa eräs elukka hipelöi rintaani ja kadulla huudeltiin jatkuvasti perään. Pukeuduin normaalisti ja kävelin mieheni vierellä.

Ja suomalaismiehetkö pervoja????

Ikävää, että sinulla on ilmeisen huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä mutta mikäli yleistää pitää niin kyllä kuppi kallistuu muslimimiesten puolelle. He ovat sivistymättömiä, ahtaassa ja joustamattomassa yhteiskunnassa eläviä apinoita, jotka eivät omista edes alkeellisempiakaan käytöstapoja.

että jos lukisit kunnolla niin tietäisit mistä puhutaan!!!

• harva enää alistuu
        arabimiehistä!!! kirjoitti:

kyllähän se vain niin on,että harva lukutaitoinen nainen nykymaailmassa alistuu enää yhdenkään miehen riepoteltavaksi.ja jos jumala on luonut minut kauniiksi tai antanut minulle hyvän laulun äänen.miksi minun pitäisi se piilottaa.raamatussakin sanotaan,älä piilota lahjaasi vakan alle.mutta mikään asia ei edellytä ei ees islamilaisia tälläiseen väkivallan tekoihin.ja syytän islamilaisia naisia,kun antavat miestensä isiensä ,veljiensä tai poikiensä tehdä tälläisiä tekoja,missä on teidän valta.niin missä.

• -Iina-
        arabimiehistä!!! kirjoitti:

Osaan kyllä lukea ja tiedän mistä puhun.

Mikä olikaan tämän turhanpäiväisen viestisi pointti?
        Ellei kykene ilmaisemaan itseään kuin yhden lauseen verran, niin ehkä olisi fiksumpaa jättää tämänkaltaiset naiivit "lukisit kunnolla"- viestit väliin.

Kyse viestissäni, jos sitä nyt täytyy sinulle erikseen selventää oli otsikon mukaisesti käytöstavoista, joita minun mielestäni ei muslimi/arabimiehillä noin yleisesti ottaen ole.
        Aivan kuten kirjoittaja, kehen viittasin yleisti, että kaikki suomalaismiehet ovat perään kuolaavia sikoja ellet ole verhoutunut lakanaan päästä jalkoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe